Het grote 900RR Fireblade topic ....Deeltje 105

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou vrijdag voor het eerst de motor gestart
Wat ging dat moeizaam zeg...
2x toe de accu compleet leeg gestart :P Daarnaast deed mijn druppellader het ook niet meer :(
Uiteindelijk sw motor aangedrukt (viezigheid eruit gepuft) en toen starten lopen zonder problemen :)
Meteen ff alles nagekeken en bandenspanning gedaan.
Voelde weer goed om op de motor te zitten.
 
Fijn he, bij de bouwmarkt kennen ze je zeker al bij je voornaam? :') Wel beter dat jullie volgend weekend dan over kunnen, wordt wel weer zelf koken en wassen draaien he... :P Maarreh, ik voel een housewarming aankomen... *O*

Hier gaat alles z'n gangetje, kids doen het lekker. Myra groeit lekker en Collin terroriseert de boel goed })

Helaas is kippie d'r vader vanmiddag onverwachts overleden aan een hartstilstand. Dat heeft best een impact op haar en haar familie, zal de komende week een hoop geregeld moeten worden. -O-


Gecondoleerd... ;(


Komt zeker goed tzt dan horen jullie het wel :Y
 
:W

GB en Kippie, gecondoleerd! '(
Ik weet helaas hoe het voelt, veel sterkte de komende tijd!
Bij ons is het geregel van alles nu eindelijk bijna klaar, wij hebben 3,5 maand geleden afscheid moeten nemen van onze vader...
Nogmaals veel sterkte voor de hele familie!
 
Bedankt Kees, jij ook nog gecondoleerd.
Het is idd een hoop geregel, komt meer bij kijken dan je denkt. Vrijdag a.s. is het definitieve afscheid, dan zal de grootste hectiek denk ik wel voorbij zijn. '(
 
:W

GB en Kippie, gecondoleerd! '(
Ik weet helaas hoe het voelt, veel sterkte de komende tijd!
Bij ons is het geregel van alles nu eindelijk bijna klaar, wij hebben 3,5 maand geleden afscheid moeten nemen van onze vader...
Nogmaals veel sterkte voor de hele familie!
Jij, Ghetto Bassie en nabestaanden alsnog gecondoleerd, hé... '(
 
Hallo allemaal, ik heb sins een paar dagen een cbr900rr uit 93, machine loopt erg lekker alleen tot een 4000 rpm valt het een beetje tegen. Is dit op te lossen, graag jullie input hierover.
 
Hallo allemaal, ik heb sins een paar dagen een cbr900rr uit 93, machine loopt erg lekker alleen tot een 4000 rpm valt het een beetje tegen. Is dit op te lossen, graag jullie input hierover.

ja. een modernere motor kopen.
het kan van alles zijn natuurlijk. van valse lucht tot kapotte bougies of een warmgelopen cylinderwand(en)
 
Ik vindt dat ie langzaam oppakt, setup is een standaard box met een kn filter en een yoshimura demper.
Is een Dynojetkit een idee icm afstellen op de bank? Die gasten weten al gauw wat er verbeterd kan worden.

Wellicht kunnen de carbs ook een badje gebruiken? Bij mijn (althans die van mijn vrouw) blade hield ie in en als ik het gas erop gooide, ging het weer als een zonnetje (wordt weinig bereden, vandaar). Later bleef hij inhouden en op 3 cil lopen, nieuwe bougies er in, carbs tig keer gereinigd. Uiteindelijk bleef ie niet goed lopen. Nu worden andere naalden geprobeerd, wordt dus afwachten....
 
Dat is mijn idee ook, een dynojet stage 1 erin gooien, de bank op en afstellen met die boel. Heb in het verleden een gsx750rw 1994 gehad die veel zenuwachtiger was en veel beter oppakte als de honda.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een 96-er blade gehad (sc33), ging als een malle, zeker na de afstelling op de Dynobank. Maar moet zeggen dat de tiger (sc28) van moeders de vrouw feller was...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan