het grote "dit is wel voor de vuilbak" topic

Honda crf 250 2009, klep gebroken+ gevolgen= carters, cillinder, krukas, cillinderkop,.... kapot:

208028_1896135396439_1033221892_2199925_2129934_n.jpg


207464_1896134996429_1033221892_2199923_2622217_n.jpg


217339_1896134636420_1033221892_2199922_5973817_n.jpg


218191_1896134476416_1033221892_2199920_3224733_n.jpg


205446_1896133996404_1033221892_2199918_6571421_n.jpg


222054_1896133876401_1033221892_2199917_6736011_n.jpg
 
WR450F met 80+ km/u op een boom geparkeerd.
foto2hd.jpg

Verder een hoop plastic werk en koplamp stuk.
Ohja, en mijn kuitbeen gebroken, wat spierscheuringen, wat kneuzingen, blauwe plekken en een nachtje logeren in het ziekenhuis! :]
 
Tnx, maar het is al 4wkn geleden gebeurt. Nu onderdeeltjes verzamelen voor de WR.
Ben gisteren alweer ff wezen trainen met de crosser...
 
nee, dat gelukkig niet. waarschijnlijk is het gewoon een combinatie geweest van een cilinder die minder aan het worden was (ovaal) en een zuiger die er 21 uur op had staan.
pak nu gelijk het big-end ook mee, dus dan kan ie er hopelijk weer een tijd tegenaan

21 uur met een 125 zuiger dat is toch vrij lang volgens mij
 
Helaas geen SM/Offroad ding.

Maar kwam dit topic tegen dus denk ff wat materiaal droppen.

Zuigers van GT750...




en weer nieuw *O*


Koppelingsplaatje gesneuveld en hoelahoep gedaan met de koppelingskorf :')
 
Laatst bewerkt:
Ai ai
Zit wat door de gallery's op husaberg.org te bladeren, kom je dit tegen.
Krukaslager teveel speling (motor had 300+u zonder open te zijn geweest)
Daardoor piston gekanteld en zuigerveer gebroken

blown_Berg_021.jpg


blown_Berg_018.jpg


blown_Berg_017.jpg


blown_Berg_016.jpg


blown_Berg_013.jpg


blown_Berg_023.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan