Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Mooie kleur zeg! Laat blauw nu net mijn lievelingskleur zijn. Mijn 2015 1200GS, staat over een maand hier in de garage dan eindelijk. En daar blijft hij ook staan, tot het eerste moment er geen pekel meer ligt, haha. Zelfs met invoeren en keuring RDW (gebeurt op de trailer) ben ik huiverig voor pekel. Als het niet hoeft, dan maar niet door het zout...
 
Blauw is geen kleur, blauw is een gemoedstoestand. :Y

Toch is het weer onmiskenbaar een GS. Sterker nog, een leek zal het verschil met de 2015 niet zien op de kleur na.
Ik ga ook een keertje rijden met de 1250. Als zelfs de pers zegt dat het veel van hetzelfde, maar toch weer een pak beter is, dan wil ik dat wel eens ervaren. Kan ook veilig, want voorlopig komt hier ff geen nieuwe motor in de schuur. Er komt een nieuwe schuur........ met huis.
 
015.JPG


Mijne staat inmiddels netjes op stal ...
 
Gefeliciteerd Slijk !!!
Besloten ook zelf testrijder te worden en hier je bevindingen te deponeren
Jouw rebus interpreteer ik dus als...

Stel dat mn nwe gs vol met kinderziekten zit schiet ik mij zelf dood in.een van de weekenden van februari, vlak voor de kerk zodat ik daar vast een plekje heb...?
 
Blauw is geen kleur, blauw is een gemoedstoestand. :Y

Toch is het weer onmiskenbaar een GS. Sterker nog, een leek zal het verschil met de 2015 niet zien op de kleur na.
Ik ga ook een keertje rijden met de 1250. Als zelfs de pers zegt dat het veel van hetzelfde, maar toch weer een pak beter is, dan wil ik dat wel eens ervaren. Kan ook veilig, want voorlopig komt hier ff geen nieuwe motor in de schuur. Er komt een nieuwe schuur........ met huis.

Tox, ook feli, dàt zijn pas investeringen die de moeite zijn... :9

Allen bedankt voor de leuke reacties...

Ik bedenk me wel dat huidige rode 2015 GS LC ondertussen hetzelfde UITSTEKENDE palmares heeft bijeengereden als indertijd m'n 2010 oliekoeler : m.n. dat van een volstrekt probleemloze fiets.

Afwachten dus voor de nieuwe blauwe.... zij het dat ook die 2010 GS indertijd als eerste de nieuwe versie DOHC-motor gekregen had en die ook geen enkele steek heeft laten vallen....

Enfin, de demo liet alleszins een zeer goede indruk na en ik denk wel dat de vastgestelde extra-poeier in de Franse bergen, met vrouwlief achterop, toch zijn meerwaarde zal kunnen tonen... en zo niet, zullen jullie opnieuw de eersten zijn, die het hier te weten komen ... 8)7
 
Gefeliciteerd Slijk !!!
Besloten ook zelf testrijder te worden en hier je bevindingen te deponeren
Jouw rebus interpreteer ik dus als...

Stel dat mn nwe gs vol met kinderziekten zit schiet ik mij zelf dood in.een van de weekenden van februari, vlak voor de kerk zodat ik daar vast een plekje heb...?

Bij jouw interpretatie, zou ik eerder dit symbool hebben moeten toevoegen aan de rebus, Maniac !

bliksem kerk.png
 
Wow, mét mancave, reeds !

Mooi en in groene buurt.... ergens bij ons geliefde Harderwijk ?
Nog een kilometer of 20 oost van Harderwijk. Qua rijden de mooiste regio van ons landje, met de Veluwe als achtertuin, de Ysseldijk als uitlaat gebied en de Holterberg en de Posbank op een half uur afstand.
 
Tox is een mazzelpik die de juiste prio stelt...
Hij weet alleen nog niet dat al.zn vrije tijd opgaat om zijn groene vingers aan het werken te zetten...straks staat er een.AT te koop....🙄😁
 
Heerlijk dit nieuwe forum, heb geen enkele notificatie van nieuwe berichten gezien |(
 
Nog een kilometer of 20 oost van Harderwijk. Qua rijden de mooiste regio van ons landje, met de Veluwe als achtertuin, de Ysseldijk als uitlaat gebied en de Holterberg en de Posbank op een half uur afstand.

Mooi huis en idd prachtige omgeving daar! Veel voor mijn werk mogen zijn en boven op de Holterberg kun je lekkere uitsmijters eten..;-))
 
Terug
Bovenaan Onderaan