Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevallig vandaag met een collega over gehad. Hij heeft sinds kort zijn rijbewijs en rijdt nu met een VFR ala Brasletti. Hij verbaasde zich erover dat niemand em ziet. Hij begon gelukkig nog niet over hesjes en lelijke gele helmen. Heb em verteld hoe de VFR van Bras klinkt, dat werkt best wél opvallend natuurlijk _O-
 
Onderdelen onderling uitwisselbaar...!

Kijk hier eens tussen, bizar veel maten van balhoofden, lagers en, en, en, enzovoorts :P

Thanks })

Onze voorvork tot zover, tis nog even wachten op nieuwe lagers uit het land van de onbegrenzde mogelijkheden.... dan het wiel centreren en racen maar :9~

full
 
Toevallig vandaag met een collega over gehad. Hij heeft sinds kort zijn rijbewijs en rijdt nu met een VFR ala Brasletti. Hij verbaasde zich erover dat niemand em ziet. Hij begon gelukkig nog niet over hesjes en lelijke gele helmen. Heb em verteld hoe de VFR van Bras klinkt, dat werkt best wél opvallend natuurlijk _O-

Aah.....je bedoelt mijn geliefde bommenwerper *D

En het feit dat het ornament op het moment 4 verschillende kleuren heeft :X
 
Laatst bewerkt:
Gisteren maar weer eens nieuwe remblokken gestoken op de GS. Ding vertraagt nu weer als een malle :]
Ook maar weer eens verder gegaan met de bedrading van de hardtail. Contact aan is licht aan *D en we hebben een tikkende startmotor. Accu is natuurlijk zo dood als wat maar er zit genoeg prut in om mee te testen :Y Nu nog een fatsoenlijke startknop (is besteld, DX.com) en een remlichtschakelaar, dan zou het goed moeten zijn.
 
Gisteren maar weer eens nieuwe remblokken gestoken op de GS. Ding vertraagt nu weer als een malle :]
Ook maar weer eens verder gegaan met de bedrading van de hardtail. Contact aan is licht aan *D en we hebben een tikkende startmotor. Accu is natuurlijk zo dood als wat maar er zit genoeg prut in om mee te testen :Y Nu nog een fatsoenlijke startknop (is besteld, DX.com) en een remlichtschakelaar, dan zou het goed moeten zijn.

*O*
 
Buiten HHTH niemand aan de sleutel?

Wil binnenkort mijn vorkpoten zwart spuiten.
Even ophanging aan plafond maken waar ik t balhoofd aan kan optakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan