het grote 749/999 Ducati topic

Zeg het maar, super handig of compleet nutteloos? :)
Ik wil de kuipdelen en tank/zit niet elke keer ergens neerleggen (zoals nu op de auto), momenteel is onderstaand frame in de 'aanbieding' en heb hem maar gewoon gekocht.

1619356209541.png
 
Nee de Seat cover an sich. Toen ik voor een 749 ging kijken wilde ik perse een bi hebben. Misschien ben ik daar al van terug gekomen.. 🤣
 
Zo! Vanmiddag eindelijk mijn 749s mogen ontvangen. Gebracht door de dealer na 5 weken wachten. Direct even de koppelingsdeksel vervangen voor een mooie halfopen carbon versie. Ook begonnen met het verwijderen van de striping, wat een rotklus is dat. Morgen maar even verder mee en een stuk rijden :)

749s 2.jpg

749s 3.jpg

749s 1.jpg
 
Even een korte vraag zonder internet doorgenomen te hebben. De motor slaat spontaan af, ook als ie warm is. Heel irritant. Met gas houden voorkom je het maar als je met koppeling ingeknepen op een stoplicht afrijdt en hij slaat af is dat heel irritant.

Iemand bekend mee?
 
Even een korte vraag zonder internet doorgenomen te hebben. De motor slaat spontaan af, ook als ie warm is. Heel irritant. Met gas houden voorkom je het maar als je met koppeling ingeknepen op een stoplicht afrijdt en hij slaat af is dat heel irritant.

Iemand bekend mee?
Dit bedoel ik:


 
Ik vind op internet veel vergelijkbare verhalen. Sommigen hebben het over afstellen, veranderen timing nokkenas oid.

Morgen maar eens het filmpje doorsturen naar de dealer. Hier heb ik geen zin in
 
Dit hebben veel 749s...
Oplossingen heb je al gezegd....
Ik heb het heel soms.
Heb mn tps afgesteld en co aangepast oa met laptop. Het stationair kan je niet met een draaiknop doen oid. Sommige laten de de hendel op stuur soms iets open.

Edit.

Wat jij laat zien heb ik niet.
 
Ik vind op internet veel vergelijkbare verhalen. Sommigen hebben het over afstellen, veranderen timing nokkenas oid.

Morgen maar eens het filmpje doorsturen naar de dealer. Hier heb ik geen zin in
Ik heb het zelf heel soms op m'n 749 (2005).
Mij werd vertelt dat alleen het eerste type hier last van had, maar dat is dus niet zo.
Het verhaal dat het door euro95 komt lees je ook wel eens maar dat is ook niet waar want ik tank altijd 98.
 
Terug
Bovenaan Onderaan