Het grote Bandit topic mark XII

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft frank nog 25kw?
Nee :( ppfff.. :X

nooit gehad, en dat vind ik perfect :P de mijne is een volbloed 80 (ongveer) pk-er
(moet m maar een keer op een dyno dumpen!)

@ dutchie:
bij mij valt het reuze mee wat ik moet inleveren op de top
ik weet natuurlijk niet hoe dit gaat werken met een 25 kw.

maar zorg eerst maar dat je uberhaubt kan rijden... en dan maar eens kijken wat je er aan kan doen :P :+
 
Laatst bewerkt:
ooww verrek... kunne ze de mijne niet leveren??? bagger zooi :(

dat setje is al 3 maanden geleden beteld.. but winkel
 
Laatst bewerkt:
zal ik dan het adres in die van luuk (laten) veranderen, en gewoon maar gezamelijk wachten? :)

naja het komt op m'n stage aan, en volgende week vrijdag is m'n laatste stage dag;p
dus ik had gevraagd of het mogelijk is dat adres te veranderne
maar ik weet nou niet of ze bedoeld dat ze het na wil sturen (zonder extra kosten) ?
 
Laatst bewerkt:
zal ik dan het adres in die van luuk (laten) veranderen, en gewoon maar gezamelijk wachten? :)

naja het komt op m'n stage aan, en volgende week vrijdag is m'n laatste stage dag;p
dus ik had gevraagd of het mogelijk is dat adres te veranderne
maar ik weet nou niet of ze bedoeld dat ze het na wil sturen (zonder extra kosten) ?

gezamenlijk wachten :Y
 
eindelijk frank zn filmpjes bij de mijne kunnen plaatsen zit nu op ruim 1 uur en 3 kwartier totaal

en 10 augustus beginnen op nieuw project
mijn dag kan niet meer stuk
 
Ik heb er bijna twee rijdend op dit moment, dus als het écht begint te jeuken mag je er een komen lenen.


(ik moet alleen nog even de remmen van de Boldor ontluchten en schoonmaken en hij kan weer!)
*O*
 
Laatst bewerkt:
vet.jpg

moooi :)

oke ik snap het programma al bijna
bijna
bijna
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan