het grote 749/999 Ducati topic

Als je weinig met Japanners hebt dan moet je ook geen Pani nemen 😂 een standaard 999 past er zo in, alleen ff de ecu mee omwisselen of de huidige laten aanpassen. Als je goedkoop meer v-twin power wilt dan zou ik overstappen op een RSV.
Haha ik vond zo'n 1199 toch wel een behoorlijke bruut en een 1299 lijkt me ook erg feestelijk! Vooral met een Termi race uitlaat.
Jouw Corse was een 959 met katalysator meen ik?
 
Haha ik vond zo'n 1199 toch wel een behoorlijke bruut en een 1299 lijkt me ook erg feestelijk! Vooral met een Termi race uitlaat.
Jouw Corse was een 959 met katalysator meen ik?
Ja zat alleen een andere demper op. Prachtig om te zien maar voor de rest erg weinig emotie. Een Testastretta is wel het meest moderne blok wat je moet hebben. Een Pani koop ik misschien nog wel eens weer voor de looks.
 
Ja zat alleen een andere demper op. Prachtig om te zien maar voor de rest erg weinig emotie. Een Testastretta is wel het meest moderne blok wat je moet hebben. Een Pani koop ik misschien nog wel eens weer voor de looks.
Toch maar een 1198S dan? Die zijn ook nog wel prijzig
 
749 blijft de mooiste Race Motor.

racepic.jpg
 
Een r heeft niet zoveel meer vermogen..of stuurt veel beter. Ja...als je goed talent hebt denk ik. Zou eerder een 999s nemen..meer pk, koppel en stuurt nagenoeg hetzelfde.. 😀
Al snap ik een r wel..
Heb liever ook een s of een r.
 
Laatst bewerkt:
Ja prachtig, een 749R lijkt me wel echt geweldig als racer. Ik denk dat ik me dit seizoen ook nog prima vermaak met de 749. Maar iets meer vermogen zou toch wel leuk zijn.
749 R heeft 114 pk. 999s 136 pk. 999R 143 pk R heeft iets grotere boring en kortere slag dan de S en maakt dacht ik 500 tpm meer dan de S. Maar ik zou t zonde vinden om een R af te raggen op t circuit.
 
749 R heeft 114 pk. 999s 136 pk. 999R 143 pk R heeft iets grotere boring en kortere slag dan de S en maakt dacht ik 500 tpm meer dan de S. Maar ik zou t zonde vinden om een R af te raggen op t circuit.
Zou ik ook niet durven hoor, t lijkt me alleen een gave ervaring. Geluid van 749R moet bijzonder zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan