Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

20200607_014250.jpg
2 spijkers uit de achterband van de zoon zijn Mash gehaald,
En niet lek, ondanks al dan niet de binnenbanden
 
De ene keer dat mijn KTM met noppen- en binnenbanden door een lange, dunne spijker lek reed, liep de band héél langzaam leeg... ik zou nog gemakkelijk van de Jafferau naar beneden hebben kunnen rijden, alvorens de band te laten herstellen... een week later, of zo :+

En dat was nog met de originele, dunnere binnenbanden.
 
Laatst bewerkt:
toen ik mijn RD07 AT nog had met Heidenau K60 , trok ik wel een aantal keer er spijkers uit de achterband, zonder lek , die banden waren tamelijk dik en taai , terwijl met meer road georiënteerde banden zat je gelijk met een lek,, heb jaren lang een 12 V compressortje mee genomen om op lange trips naar een reparatie punt te kunnen rijden ,, 1 x ook profijt van gehad.
 
Inderdaad, ik heb nu eens een week verlof, een hele week regen B|
Donderdag met de GS op onderhoud bij de dealer, door de regen dus. Ik hoopte deze week naar Reims-Gueux te kunnen knallen met de auto, maar ook die jaag ik niet door dat weer.

iTunes lijst ook grijs gedraaid intussen, Netflix kan me niet meer boeien (Undercover 2 gaat dringend eens moeten verschijnen) dus ik ben een reis in elkaar aan 't flansen voor deze zomer. Wellicht per auto want mijn broer staat voor een verhuis dus die zit met andere kosten dan een motorreis...

Furkapass
Simplonpass
Varzo
Bregni
Portofino
Rapallo
Baia dei Saraceni
San Remo
Contes
Monaco
Cannes
StRaphael via D6098 en D559
StTropez
Marseille
Villars
MtVentoux
Sisteron (Route Napoleon)
Gap (Route Napoleon)
Corps (Route Napoleon)
La Mure (Route Napoleon)
Claix
Roanne
Autun
Avallon
Troyes
Epernay
Puisieulx
Reims-Gueux (als ik er nog niet eerder geraakt ben)

Vorig jaar met de moto zijn we van Béziers recht naar huis gereden door de hevige regenval en gingen we de Route Napoleon ook rijden met de baantjes van Roanne tot Epernay (volgens Roads - Discover the best motorcycle roads | Motorcycle Diaries). Poging 2 dus.
 
d'r is aardig wat regen gevallen de afgelopen dagen,, dus veel zal er niet gereden zijn of alleen de verplichte woon & werk.

heb nog niks gehoord van Almere ,
 
Met intertrack toevallig? Hoe ging het met de griep maatregelen?



www.clubmot.be


Anderhalve meter afstand of mondmasker. Dus geen 30 man samen in een leslokaal voor de theorie, maar in kleine groepjes per instructeur.
Inschrijvingen werden beperkt omdat we tot voor dit weekend slechts met 20 man + 1 begeleider mochten "sporten".
Achteraf gezien hadden ze meer inschrijvingen kunnen laten komen omdat die beperking sinds vandaag niet meer van kracht is...

Soit, leuke dag gehad. Ook eens leuk om met slechts 20 man ipv 35 tegelijk op dat circuit te rijden.
 
Een circuitdag op Assen, daar heb ik ook weer een keertje zin in. De laatste keer was in 2011 geloof ik. :Z
 
Inderdaad wat druk geweest met werk (wat op zich heel plezierig is werk=geld) maar nu er weer wat mooie dagen aankomen wordt het weer wat rustiger met werk. Alsof ik het zo gepland heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan