Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik had het met de mijne heel erg voor ik de vering liet doen, altijd stuurdemper op standje 5/6 van 20.Grappig dat jullie ervaring zo is met het slaan met het stuur.
Ik merk het met mijn 929rr alleen als ik op Assen de GT uit kom, maar dat komt omdat ik dan meestal toch net wat teveel trek aan de clipons..
Ben ik ff blij met electronisch stuurdempertje
Vering heb ik zelf afgesteld ; toen ik de sc 57 kocht en hem beter leerde kennen na een paar weken viel me al op dat ie met snel uitacceleren onder flinke hellingshoek wel erg naar buiten wou. Op internet eens opgezocht en eerst de zogenaamde sag ingesteld dmv de voorspanning . Toen weer paar keer fllink gestuurd en het was nog niet helemaal weg; weer opgezocht wat aan te passen bij dit stuurgedrag. Na wat aanpassen van in en uitgaande demping stuurt ie nu mooi neutraal en geen zwiebers meer achter. Tis wel een hele klus met de nodige testritjes op je favoriete route. Enigste wat wel opvalt is dat de s21 achter vrij snel cupt. Bandenboer zei; vering . Dus gekeken wat te veranderen en uitgaande demping wat aangepast maar dat leverde weer slechter stuurgedrag op.
Dus maar weer terug. Als ze op zijn maar eens een keer een setje Pirelli's proberen. altijd Michelin of Bridgestone gereden dus ben benieuwd.
Klopt. Wil je meer vermogen zonder dat het je heel veel kost (ca 1000 euro) dan zul je het moeten zoeken in luchttoevoer (bijv. K&N luchtfilter) ander uitlaatsysteem zonder klep (bijv. Micron full systemEven heel simpel gedacht:
De 929rr heeft 152pk volgens de specificaties en de 954rr 154pk, dus veel zal je er niet mee winnen, een keer flink kakken voordat je gaat rijden levert meer op denk ik!
Inderdaad goed leesvoer. Zeker op deze natte donkere kille avonden. Dank.Consent Form | Sport Rider
Consent Form | Motorcyclist
Sportbike Suspension Tuning - Track Tire Wear Guide
Consent Form | Sport Rider
genoeg leesvoer te vinden op de eerste site staan settings van de testrijders, die heb ik als uitgangspunt genomen.
Bij mij stond de vering in het begin helemaal verkeerd, toen heeft een vriend van me naar de vering gekeken en kende ik de motor niet meer terug (in positieve zin) daarna heb ik de afstelling een keer laten nakijken door een specialist en hebben ze eigenlijk maar weinig aangepast.
Het is in ieder geval zeker de moeite waard om eens serieus te kijken naar hoe de staat en afstelling van de vering is.
Hoorde dat die van de 900 serie te slap was. Het probleem van die series. Heb er zelf geen problemen mee gehad op 1 keer na. Was tijdens laatste sessie van het jaar op zandvoort afgesteld door HP. Reed naar huis en pas maanden later weer opgestapt. Niet te sturen. Dacht dat ik te oud was geworden en wilde stoppen met motorrijden. Vooral als je je bedenkt dat een oude Moto Guzi V7 sport sneller rond ging dan ik. Tot ik bedacht dat er aan de achterveer gesteld was. Daar mee lopen pielen en langzaamaan kwam het terug. Praat over meer dan 10 jaar terug. Met de 954 nooit problemen gehad achter. Bandjes slijten mooi volgens jouw linkjes. Denk dat het dus wel goed staat. Maar is wel bandenkeuze afhankelijk. Ik kan bijv. niet met de pp2ct overweg.Helemaal waar, er zijn er genoeg die andere veren enz aanschaffen zonder eerst de originele vering goed af te stellen.
Originele vering is zeker niet slecht.
Damn. Dat is de beste vraag van deze dag.
Uhm. Twijfel tussen;
suzuki V strom DL1000. KTM duke 990 (stuk duurder wel)
VFR1200
CBR400RR
VFR400RR
Maar zal denk de Suzuki worden. Echter. Ik wil niet van Honda afstappen : I