Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

gefeliciteerd met de aankoop! De reviews zijn goed dus waarschijnlijk hebben ze geld bespaard op de kwaliteit om de journalisten om te kopen ;)
 
Mooi plekje Chris,

Ziet er bijzonder fraai uit. En wat je al eerder opmerkte, een uitstekende uitvalsbasis voor een MF-GS rit
 
Mooi plekje Chris,

Ziet er bijzonder fraai uit. En wat je al eerder opmerkte, een uitstekende uitvalsbasis voor een MF-GS rit
Prima idee, maar dan wel weer een allroad rit. De echte GS rijders krijgen wel een aangepaste verharde route, want anders rij ik in mijn uppie. 8)7
 
Prima idee, maar dan wel weer een allroad rit. De echte GS rijders krijgen wel een aangepaste verharde route, want anders rij ik in mijn uppie. 8)7


Ik volg je dan wel met m'n Versys.

Ondanks diens 17'' voorwieltje en straatbandjes, ben ik vorige week in een der ontelbare Antwerpse bouwwerven gesukkeld (op weg naar een vergadering), die eerder op een middelzwaar stukje Parijs-Dakar leek... tot mijn verbazing en opluchting, ben ik daar heelhuids en verticaal weer uit gestuiterd...

Deze Jap kan dus het slijk in... (kind of sort of....) :+
 
39714713_2299246456757905_61399993470156800_n.jpg


:+
 
Zo even afwezig geweest. Beetje druk met familie omstandigheden en werk. Ineens heeft iedereen een 1250 gekocht? Wtf?

Maar goed, koopt flink! Zwengelt den economie aan.
Ik rij voorlopig nog op m'n ouwe hok. Wel met veel plezier.
Feli's iedereen met nieuwe fiets en huis!
 
Heb ik ook gedaan. Zou toch kijken of je ergens een paar dagen wat kan huren. Forgotten Highway doen op een GS staat nog op m'n bucket list, om maar wat te noemen.
 
Hier ook maar effe uitjanken over Pneus online.......

Ik heb op de webshop geprobeerd om een set complete autowielen te bestellen, maar eindigde met velgen + band los. Het selecteren van een montageadres werd niet door de webshop overgenomen, dus maar een separaat afleveradres ingegeven van de garage.
Ik kreeg twee track en trace code's binnen, maar uiteindelijk zijn op deze twee code's 2 om 2 banden geleverd. Waar de velgen gebleven zijn weet niemand. Ik heb al twee keer gebeld naar het servicenummer en twee keer te horen gekregen dat ze gingen uitzoeken hoe het zat. Ook zouden ze zsm een nieuwe track en trace toezenden. Uiteindelijk gaat na 5 keer bellen ene Adriana aan de slag en doet wel wat ze zegt. Ik ontvang een track en trace en de velgen worden 4 weken in plaats van 4 dagen na opdracht geleverd aan het montage adres.
Als het montage bedrijf de dozen opent blijkt er een deuk in een velg te zitten. Na melding bij de klantenservice, krijg ik van Adriana te horen dat ze het zsm gaat oplossen. Na een uurtje krijg ik van dezelfde Adriana (ineens met taalfouten) te horen dat de monteur de velg heeft laten vallen en dat ik de schade zelf moet oplossen.
Ik ben gaan bellen met het service nummer, maar de man aan de andere kant van de lijn is nors en hangt halverwege het gesprek op terwijl ik aan het praten ben. Ik krijg ze vervolgens niet meer aan de lijn. Het enige dat ik van de man te horen heb gekregen is dat ik de zending niet van de DPD had moeten accepteren als er een velg beschadigd was. (Er zat geen beschadiging op de dozen en ik was niet bij de aflevering.)
Ik heb de klacht nu bij het hoofdkantoor van Pneus online neergelegd, in de hoop dat hier iemand werkt die wel redelijk is en zich niet verschuilt achter een onaanvaardbare regel in de leveringsvoorwaarden.

Ik godver nog effe door....... :/
 
Daarom koop ik online altijd met credit card. Verzekerd en als het niet geleverd wordt geld terug ...

Maar daar heb je niet zo veel aan.

Na een uurtje krijg ik van dezelfde Adriana (ineens met taalfouten) te horen dat de monteur de velg heeft laten vallen en dat ik de schade zelf moet oplossen.
Dat moet ze dan bewijzen.
 
Pneus Online beroept zich op de leveringsvoorwaarden, dus die aantijging weerleggen heeft geen zin.
 
Ik denk dat de bewijslast bij jou ligt.
Je hebt een civiele overeenkomst...
Kort door de bocht. Jij betaalt en zij leveren.
Via consumentenrecht moet men een degelijk product leveren.
Als jij betwist of dit wel - niet is gedaan (levering van een velg met een deuk) zul jij moeten bewijzen dat zij dus niet aan de leverings voorwaarden hebben voldaan.
Het afleveradres kan voor je getuigen maar wie zegt dat zij de velg niet hebben laten vallen...?
 
Hier ook maar effe uitjanken over Pneus online.......

Ik heb op de webshop geprobeerd om een set complete autowielen te bestellen, maar eindigde met velgen + band los. Het selecteren van een montageadres werd niet door de webshop overgenomen, dus maar een separaat afleveradres ingegeven van de garage.
Ik kreeg twee track en trace code's binnen, maar uiteindelijk zijn op deze twee code's 2 om 2 banden geleverd. Waar de velgen gebleven zijn weet niemand. Ik heb al twee keer gebeld naar het servicenummer en twee keer te horen gekregen dat ze gingen uitzoeken hoe het zat. Ook zouden ze zsm een nieuwe track en trace toezenden. Uiteindelijk gaat na 5 keer bellen ene Adriana aan de slag en doet wel wat ze zegt. Ik ontvang een track en trace en de velgen worden 4 weken in plaats van 4 dagen na opdracht geleverd aan het montage adres.
Als het montage bedrijf de dozen opent blijkt er een deuk in een velg te zitten. Na melding bij de klantenservice, krijg ik van Adriana te horen dat ze het zsm gaat oplossen. Na een uurtje krijg ik van dezelfde Adriana (ineens met taalfouten) te horen dat de monteur de velg heeft laten vallen en dat ik de schade zelf moet oplossen.
Ik ben gaan bellen met het service nummer, maar de man aan de andere kant van de lijn is nors en hangt halverwege het gesprek op terwijl ik aan het praten ben. Ik krijg ze vervolgens niet meer aan de lijn. Het enige dat ik van de man te horen heb gekregen is dat ik de zending niet van de DPD had moeten accepteren als er een velg beschadigd was. (Er zat geen beschadiging op de dozen en ik was niet bij de aflevering.)
Ik heb de klacht nu bij het hoofdkantoor van Pneus online neergelegd, in de hoop dat hier iemand werkt die wel redelijk is en zich niet verschuilt achter een onaanvaardbare regel in de leveringsvoorwaarden.

Ik godver nog effe door....... :/

I am Adriana and I know...... nooooothing.

Only clumsy Miiiiiiiiiister Detox dropped wheelrim on floor... he pay...

Adriana.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan