Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, maar als ik bochtenwerk doe de zet ik de demping in dynamic, dat scheelt tegenover Road, duidelijk te zien als ik met passagier rij, in dynamic is de koplamp duidelijk minder verblindend voor tegenliggers, dus de achterkant is hoger.Ik reed met mijn niet-verlaagde basis GS zonder ESA de footpegs vlot tegen de grond alleszins, en daar moest ik niet heel erg gek voor doen vond ik.
Klopt. De veerweg is korter. Een normale GSA was helaas niet beschikbaar...Wil verlaagd dan zeggen dat de Veerweg korter gemaakt is?
In dat geval kan ik begrijpen dat je metaal tegen de grond rijd, volgens motormaat Derud blijf ik in sommige bochten ook niet veel van 't asfalt, al zijn die laatste centimeters nog een wereld van verschil in beleving van hellingshoek vrees ik.
De vering wordt in Dynamic stugger dus deze zakt minder in en zal zo minder verblinden, de achterkant wordt niet hoger dit gebeurd alleen als je deze op Max zetJa, maar als ik bochtenwerk doe de zet ik de demping in dynamic, dat scheelt tegenover Road, duidelijk te zien als ik met passagier rij, in dynamic is de koplamp duidelijk minder verblindend voor tegenliggers, dus de achterkant is hoger.
Ijs eten in Blaricum om 2110....Bekijk bijlage 1657781Bekijk bijlage 1657782
Nana vindt voor de eerste keer tijdens onze vele ritten hier in de bergen, dat ik met de huidige R1250GS wel érrug snel ga.... maar ze beweert wel dat ze nog steeds geen schrik heeft.
Het is juist dat deze brommer me voortdurend aanspoort om sneller te gaan, in àlle omstandigheden , solo, met duo, berg op of berg af, het maakt niet uit....
In die mate zelfs, dat k eigenlijk niét uitkijk naar de 1300 cc-versie, indien deze niet alleen nog méér PK's zou hebben.... , maar ook even gemakkelijk zou sturen als het huidige model, wat wellicht wel het geval zal zijn.... want dan ga ik wellicht nog een stukje harder en dat wordt mogelijk gevaarlijk.
Mijn KTM met zijn 95 PK staat nu thuis in B en mogelijk ervaar ik hetzelfde als Maniac : m.n. een vorm van onthaasting met een wat slappere motor.
Ik betwijfel het. Er is zelden veel vraag naar minder vermogen en als ze een miniboxer gaan aanbieden voor rond 20.000 vraag ik me af wie daar dan de doelgroep van zou zijn.daarom is er wel markt voor een 800 a 900 cc model desnoods met minder elektronica en geen nokkenas verstelling zodat ie voordeliger aangeboden kan worden, veel mensen willen een boxer en een cardan ,, anders zou een F 8x0 wel een goed alternatief zijn
Als men de nokkenas verstelling laten vallen , minder elektronica erin stopt kan ie echt wel wat goedkoper worden , en door de schaal vergroting is dat alleen maar gunstig voor de marge, er zijn genoeg landen waar je verzekering premie betaald op basis van cc en rijbewijs beperkingen.Ik betwijfel het. Er is zelden veel vraag naar minder vermogen en als ze een miniboxer gaan aanbieden voor rond 20.000 vraag ik me af wie daar dan de doelgroep van zou zijn.
Het wordt anders als ze met een r1300 de stap richting 160 pk zouden zetten. Dan ontstaat daar qua vermogen wel een gat waar je wellicht iets zou kunnen. Al is die tamme boxer er dan als dohc in de ninet al en ik hoor eigenlijk zelden iemand met een lc terugverlangen naar een (d)ohc.
Mijn idee ook, ik ben compleet tevreden met de f850, behalve die @#$ ketting en alle smeertroep daarvan...Ik denk juist dat Yamaha (met de T700) en Moto Guzzi (met de TT85) in een gat in de markt zijn gedoken.
Sowieso wordt 'adventure travel' steeds populairder lijkt het, maar is een slagschip van 1300cc daarvoor geschikt?
Kijk ook naar de populariteit van bv de oude Africa Twins en Tenere's.
Een T700 ("it's only feature: it has no features") van BMW maar dan met een cardan - count me in.
Dat dus, die Moto Guzzi TT85 is een hele leuke motor maar omdat ze zo nieuw zijn ver buiten mijn bereik voorlopig, en in het volgende nummer van motoplus was er iets met een duurtest machine niet zo goed gegaan ....Ik denk juist dat Yamaha (met de T700) en Moto Guzzi (met de TT85) in een gat in de markt zijn gedoken.
Sowieso wordt 'adventure travel' steeds populairder lijkt het, maar is een slagschip van 1300cc daarvoor geschikt?
Kijk ook naar de populariteit van bv de oude Africa Twins en Tenere's.
Een T700 ("it's only feature: it has no features") van BMW maar dan met een cardan - count me in.
Jij draagt je mondkapje wel vreemd moet ik zeggen.....Het voordeel van een cardan, vind ik, dat het "onderhoudsvrij" is. Ik heb eerlijk gezegd liever een ketting omdat een ketting directer, feller en scherper is. En het smeren om de 500 km is de wereld ook niet. Klein busje kettingspray meenemen als je op vakantie gaat en klaar.
Ik was laatst aan het kijken voor een Yamaha Tenere700. Ik vind het een pracht motor.
Qua pk's meer dan genoeg alleen het koppel is wat aan de "mindere" kant.
Voor mij in de standaard hoogte kom ik net met de tenen aan de grond met mijn sneakers aan. Ik ben 1.72 groot.
Denk dat het een goede kanshebber is als ik de GS zat ben. Stiekem wil ik toch wat meer off-road rijden. Kan met de GS natuurlijk ook..
Is niet zo vreemd...Jij draagt je mondkapje wel vreemd moet ik zeggen.....