Het grote "CUSTOM" topic

gelukkig nieuwjaar!
dat de slijptollen maar veel mogen slijpen en de las apperaten veel mogen knetteren..



chop on!

happynewyear.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vraagje.
Wat bepaalt nu eigenlijk de kleur van je motor op kenteken?
Het frame?
 
Vraagje.
Wat bepaalt nu eigenlijk de kleur van je motor op kenteken?
Het frame?


Ze hebben het steeds over een spuitset, dus spatborden en tank. Dus wss zullen die de kleur bepalen. Maar het vreemde is, dat ik een blauw/zwarte tank heb, origineel, maar wel als blauwe motor op kenteken staat. Wss is de kleur die het meest voorkomt, de kleur die bepaalt wat op het kenteken staat.
 
ik ben wat dat betreft blij met mijn "oude" motoren. :Y

staat van geen de kleur op het kenteken..
kan ze iedere kleur geven die ik wil..

maar in principe word hoofd kleur als kenteken kleur aangemerkt.
dus heb je een zwart / blauwe, en er zit meer blauw dan zwart op je fiets dan is het dus een blauwe. (volgens mij gebruiken ze het frame niet meer in de berekening..
hebben we te danken aan de yoghurt bakken met al hun plastic..
 
Dank je!

zijn compleet open, maar door de korte bochten krijg k voldoende tegen druk...nu zit alles nog aan elkaar gepikt & de flenzen etc zitten er niet op...op sommige stukken komt nog rvs pijp (dit was echt een probeer setje) alleen alle bochten die je ziet zijn goed....daarna worden ze nog tig-gelast..
 
Dat ziet er netjes uit!!!
Mooi opgeruimde werkplek, of heb de de rommel aan de kant geschoven? ;-)

helaaas niet mijn werkplek...wel een nette ja..de eigenaar zweert daar bij, werkt tig keer zo fijner...

deze shop is het
1025365806_5_ZFe-.jpeg


de shop van een maat van me, misschien herken je de motor uit een bigtwin...
 
lijk wel of je blok wat achterover staat
ziet er gaaf uit hoor

kan kloppen, het blok staat niet geheeel recht nu, word ondersteunt door een rol tape etc....anders kiepert het blok om ;)

Thnx hakkers: de uitlaten zijn min of meer geinspireerd door Bozzies....dat is dan ook zijn vorige werkgever, nu heeft hij ze eigen shop...enneee als k rechts rij, maakt dat ook niks uit, weet k uit ervaring ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan