Dhr. Bosso
Пу́тін хуйло́!
- Onderwerp starter
-
- #251
Die balanspijp schijnt vooral in het middengebied koppel, dus vermogen, extra te leveren. En tijdens racen denk ik dat ze bijna nooit in dat gebied zullen zitten. In het hoog schijnt het weinig verschil te geven.Maaaaarrr..... Waarom zie je bij deze 'specials' vrijwel nooit een balanspijp tussen de bochten? Er word overal op gehamerd dat die balanspijp zo belangrijk is voor betere prestatie.
En het gekke is..., ook DAAR zijn de meningen weer over verdeeld...jaap43 schreef...:
Die balanspijp schijnt vooral in het middengebied koppel, dus vermogen, extra te leveren. En tijdens racen denk ik dat ze bijna nooit in dat gebied zullen zitten.
In het hoog schijnt het weinig verschil te geven.
...een kouwe zijstandaard...??
...een kouwe zijstandaard...??
De voorbeeld uitlaat kust elkaar in het midden, ik durf te wedden dat daar een gat tussen zit.
als ik van Sjossa was (en als de beelden van de foto me niet bedriegen) zou ik wel een balanspijp doen, aangezien het (naar mijn bescheiden mening) een G/S is.
als ik van Sjossa was (en als de beelden van de foto me niet bedriegen) zou ik wel een balanspijp doen, aangezien het (naar mijn bescheiden mening) een G/S is.
Euh, voorbeelduitlaat?De voorbeeld uitlaat kust elkaar in het midden, ik durf te wedden dat daar een gat tussen zit.
Yep, ik zag achteraf dat Ron dat ook al benoemd.Euh, voorbeelduitlaat?
Bedoel je die van Ron?
Die achterbruggen kan je zo uitwisselen. Het probleem zit hem in de bevestiging van je schokdemper, die moet je aan het hoofdframe lassen.Hallo Allemaal,
Ik ben voornemens om in een standaard frame van een R100rs waarin origineel een dubbele achterbrug zit een monoachterbrug te plaatsen. Weten jullie van welk BMW model een monoachterbrug past? En dan het liefst een waarmee de wielbasis ongeveer het zelfde blijft. Wees gerust het betreft hier een sloop frame waarbij dan weer wel een kenteken bij zit wat ik graag wil houden. Alvast bedankt voor het meedenken.