Het grote Dolomieten/ Noord Italie Topic

jos16

MF veteraan
7 aug 2011
1.374
55
60
Mariahout
Ook nu, mid-juli, valt het reuze mee moet ik zeggen. Enkel rond Canazei is het mij iets te druk.

PS: ik verblijf op 10 minuten van de Passo Mendola. Wat een heerlijk stuk weg zeg :9~. Heb ‘m inmiddels al 4x op en af gereden.
3 jaren geleden hebben we, mijn motormaat en ik , deze pas ook gereden ,wow wat een racebaan , mooi uitzicht ? Nee dat heb ik dan compleet gemist .

Clover

MF veteraan
11 okt 2002
1.887
10
Momenteel bezig met een route over de 10 hoogste Alpenpassen. Helaas blijkt de Gavia ivm aardverschuiving volledig gestremd te zijn :(
hmm, wij waren er 24 Juni en die dag was er een grote aardverschuiving thv Santa Caterina, uiteindelijk via de Mortirolo omgereden. Zou t nog steeds die aardverschuiving zijn? Ben er over 2 weken weer, even in de gaten houden tzt

leoniie

Die hard MF'er
14 mrt 2015
502
14
28
Assen
Momenteel bezig met een route over de 10 hoogste Alpenpassen. Helaas blijkt de Gavia ivm aardverschuiving volledig gestremd te zijn :(
Dat is balen, hopen dat het niet te lang duurt. Wij waren er 12 augustus, toen was hij net weer open. Paar dagen ervoor hadden ze daar last van modderstroom.