Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Zelfst de jongsten zijn er van gecharmeerd. O-)

Screenshot_20181023-164017.png
 
En wijsheid komt met de jaren. Zoals een collega van mij ooit zei over z'n Alfa: "Het is niet meer de auto die ik kocht"....

(Maar wat weet ik er van.)
 
Zijn er hier mensen die hun "snavel" van de GS hebben gespoten in een andere kleur? Ik vind op een of andere manier het rode, teveel aanwezig.
Nu zijn er snavelverlengers op de markt, carbon niet te betalen, maar ook in het zwart. Of is het juist een kwestie van wennen en niet gaan spuiten ivm origineel houden van de motor? Mogelijk andere oplossingen?
 
Wrappen ...

En als je spuiten overweegt, dan kun je wellicht ook denken aan vervangen van de lakdelen door origineel OEM. Zal qua prijs niet heel ver ervan liggen; als we het over de 1200 GS LC hebben. Dan kun je de originele behouden of verkopen.
 
Betreft inderdaad de LC, 2015..Ik haal deze over 2 maandjes op wil in de winter even wat mods doen..Ik zat te denken een zwarte snavel, gewoon dan die van de Triple Black in kleur bestellen bedoel je?
 
Mijn dealer rekende vorig jaar ook uit dat de vervanging van de lakdelen net even veel kostte als spuiten, maar zonder het tijdverlies en mogelijke lakfoutjes van het spuiten.

Zeer persoonlijk, evenwel : er ZIJN slechts 2 rode plastic stukken op een GS : een stukje van de tank en de snavel.... en tóch nog teveel rood ?

Tsja...:?
 
Laatst bewerkt:
Ik zat te denken een zwarte snavel, gewoon dan die van de Triple Black in kleur bestellen bedoel je?

Ja. Je hebt overigens in die kleurschakeringen:
- Black Storm metallic
- Thunder Grey metallic
- "Triple Black"

Zie ook hier:
Karosserieausstattung - Zubehör - BMW K50 (R 1200 GS) - R 1200 GS (0A01, 0A11) (0A01) - BMW Ersatzteile - leebmann24.de

Ik had destijds voor mijn Olive Uni matt (groene) GSA LC '14 ook de '16 Racing Red matt lakdelen gekocht en deze zelf gewisseld.
 
Thanx all! Ik zal eens kijken. Ik snap dat er maar 2 rode componenten op de motor zitten, daar bedoel ik ook niet teveel rood mee, maar de snavel is mij te aanwezig door het rode...
 
eh juh, gewoon goede oude hands on mentaliteit. maar dat vertaalt zich ook naar een nieuwe accu inbouwen ;) :]
 
Vandaag weer even geknutseld aan de GSA. De zwarte gietwielen weer gemonteerd, tevens zwarte kleppendeksels en kleppendekselbescherming gemonteerd.

Het uitgangspunt:
GuR3G74.jpg


Het zwarte deksel erop:
x2Myfzx.jpg


De beschermer:
If4YjOI.jpg


Dan de beugel er weer op:
fmE1OEf.jpg


2t0imbG.jpg
 
Yes ik heb hem. Gisteren bagger weer en vandaag top koffer er op geknutsel. De komende tijd gaan we de GS een beetje aankleden. Valbeugels, verstralers. Ik twijfel nog betreft de koffers. De variokoffers of aluminium bovenladers. De laatste heeft wel mijn voorkeur.....maar de prijs mmmmm en die oerlijke beugels. Ik was van plan om de Tomtomrijder te monteren maar denk toch dat ik de bmw navigatie 6 ga aanschaffen......pffffg kost weer een paar eurootjes'(
20181028_205609.jpg
 
Yes ik heb hem. Gisteren bagger weer en vandaag top koffer er op geknutsel. De komende tijd gaan we de GS een beetje aankleden. Valbeugels, verstralers. Ik twijfel nog betreft de koffers. De variokoffers of aluminium bovenladers. De laatste heeft wel mijn voorkeur.....maar de prijs mmmmm en die oerlijke beugels. Ik was van plan om de Tomtomrijder te monteren maar denk toch dat ik de bmw navigatie 6 ga aanschaffen......pffffg kost weer een paar eurootjes'(
Bekijk bijlage 1336455
Gefeliciteerd!!!

Morgen maar eens ff met de dealer contacten en horen of er al een productiedatum voor die van mij is afgegeven...

Verder duurt wachten niet zo lang hoor....O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan