Hetgeen BMW-Wouter aangeeft gebruik ik al langere tijd. En dat werkt prima.
Het is wellicht wel goed nog aan te geven dat er verschil is in de via-punten nml. 'harde' en 'zachte' via-punten.
Bij de 'harde' punten en herberekenen gaat de navi rechtstreeks naar het eerst volgende 'harde' punt en vervolgd dan de route.
Bij alleen 'zachte' punten en herberekenen gaat de navi rechtstreeks naar het eindpunt. Immers het begin- en eindpunt zijn altijd 'harde' punten.
Daarmee wordt de verdere route dus genegeerd.
In Basecamp zet je een 'hard' of 'zacht' punt door op een via-punt met je rechtermuisknop te klikken en dan "Waarschuwing bij aankomst' aan te klikken. De tekst van dit via-punt wordt dan vet gedrukt en is daarmee een hard punt.
Nadeel is : als je dit punt overslaat (er omheen rijd), wilt de navi steeds terug naar dit punt. Als dat gebeurd en je zit nog op de route, dan route stoppen en opnieuw opstarten en het eerst volgende 'harde' punt of het eindpunt opgeven.
Als je echter 20 harde punten hebt, weet je vaak het eerst volgende 'harde' punt niet te noemen. Vandaar dat wij max. 2-3 'harde' punten opgeven, als we er al überhaupt een opgeven.
Na jaren klachten indienen door vele gebruikers is er eindelijk een oplossing voor dit probleem gekomen nml. de Garmin XT.
BMW en alle oude Garmin's zoeken het zich maar uit
Wij moeten ons behelpen met bovengenoemde trucjes.......
Het is wellicht wel goed nog aan te geven dat er verschil is in de via-punten nml. 'harde' en 'zachte' via-punten.
Bij de 'harde' punten en herberekenen gaat de navi rechtstreeks naar het eerst volgende 'harde' punt en vervolgd dan de route.
Bij alleen 'zachte' punten en herberekenen gaat de navi rechtstreeks naar het eindpunt. Immers het begin- en eindpunt zijn altijd 'harde' punten.
Daarmee wordt de verdere route dus genegeerd.
In Basecamp zet je een 'hard' of 'zacht' punt door op een via-punt met je rechtermuisknop te klikken en dan "Waarschuwing bij aankomst' aan te klikken. De tekst van dit via-punt wordt dan vet gedrukt en is daarmee een hard punt.
Nadeel is : als je dit punt overslaat (er omheen rijd), wilt de navi steeds terug naar dit punt. Als dat gebeurd en je zit nog op de route, dan route stoppen en opnieuw opstarten en het eerst volgende 'harde' punt of het eindpunt opgeven.
Als je echter 20 harde punten hebt, weet je vaak het eerst volgende 'harde' punt niet te noemen. Vandaar dat wij max. 2-3 'harde' punten opgeven, als we er al überhaupt een opgeven.
Na jaren klachten indienen door vele gebruikers is er eindelijk een oplossing voor dit probleem gekomen nml. de Garmin XT.
BMW en alle oude Garmin's zoeken het zich maar uit
Wij moeten ons behelpen met bovengenoemde trucjes.......