motormaniac58
MF veteraan
Lijkt mij een fantastisch koffie adres tijdens onze Veluwe ritjes.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt mij een fantastisch koffie adres tijdens onze Veluwe ritjes.....
Prima idee, maar dan wel weer een allroad rit. De echte GS rijders krijgen wel een aangepaste verharde route, want anders rij ik in mijn uppie.Mooi plekje Chris,
Ziet er bijzonder fraai uit. En wat je al eerder opmerkte, een uitstekende uitvalsbasis voor een MF-GS rit
Prima idee, maar dan wel weer een allroad rit. De echte GS rijders krijgen wel een aangepaste verharde route, want anders rij ik in mijn uppie.
Ze verhuren daar ook motoren! Genieten daar, veel moois te beleven...Ik ga 2 maandjes de wegen in nieuw zeeland bekijken.. helaas niet met de motor
Ik ga 2 maandjes de wegen in nieuw zeeland bekijken.. helaas niet met de motor
Dat moet ze dan bewijzen.Na een uurtje krijg ik van dezelfde Adriana (ineens met taalfouten) te horen dat de monteur de velg heeft laten vallen en dat ik de schade zelf moet oplossen.
Hier ook maar effe uitjanken over Pneus online.......
Ik heb op de webshop geprobeerd om een set complete autowielen te bestellen, maar eindigde met velgen + band los. Het selecteren van een montageadres werd niet door de webshop overgenomen, dus maar een separaat afleveradres ingegeven van de garage.
Ik kreeg twee track en trace code's binnen, maar uiteindelijk zijn op deze twee code's 2 om 2 banden geleverd. Waar de velgen gebleven zijn weet niemand. Ik heb al twee keer gebeld naar het servicenummer en twee keer te horen gekregen dat ze gingen uitzoeken hoe het zat. Ook zouden ze zsm een nieuwe track en trace toezenden. Uiteindelijk gaat na 5 keer bellen ene Adriana aan de slag en doet wel wat ze zegt. Ik ontvang een track en trace en de velgen worden 4 weken in plaats van 4 dagen na opdracht geleverd aan het montage adres.
Als het montage bedrijf de dozen opent blijkt er een deuk in een velg te zitten. Na melding bij de klantenservice, krijg ik van Adriana te horen dat ze het zsm gaat oplossen. Na een uurtje krijg ik van dezelfde Adriana (ineens met taalfouten) te horen dat de monteur de velg heeft laten vallen en dat ik de schade zelf moet oplossen.
Ik ben gaan bellen met het service nummer, maar de man aan de andere kant van de lijn is nors en hangt halverwege het gesprek op terwijl ik aan het praten ben. Ik krijg ze vervolgens niet meer aan de lijn. Het enige dat ik van de man te horen heb gekregen is dat ik de zending niet van de DPD had moeten accepteren als er een velg beschadigd was. (Er zat geen beschadiging op de dozen en ik was niet bij de aflevering.)
Ik heb de klacht nu bij het hoofdkantoor van Pneus online neergelegd, in de hoop dat hier iemand werkt die wel redelijk is en zich niet verschuilt achter een onaanvaardbare regel in de leveringsvoorwaarden.
Ik godver nog effe door.......