het grote 749/999 Ducati topic

misschien vindt je hier iemand, zou mooi zijn, bij een dealer geef ik je weinig kans zonder toe te moeten leggen om te kunnen gaan ruilen.


Hij staat hier ook vermeld bij "TE KOOP" en in het Monster topic.
Natuurlijk hoeft het niet, rij ik gewoon door met mijn Monster maar ik vind een 749 wel super gaaf en zou graag ruilen!
 
Goedemorgen

Heeft er iemand van jullie toevallig de achteras van de 749/999 los liggen?

Wil die persoon dan eens de lengte opmeten?

Groeten,
Benjamin
 
Heren

ik kan de topic wel bekijken, maar ik vraag het liever nl;
ben van plan om een Ducati 999(standaard) aan te schaffen

waar moet je op letten, ps heb nog nooit een Ducati gehad, wel een 2 cilinder
zijn er nog verschillen in het bouwjaar
bv ik zie soms een rood frame en een grijs frame.

ik hoor nog van jullie

mvrgr Jan
 
Laatst bewerkt:
Een 749-999 met een rood frame is de nieuwere versie (2005-2006) Grijs frame dus automatisch de oudere. De nieuwere heeft ook een andere achterbrug en de non-S versie heeft evenveel vermogen als de S versie. Ook zijn de kuipen iets anders voornamelijk de voorkuip.

Even een plaatje voor de smaak, dit is dus een 2004 type. Verre van standaard overigens :') dus misschien niet het beste voorbeeld :N

 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Jongens, na mijn 748 verkocht te hebben...... op zoek naar een 749 / 999 :)
( oorzaak :rede verkoop : brainfart, niet nadenken, dom gedaan, gevolg: spijt van )

Heeft dit model andere aandachtspunten dan een 748 ????

hoor het graag effies......... :)
 
Jongens, na mijn 748 verkocht te hebben...... op zoek naar een 749 / 999 :)
( oorzaak :rede verkoop : brainfart, niet nadenken, dom gedaan, gevolg: spijt van )

Heeft dit model andere aandachtspunten dan een 748 ????

hoor het graag effies......... :)


Afhankelijk van je buget kan je het beste voor een 2005+ model gaan. Dus met dikke zwarte achterbrug en frame in kleur. Als dat niet lukt gaan voor een motor met bekende en goede onderhoudshistorie. Let ook goed op de verschillen in bouwjaar en model. Vaak zie je dat bij schade fietsen de onderdelen door elkaar heen gebruikt worden. De verschillen zijn minimaal maar een kenner ziet het direct. Er staan best wat 999's te koop op dit moment dus daar valt vast wel een goede uit te kiezen. Succes
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag op de Beurs nog even gepast, geproefd en gekeken.....
Het was opvallend dat veel motorzaken 1 749 bij zich hadden in, verdeeld over de verkopers verkeerden ze diverse staten: tranentrekkend - redelijk. Prijstechnisch allemaal min of meer gelijk.
Jaartallen na 2005 zijn lastig te vinden.

999's heb ik niet eens in de verkoop zien staan vandaag.

Ik denk dat de koop niet op korte termijn rond is, eik ga ven wachten wat er nog op de markt gaat komen aankomende maand........

Ik heb niet het idee dat de voorraden bij de dealers/bedrijven snel rouleren....

Ik zoek rustig verder :)
 
Heb zelf een 2004 model.

Vind deze zelf net wat mooier kwa voorkant maar dat is persoonlijk.

De kwaliteit van de techniek zit niet zo veel verschil in.

Heb wel een s uitvoering. Die zijn net wat 'luxer'

Je weet gewoon als je een duc rijd je niet moet beknibbelen op onderhoud. Doe je dat wel dan krijg je het gezegde ducati stuk gaat i al weer snel om je oren.

En je kan ook over de grens kijken. Hier zijn er ook genoeg dealers.

Zou alleen wel voor onderhoud naar een van de bekende ducati specialisten gaan. Dus een biggerlaar HdeB startwin mct terneuzen. Scada alfetto aral enz.

Deze zijn vaak wel iets duurder. Maar ja dat kom je tegen in de kwaliteit. En heb je weer je voordeel van
 
Vanmiddag op de Beurs nog even gepast, geproefd en gekeken.....
Het was opvallend dat veel motorzaken 1 749 bij zich hadden in, verdeeld over de verkopers verkeerden ze diverse staten: tranentrekkend - redelijk. Prijstechnisch allemaal min of meer gelijk.
Jaartallen na 2005 zijn lastig te vinden.

999's heb ik niet eens in de verkoop zien staan vandaag.

Ik denk dat de koop niet op korte termijn rond is, eik ga ven wachten wat er nog op de markt gaat komen aankomende maand........

Ik heb niet het idee dat de voorraden bij de dealers/bedrijven snel rouleren....

Ik zoek rustig verder :)

Ben aan het overwegen om die van mij toch te koop te zetten, rijd er (té) weinig op sinds de Multi er is...

749 biposto, eerste inverkeersstelling maart 2007, dus nieuw model met betrouwbare electronica en SBK achterbrug.
Zal nu iets van een 20k km hebben.

Zitten wat carbonspulletjes op, mooie G&G uitlaat erbij. Originele onderdelen zitten er ook bij + Ducati Performance bagagetas (keer of 4 gebruikt).
Steeds stipt jaarlijks onderhouden bij Ducati dealer - kopies van alle facturen beschikbaar.
Altijd binnen gestald.

EU gelijkvormigheidsattest zit uiteraard erbij, dus in een handomdraai ingevoerd in NL.

Zegt het je wat?

full

full

full

full
 
Noser,
Wat is de vr. prijs?
Mailen mag mafkeezzz1981@hotmail.com
Graag incl tel nr :)

Gr
 
Voor wie eens wat anders wil Dan rood, staat er een prachtige hoogglas zwarte 749s van 2006 te koop in het verkoop topic.
 
Ha Noser, ik heb geen mail gezien helaas.
Ik ging er even vanuit dat je druk was o.i.d. een bekend fenomeen :)
ik zal je even mn andere emailadres toezenden via PM

GR!
 
Terug
Bovenaan Onderaan