Zal er niet eerst gewoon een 1250LC komen? Dat verwacht ik zelf. Met als upgrade het nieuwe scherm van de RT.
Een 1250 LC hebben we toch al?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zal er niet eerst gewoon een 1250LC komen? Dat verwacht ik zelf. Met als upgrade het nieuwe scherm van de RT.
Daar zitten wij nuDaarom hebben wij Rencurnel weer een jaar opgeschoven...
Niet vaag hoor, alleen een negatieve test bij je hebben…Ik ben even aan het bladeren door het WWW. Het lijkt er op dat Duitsland en Italië toegankelijk zijn met een sneltest van de Etos. Frankrijk is me nog een beetje vaag.
Daar zitten wij nu
Totaal geen “last” van COVID in Frankrijk…..
Probleem is dat zowel cardan als boxer duurder zijn om te produceren als een parallel twin met ketting. Het is maar de vraag of een 100 pk 850 van meer dan 26.000,- Euro goed verkoopt.
De slechts iets duurdere 140+ pk 1300cc maakt dan meer kans.
Overigens maakt Moto Guzzi iets dat bijna aan jullie wensen voldoet.
Je kunt een dikke fiets toch laten begrenzen op 100 pk. Dan heb je wel het koppel bij lage toeren.
Mocht je kiezen voor een RS...ik heb mijn 1250, zwart in de verkoop staan..Bekijk bijlage 1646528
Een 1250 LC hebben we toch al?
Mooi! Die ben ik nog nergens tegengekomen.
Waarschijnlijk heb ik het gemist, maar waarom verkopen?
Nu zie ik op de BMW-site dat je met de Configurator kleuren, pakketten en opties kan toevoegen. Zelf zou ik het Comfort en Touring pakket toevoegen.
Zoiets dacht ik al wel ja, wel commercieel slim. Ik zal me in ieder geval goed voorbereiden voor een gesprekje bij de dealer, hahaBen je al bij de dealer gaan zien? Die gaat je wel vertellen dat je best elk pakket neemt...
Schakelassistant is voor mij persoonlijk geen must, maar aangezien ik wel iets zie in ESA en rijmodi pro kan ik er niet meer omheen.
Net hetzelfde verhaal voor die BMW GPS voorbereiding, niet nodig maar zowieso betalen als ik cruise control wil...
Ze weten goed wat ze doen daar bij BMW.... ze zorgen er wel voor dat je hun pakketten aanvinkt.
Ik heb de r1250gsa tripple black aangeschaft...daar zitten alle pakketten op
Dat idee had ik dus ook al, hier is het puur een kleuroptie, Tripple Black...In België toch niet...
Hier betaal je gewoon 865€ extra voor de Triple Black uitvoering.
Maar die is, op de kleur na, even basic uitgevoerd dan alle anderen, dus alle pakketten nog aan te vinken.
Ik denk dat ik voor alle pakketten ga, behalve het pack "light". 915€ extra betalen voor die optie vind ik precies toch wat veel van het goede.
Ik zie in de Configurator die Exclusive niet staan, wellicht weet ik ook meer na mijn dealer bezoek...Ik gebruik de schakel-assist van 1 tot 6, niet als je rustig tourt, maar als er vlot (berg) gereden word is het een zaligheid, ik heb mijn zumo in de nav. voorbereiding, wat wel leuk is omdat hij op slot kan, maar het scroll wiel kan je er niet voor gebruiken, voor de rest staan ook de andere pakketten op mijn "exclusive" (één van de meest verkochte denk ik?)
Wat ik niet meer zou aanvinken zijn keyless en SOS, wel handig maar niet echt nodig vind ik.
Mooie bike.Triple black is de mooisteBekijk bijlage 1646859