Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Dan doen we vanavond maar borrelnootjes bij het bier. De kaas was ook al bijna op bij Appie en nu ook al de Chips. Pffff was corona alleen niet al genoeg stress.
 
Vandaag gaat Maxxmoto die nieuwe HD testen. Komt ter sprake bij mijn broer (die dus ook een XR in bestelling heeft staan), waarbij ik zeg dat ik misschien toch te rap heb beslist, want dat ik hem eigenlijk wel retevét vind.

😅


Ik ben ook benieuwd naar al die testverslagen... niet omdat ik die HD retevét vind, integendeel, maar wel omdat ik heel benieuwd ben of die als een boot uitziende allroad ook een beetje rijdt als een allroad voor deze contreien en niet alleen voor langgerekte US-gravelwegen die 100km rechtdoor gaan...


Testen ga ik dat ding zowieso wanneer het mogelijk is.
 
Vrees dat het gebrek aan chips ook de levering van jouw nieuwe motor zal vertragen....
Zwijgggg! :X

😅


Ik ben ook benieuwd naar al die testverslagen... niet omdat ik die HD retevét vind, integendeel, maar wel omdat ik heel benieuwd ben of die als een boot uitziende allroad ook een beetje rijdt als een allroad voor deze contreien en niet alleen voor langgerekte US-gravelwegen die 100km rechtdoor gaan...


Testen ga ik dat ding zowieso wanneer het mogelijk is.
Klinkt alleszins al niet als een HD moet klinken. Teleurstelling 1.
 
Dan doen we vanavond maar borrelnootjes bij het bier. De kaas was ook al bijna op bij Appie en nu ook al de Chips. Pffff was corona alleen niet al genoeg stress.
Even een kleine bier 🍺😎
Kaas op, kinderen de chips opgegeten... en biscuitjes zijn geen optie 😏
 

Bijlagen

  • 9404D956-25A9-469B-B473-FF90F34DFAD2.jpeg
    9404D956-25A9-469B-B473-FF90F34DFAD2.jpeg
    118,7 KB · Weergaven: 6
Komt goed, komt goed. Op alle goeie dingen in 't leven moet je wat langer wachten.

En als hij dan echt al te laat zou zijn, wat ergens jammer is, is 't seizoen toch aangebroken om de Porsche wat meer uit te halen. Ook geen straf.
 
Komt goed, komt goed. Op alle goeie dingen in 't leven moet je wat langer wachten.

En als hij dan echt al te laat zou zijn, wat ergens jammer is, is 't seizoen toch aangebroken om de Porsche wat meer uit te halen. Ook geen straf.

Was de meerprijs van die particulier de moeite? Anders had je met de Duc kunnen blijven rijden tot aan de levering van je nieuwe motor...

Het moet nu toch stilaan beter weer beginnen worden he...
 
Heb nog geen meter weer gereden sinds aankoop van de GS op mijn SAS. Minder dan 2 weken de motor ophalen, wat is dan wijs he. Gewoon nog knallen op de SAS, kan natuurlijk altijd iets gebeuren, maar 100x gaat het goed. Of laatste ritje op de SAS naar de dealer over 2 weken..Tja..
 
Was de meerprijs van die particulier de moeite? Anders had je met de Duc kunnen blijven rijden tot aan de levering van je nieuwe motor...

Het moet nu toch stilaan beter weer beginnen worden he...

Het was ook een handelaar. Was toch 800 euro meer. 800 euro is 800 euro.
Ermee blijven rijden was sowieso geen oplossing omdat:
- de plezierfactor was quasi onbestaande en werd des te duidelijker op de rit achter mijn pa met zijn GS, richting BMW, om vervolgens daar een rondje XR te doen...
- het risico van hem toch neer te gooien zou me in de miserie steken omdat het bedrag van de Duc natuurlijk integraal naar de BMW gaat.
 
Dat is het net hè, die stockmodellen hebben dan vaak elk vakje van de optielijst aangekruist. Dan ben ik veel geld aan 't uitgeven voor de helft niet echt nodig te hebben. Ik heb me nu eens laten gaan en zelfs ESA Pro genomen én Keyless, dat zat op mijn GS allemaal niet. Decadent van mezelf hè, nietwaar? *D
In Alkmaar genoeg op voorraad....
20210417_133125.jpg
20210417_133116.jpg
 
ja maar dat vind ik juist wel gaaf. Alleen zou ik dat zijpaneel waar XR op staat zwart maken om het beetje te breken (zoals bij t carbon pakket).

Ik heb andere delen in carbon besteld zodat de zwarte plastic eruit is, en de gelakte delen wel blijven.
 
Ja zat even te kijken op Wunderlich maar die zijpanelen zijn ook vies duur om in carbon te bestellen.

Correct. De 2 delen (en dan aan de andere kant ook, dus 4 delen) waren € 1600. Da's 200 euro goedkoper dan af-fabriek waarbij ze gelakte delen vervangen door carbon.
Ik heb dan liever bij gelakte delen te behouden waarvoor ik toch al betaal, en dan de zwarte plastic vervang.

Op termijn dan nog de carbon plaathouder en de delen om de pakdragers eraf te hebben.
 
Hoi allen,
Ik lees al een tijdje mee en na meerdere proefritten heb ik vandaag een GSA aangeschaft. Ja een rib uit het lijf maar wel een heerlijke machine.
de komende tijd zal ik zeker nog wat vragen gaan stellen hier als dat mag.
(en ja, ik zal mijn avatar wijzigen 8-) )
groet
 
2021; 0km

hiervoor een Shiver en de GSA beviel wel erg goed tijdens de proefrit
nu lekker aan het kijken wat er aan spulletjes op en bij kunnen. Zonder uit de bocht te vliegen, de motor zelf is al compleet genoeg
Congrats! Snelle levertijd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan