chrisscross
MF veteraan
aiii, toch niet uit jouw ktm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig niet nee. Deze hoort er nog bij:aiii, toch niet uit jouw ktm?
Cilinder schroef je er toch makkelijk binnen 1 uur af
Eerder 50 uurtjes denk?
Cilinder schroef je er toch makkelijk binnen 1 uur af
Schade komt niet door mij, maar ik heb 'm nu wel in bezit. Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen. ding heeft een prima voorvork voor een andere motor van mij. Aan de andere kant is zo'n tweetaktje ook wel leuk voor er bij.Oei, das een dure zeg! Hopelijk niet van eigen makelij?
Schade komt niet door mij, maar ik heb 'm nu wel in bezit. Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen. ding heeft een prima voorvork voor een andere motor van mij. Aan de andere kant is zo'n tweetaktje ook wel leuk voor er bij.
Wat voor motor is het dan?
cr250, met kenteken. Voorvork komt uit een later type denk ik, is een forse usd.
Dit is 'm: Honda CR250 1990 met kenteken (kapot blok)
Dat verhaal over de vering maakt het wel weer interessant om er een ander blok in te plaatsen en het rijwielgedeelte gewoon te gebruiken.
Blank blok is ook 90+
Carters zijn zwart.Blank blok is ook 90+
Dit blok is rijp voor de sloop, is ook al verroest van binnen. Ik wou gewoon kijken wat er gebeurt was en waarom de fuck ik de cilinder er niet af kreeg.Mocht je hem slopen of toch verkopen, in het pre90 topic hier op motor-forum is wel vraag naar onderdelen of complete fiets.
Inspecteer je versnellingsbak ook goed, grote kans dat er haarscheurtjes in zitten en je bak uit elkaar klapt als je weer gaat rijden!
In principe heb je niks meer aan het blok als ik het zo in schat. Beste is opzoek baan naar een ander 250 blok en dit blok gebruiken voor reserve delen. Voor carters alleen al ben je los 200-300 euro kwijt, cilinder 150-200 en dan de rest nog..
Dit blok is rijp voor de sloop, is ook al verroest van binnen. Ik wou gewoon kijken wat er gebeurt was en waarom de fuck ik de cilinder er niet af kreeg.
Ohnee, ik ben in de war met een andere motor waar ik aan gesleuteld had >_<.Carters zijn zwart.
Zoals ik het zie is er iets tussen de krukaswang en het carter gekomen. Dat kan eigenlijk alleen maar een deel van het bigend of zuiger zijn. Dat je de cilinder er er niet af kreeg was ws omdat de zuiger/veren bleven haken op de spoelpoorten.