Hamer
Die hard MF'er
Honda crf 250 2009, klep gebroken+ gevolgen= carters, cillinder, krukas, cillinderkop,.... kapot:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Blijft toch een gevoelig puntje van die CRF's, de kleppen?
Jawohl!
nee, dat gelukkig niet. waarschijnlijk is het gewoon een combinatie geweest van een cilinder die minder aan het worden was (ovaal) en een zuiger die er 21 uur op had staan.powervalve mee gepakt?
nee, dat gelukkig niet. waarschijnlijk is het gewoon een combinatie geweest van een cilinder die minder aan het worden was (ovaal) en een zuiger die er 21 uur op had staan.
pak nu gelijk het big-end ook mee, dus dan kan ie er hopelijk weer een tijd tegenaan
Ai ai
Zit wat door de gallery's op husaberg.org te bladeren, kom je dit tegen.
Krukaslager teveel speling (motor had 300+u zonder open te zijn geweest)
Daardoor piston gekanteld en zuigerveer gebroken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]