Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat ie niet Black Storm zwart is, anders had ik graag willen hebben.Voordat de advertentie hier en op MP komt alvast een aankondiging dat ik mijn Montego blauwe topkoffer binnenkort ga verkopen.
Nieuw gekocht eind 2019 bij mijn blauwe K, maar niet mee ingeruild toen de rode er voor in de plaats kwam, want die had al een topkoffer.
In zeer goede staat, en met originele BMW sleutel erbij. Slot wisselen hoeft dus niet maar kan wel uiteraard.
Het rijdt weerDat geloof ik, als ik al zie wat eraf moet worden gehaald bij een bak wissel.
Wrappen met folie of spuiten is idd niet zo duur, het is alleen maar het deksel dat de kleur van de motor heeft.Kan je toch laten spuiten....
Hoi bmw-mannen,
Mijn pa heeft een K1600GT 2012 gekocht en moet een setje nieuwe banden steken.
Nu komt hij van een s1000rr af en is hij niet thuis in de toerbandenwereld.
Wat is volgens mij aan te raden?
Hij rijdt vaak in de eifel, semi-sportief, maar ook vaak wat kortere tripjes in NL. Komt uiteraard ook wel eens een regenbui tegen.
Levensduur is niet belangrijkste, maar enigszins beperkte slijtage is wel gewenst. Prijs is ook niet zozeer belangrijk: kwaliteit over prijs.
Ben benieuwd of jullie een goed advies hebben!
Waarom niet? Je wilt geen advies geven maar schrijft wel een heel verhaal over B banden.Bandendiscussies
Ik heb Pirelli Angel GT II erop gehad, en nu Mitas Touring Force. Deze zijn na +- 7000 km kaal, ik rij wel fors. Waarschijnlijk bestel ik weer een set Mitas. Maar het kan net zo goed wat anders zijn, ik weet het echt nog niet.
Let bij de Michelin Road 5 GT wel op de breedte, bij sommige banden schuurt 'ie net tegen de achterbrug.
Lees gewoon diverse fora, doe er ervaring op maar ga niet vragen welke banden je moet kopen.
Omdat hij dat niet kan, schat ik.Waarom niet? Je wilt geen advies geven maar schrijft wel een heel verhaal over B banden.
Heb zelf jarenlang circuit gereden, als iemand aan me vroeg welke banden en wat context gaf kon ik prima adviseren. Waarom is dat zo moeilijk in dit geval volgens jou?
Omdat het tussen de oren zit. De één rijdt 15k met een setje, de ander 7k. De één gaat plat door de bocht met band X, de ander met band Y.Omdat hij dat niet kan, schat ik.
Helemaal niks mis mee.Omdat het tussen de oren zit. De één rijdt 15k met een setje, de ander 7k. De één gaat plat door de bocht met band X, de ander met band Y.
Nou ja, een heel verhaal... Alleen wat ik had en nu heb. Plus 1 tip.
En nee, dat kan ik niet. Een menig geven, dat kan ik wel. Maar daar heeft een ander geen ene ruk aan.
EenschHelemaal niks mis mee.
Zelf ben ik ook gewoon een rustige rijder die graag hoort wat meer ervaren lui te zeggen hebben welke band voor welke doeleinden geschikt is.
Advies geven waag ik me dus ook niet aan.
Maar een mening geven over bijvoorbeeld de Pirelli Angel ST (en GT2) kan ik wel, omdat ik die zelf gebruik(t heb).
Hele fijne bandjes!
Slijtage zal bij een S1000 ook niet mals zijn geweest, en nu een motor met zo'n beetje het hoogste torque wat er beschikbaar is ;-)Hoi bmw-mannen,
Mijn pa heeft een K1600GT 2012 gekocht en moet een setje nieuwe banden steken.
Nu komt hij van een s1000rr af en is hij niet thuis in de toerbandenwereld.
Wat is volgens jullie aan te raden?
Hij rijdt vaak in de eifel, semi-sportief, maar ook vaak wat kortere tripjes in NL. Komt uiteraard ook wel eens een regenbui tegen.
Levensduur is niet belangrijkste, maar enigszins beperkte slijtage is wel gewenst. Prijs is ook niet zozeer belangrijk: kwaliteit over prijs.
Ben benieuwd of jullie een goed advies hebben!
Hoi bmw-mannen,
Mijn pa heeft een K1600GT 2012 gekocht en moet een setje nieuwe banden steken.
Nu komt hij van een s1000rr af en is hij niet thuis in de toerbandenwereld.
Wat is volgens jullie aan te raden?
Hij rijdt vaak in de eifel, semi-sportief, maar ook vaak wat kortere tripjes in NL. Komt uiteraard ook wel eens een regenbui tegen.
Levensduur is niet belangrijkste, maar enigszins beperkte slijtage is wel gewenst. Prijs is ook niet zozeer belangrijk: kwaliteit over prijs.
Ben benieuwd of jullie een goed advies hebben!
Al eens meegemaakt tijdens een proefrit in Elst, bij het stadion van Vitesse... allemaal reparatiestroken.alleen helpt niets tegen onverstandig gas geven op putten, reparatiestroken of belijning terwijl je aan het sturen bent ;-) als je geluk hebt maakt dat zware ding een sprongetje en slaat je hart twee keer over. Als je pech heb ligt al het tupperware eraf (en zo)
Klopt - was ook een keer gemeld op het forum en had er toen een bookmark van gemaakt. Vrijdag eens me zitten spelen - werkt leuk. Ik denk dat ik voor deze site nog wel zo willen betalen. Tientje per jaar. MRA is a) veel te duur en b) too much onzin er om heen.. Mocht het vorige jaar proberen tijdens een proefabonnement of zo.. Was er na een uur helemaal klaar mee..Leuk verslag @shades
En ik vind Kurviger een geweldig programma om routes te (laten) maken.
Je komt op plekken, waar je anders niet zou komen.
Ziet er keurig uit.Klein verslagje van mijn rit van afgelopen zaterdag...