Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Als je tijdens het rijden je stoort aan de voorkant van het blok, dan staan je spiegels verkeerd afgesteld.

En als je niet aan het rijden bent doe je het al helemaal fout...

:]
 
Omdat ik niet op zoek ben naar een zg. "Laag frame" model, Hoe kan je nu zien op basis van foto's of het een laag frame model is.
Soms staat het erbij en soms ook niet.

Ook valt het mij op dat bij div. Zaken het kenteken angstvallig niet wordt getoond.
Betreft dan vaak import met lage km.stnd.
wat niet hoeft te betekenen dat het niet klopt overigens.
 
Misschien toch maar zwart laten de kappen..Raak er steeds meer gewend aan.....Even gepoetst..;-)

EF2AB2E1-C8B8-4B82-A79F-E1B263B22104.jpeg
 
Ik vind het allemaal wat veel. Grijze kleppendeksel, zwarte beugels, zwarte boomerang, grijze plastic rond het zadel, uitlaat in 2 kleuren.

Kleppendeksels zwart, kunstof rond zadel zwart (en evt zwarte uitlaat) en 't zou er meer een geheel uitzien.
 
Ik vind het allemaal wat veel. Grijze kleppendeksel, zwarte beugels, zwarte boomerang, grijze plastic rond het zadel, uitlaat in 2 kleuren.

Kleppendeksels zwart, kunstof rond zadel zwart (en evt zwarte uitlaat) en 't zou er meer een geheel uitzien.
Uiteindelijk willen ze allemaal een helemaal niet meer zo exclusieve "exclusive".
🙂
 
Ik vind het allemaal wat veel. Grijze kleppendeksel, zwarte beugels, zwarte boomerang, grijze plastic rond het zadel, uitlaat in 2 kleuren.

Kleppendeksels zwart, kunstof rond zadel zwart (en evt zwarte uitlaat) en 't zou er meer een geheel uitzien.

tja, dat zijn de originele kleuren van de motor hè..Standaard uitlaat is ook grijs en zwart...
 
en de zichtbaarheid tussen het overige verkeer, met een donker pak aan op een donkere motor is gewoon minder handig .
 
Ik vind die fascinatie voor “alles zwart” vreemd... we rijden toch niet met een lijkwagen...
en wetende dat BMW speciaal ettelijke burgerlijk ingenieurs in dienst heeft om de fraaiste kleurencombinaties voor elk model te ontwerpen...gaan wij er wat amateuristisch aan zitten klooien... :+

Niet amateuristisch hoor..Erkend spuitbedrijf! ;-) Laat de kappen wel zwart, maar laat juist de letters GS in het rood maken, zodat dit de kappen “ iets breekt “ en het rood weer terugkomt in de motor..
 
Ik vind die fascinatie voor “alles zwart” vreemd... we rijden toch niet met een lijkwagen...
en wetende dat BMW speciaal ettelijke burgerlijk ingenieurs in dienst heeft om de fraaiste kleurencombinaties voor elk model te ontwerpen...gaan wij er wat amateuristisch aan zitten klooien... :+

Buh, nee, niet alles zwart. Hou ik niet van. Kleuren kunnen/moeten, maar ze moeten altijd dezelfde contrasten hebben en geen 50 tinten grijs met af en toe een zwart dekseltje op :?
 
Niet amateuristisch hoor..Erkend spuitbedrijf! ;-) Laat de kappen wel zwart, maar laat juist de letters GS in het rood maken, zodat dit de kappen “ iets breekt “ en het rood weer terugkomt in de motor..
De uitvoering is wellicht (hopelijk) niet amateuristisch, maar de keuze van kleuren en combinaties is dat wel...
Bij de auto’s kan je bepaalde tinten niet op bepaalde modellen krijgen, precies omdat de fabrieksbollebozen hebben uitgemaakt dat die niet het juiste effect hebben op dat bepaalde type.
Bij motoren zijn de kleuren altijd feller dan bij auto’s, omdat de gespoten oppervlakken kleiner zijn en eerder verticaal , enzovoort...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan