Het grote "CUSTOM" topic

ik rij een paar keer per jaar met mf het gooi mee mannetje of 30 zijn dat lekker relaxd toeren altijd leuke routes relaxte mensen moet je ook is mee gaan?
 
die bmw is ook niet spannend maar rijd zo lekker ik rij 30000km per jaar mee vandaar de bmw.
heb geen zin meer om op de snel weg af te zien nu lekker rechtop handvatverwarming aan lekker achter me schermpie koffers gevuld geen pijn in me reet of rug meer en gewoon met 140 door de bocht als of het niks is :)
Tja lekker rijden is ook wat waard als je zo veel rijdt. 30.000 kom ik niet eens in de buurt. eerder 3000.
Ik zal beide motoren wel eens gezien hebben bij het winkelcentrum denk ik. Heeft die GS koffers?
 
Blijft een mooi ding! Ruilen? *D

Stukkie toeren is goed, rij meestal in m'n uppie bij gebrek aan kennissen in combinatie met motor.
Meesten willen het wel en weten ook wel wat voor motor ze zouden willen maar beginnen er nooit aan |(

Sinds kort heeft een buurjongen een piaggio MP3 gekocht, ga ik ook nog eens mee rijden en misschien wil m'n vriendin ook beginnen. (kan eindelijk dat duo zitje er af)

Dacht er daarom ook aan om misschien zo'n ding te bouwen voor me meissie op basis van zo'n vulcan of dragstar.

Maarja, eerst die vieze troep van straat!! :(
ik vind het ook een te gek ding zeker voor een vrouw ik wou dat mijn meisje het leuk vond want hij is zeker betaalbaar
 
ik rij een paar keer per jaar met mf het gooi mee mannetje of 30 zijn dat lekker relaxd toeren altijd leuke routes relaxte mensen moet je ook is mee gaan?
Ja, goed plan! wist niet dat het er zo veel waren joh!
Had wel eens gekeken op het forum maar ik dacht dat het meer sportbikes waren eigenlijk.
'k zag mezelf er al achteraan scheuren met dat ding. _O-
 
Ja, goed plan! wist niet dat het er zo veel waren joh!
Had wel eens gekeken op het forum maar ik dacht dat het meer sportbikes waren eigenlijk.
'k zag mezelf er al achteraan scheuren met dat ding. _O-
word altijd heel verstandig en normaal gereden niet inhalen en dat soort dingen dat moet ook wel met zo'n grote groep.
zit van alles bij veel sport veel tour paar choppers paar bmw's van ales wat.
paar vrouwen veel 35+ ers
 
full
 
ik denk dat hij niet met links wou schakelen? lijkt mij de versnelling?
ga je wel is naar die boksgala's in kerklanden?
 
ik had een uurtje over, dus laat ik alvast een accubakje gaan maken..

stukje hoekijzer en platstaf verzaagt.

291220101145.jpg


aan elkaar geknetterd.

291220101146.jpg

291220101147.jpg


en toen sloeg ik door B|
als ik nu een ongeluk krijg blijft de accu als enige heel :Y

291220101149.jpg


extra stevige accu bomb-shelter _O- _O- _O-

denk dat ik er de voorkant vanaf ga slijpen :P
 
Zijkantje er afslijpen, scharniertjes er en je heb een heel luxe accubakje toch?
 
Zijkantje er afslijpen, scharniertjes er en je heb een heel luxe accubakje toch?


gelukkig nieuwjaar..allemaal..


euhh scharniertje?
leg uit.. klinkt als een goed idee..(maar ben nu bezopen..dis kan morgen anders zijn.. :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan