Of een met een kevlar sticker?
Goed mogelijk ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Of een met een kevlar sticker?
Haha ik vond zo'n 1199 toch wel een behoorlijke bruut en een 1299 lijkt me ook erg feestelijk! Vooral met een Termi race uitlaat.Als je weinig met Japanners hebt dan moet je ook geen Pani nemen een standaard 999 past er zo in, alleen ff de ecu mee omwisselen of de huidige laten aanpassen. Als je goedkoop meer v-twin power wilt dan zou ik overstappen op een RSV.
MoCOOL van MotecWel beetje kvs of boorolie bij je koelwater doen. Ivm smering waterpomp en slangen toch de boel wat vettig houden...
Kan hier niets over vinden op google, wat is het precies?Moocul van Motec
Ja zat alleen een andere demper op. Prachtig om te zien maar voor de rest erg weinig emotie. Een Testastretta is wel het meest moderne blok wat je moet hebben. Een Pani koop ik misschien nog wel eens weer voor de looks.Haha ik vond zo'n 1199 toch wel een behoorlijke bruut en een 1299 lijkt me ook erg feestelijk! Vooral met een Termi race uitlaat.
Jouw Corse was een 959 met katalysator meen ik?
Toch maar een 1198S dan? Die zijn ook nog wel prijzigJa zat alleen een andere demper op. Prachtig om te zien maar voor de rest erg weinig emotie. Een Testastretta is wel het meest moderne blok wat je moet hebben. Een Pani koop ik misschien nog wel eens weer voor de looks.
Misschien wel beter de vering zelf aan laten passen dan Ohlins.Denk dat een gewone 1198 hard zat gaat hoor.
Ja prachtig, een 749R lijkt me wel echt geweldig als racer. Ik denk dat ik me dit seizoen ook nog prima vermaak met de 749. Maar iets meer vermogen zou toch wel leuk zijn.
749 R heeft 114 pk. 999s 136 pk. 999R 143 pk R heeft iets grotere boring en kortere slag dan de S en maakt dacht ik 500 tpm meer dan de S. Maar ik zou t zonde vinden om een R af te raggen op t circuit.Ja prachtig, een 749R lijkt me wel echt geweldig als racer. Ik denk dat ik me dit seizoen ook nog prima vermaak met de 749. Maar iets meer vermogen zou toch wel leuk zijn.
Zou ik ook niet durven hoor, t lijkt me alleen een gave ervaring. Geluid van 749R moet bijzonder zijn.749 R heeft 114 pk. 999s 136 pk. 999R 143 pk R heeft iets grotere boring en kortere slag dan de S en maakt dacht ik 500 tpm meer dan de S. Maar ik zou t zonde vinden om een R af te raggen op t circuit.
Ja, eerst toen ie nieuw gebouwd werd, en daarna nog een keer toen iemand dacht dat hij er wél een mooie motorfiets van kon makenHier zijn meerdere dingen fout gegaan... Man man man
Het origineel is toch niks mis mee? En de kleurstelling van deze verbouwde kan ik ook wel waarderen.Ja, eerst toen ie nieuw gebouwd werd, en daarna nog een keer toen iemand dacht dat hij er wél een mooie motorfiets van kon maken
Ik heb de 749/999 nooit écht mooi gevonden, ik ben meer van de styling van de 748/848 met de dubbele koplampen.Het origineel is toch niks mis mee? En de kleurstelling van deze verbouwde kan ik ook wel waarderen.
Ben eerlijk gezegd niet zo thuis in de modellen van de superbikes, maar vind ze eigenlijk allemaal wel mooi om te zien.Ik heb de 749/999 nooit écht mooi gevonden, ik ben meer van de styling van de 748/848 met de dubbele koplampen.