motormaniac58
MF veteraan
Mijne staat te koop.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doe je dit alleen om een filmpje te maken of heb je er ook nog plezier in zo’n rondje te rijden op de rondweg om Almelo met een stuk of 20 stoplichten.
Misschien een stomme vraag…. Maar het lijkt alsof je bij remmen naar stilstand je koppeling intrekt en dan met ingetrokken koppeling door de versnellingen naar beneden schakelt en uitsluitend vertraagt met je rem tot je stilstaat. Ik zelf vertraag juist veel op de motor, wat met een boxer extra goed kan.Op veler verzoek , na herhaaldelijk vragen.
er was voetbal op, en daar geef ik niet zo om, heerlijk rustig op de weg.
Dus met de GS op met de actioncam
een rondje over de ringweg van Almelo , met een bloedstollende inhaal actie !!
Heeft die ook Dynamic Pro?Mijne staat te koop.......
Mogelijk, kan ook aan de langere gearing liggen,Volgens mij is het enige verschil tussen deze twee dat je bij pro kunt instellen hoeveel ABS en tractiecontrole je toestaat (binnen gegeven grenzen).
Misschien een stomme vraag…. Maar het lijkt alsof je bij remmen naar stilstand je koppeling intrekt en dan met ingetrokken koppeling door de versnellingen naar beneden schakelt en uitsluitend vertraagt met je rem tot je stilstaat. Ik zelf vertraag juist veel op de motor, wat met een boxer extra goed kan.
Mooi testverslag!Mocht je twijfelen … deze test is goed geschreven, vind ik : Is the new BMW R 1250 RS a smarter choice than an adventure bike?
Wie heeft u die onzin geleerd?zou kunnen , omdat ie best wel sterk remt op de motor zeker in de lage snelheden , ooit zo geleerd ,
Heeft die ook Dynamic Pro?
(Want ik merkte toch verschil met het gewone "Dynamic")
Voorlopig hou ik het nog wel bij de GS, maar moest deze vervangen worden zou ik twijfelen...
Zal zo dadelijk eens zéér kritisch voelen welke motor mij best past,Yep..alle opties behalve de sos knop en alarm
En trouwens...ik zit er prima op met mn 2m hoogte....maar als ik dan weer de gs pak, past die mij wel beter...logisch natuurlijk
Ik kan me niet voorstellen dat je geleerd hebt, om als je van zeg 70km/uur moet stoppen, dat het dan het beste is om de koppeling in te trekken en alleen te vertragen met de remmen…zou kunnen , omdat ie best wel sterk remt op de motor zeker in de lage snelheden , ooit zo geleerd ,
zal wel ingesleten gedrag zijn ,Ik kan me niet voorstellen dat je geleerd hebt, om als je van zeg 70km/uur moet stoppen, dat het dan het beste is om de koppeling in te trekken en alleen te vertragen met de remmen…
Daarom is af en toe een herhalingscursus of een beetje ‘intervisie’ met anderen waar je wel eens mee rijdt altijd goed.zal wel ingesleten gedrag zijn ,
Daarom is af en toe een herhalingscursus of een beetje ‘intervisie’ met anderen waar je wel eens mee rijdt altijd goed.
een goede bochtentraining is ook altijd fijn. Goed voor je rij- en kijktechniek en erg leuk om te doen.zou wel een idee zijn, maar eens zien wat praktisch is, zo'n veiligheid opfris cursus , daar word ook naar je rij stijl gekeken
Heeft die ook Dynamic Pro?
(Want ik merkte toch verschil met het gewone "Dynamic")
Voorlopig hou ik het nog wel bij de GS, maar moest deze vervangen worden zou ik twijfelen...
....en toch.... eerlijk.... Op mijn GS stappen was weer thuiskomen, dus nee, er komt nog geen RS.Die twijfel was ik allang voorbij....
Er was maar 1 item waar ik aan moest wennen bij de RS, de krappe stuuruitslag t.o.v. de GS. Voor de rest past-ie als een jas.
Ik heb zo'n bochtentraining ook reeds verschillende keren gedaan... alleen heb ik een gloeiende hekel aan dat steeds onvermijdelijke "achtjes rond kegeltjes rijden"... het zal wel zijn grote nut hebben, maar ik haat het echt....
Nah, die lijkt wat aan de krappe kant, zeker voor mijn postuur. En de kleur is trouwens ook fout.