A
Anoniempje177
Guest
- Onderwerp starter
-
- #226
Mij viel vooral die liter prijs op[afbeelding]
Zojuist de tank (voor reserve) tot op 98% leeggereden.
Wel een persoonlijk record, op die keer langs de snelweg na
Ja, dat is waar ... denk dat Duitsland momenteel zelfs net een tikkeltje goedkoper is dan België.
Op de motor kan het denk ik niet echt uit om via Duitsland te gaan rijden.
Helemaal om dat elke keer zo te timen dat ik daar kan tanken is al een hele uitdaging
Zijn best goede batterijenGisteren nieuwe accu in de motor gezet. Alles weer aangesloten, contact aan en startenWas alleen defecte accu, laadstroom gemeten ruim 14.5v bij 2500 rpm.
Daarna gelijk maar een uurtje gereden
Motorzaak had alleen een onderhoudsvrije accu van motobatt op voorraad. Eigenlijk best blij mee.
WELKOM! zowel op MF als in dit topicHallo allemaal,
Ik heb al ruim 4 jaar een account op dit forum, maar er eigenlijk nooit wat mee gedaan... Hoog tijd om wat actiever te worden dus. Ik rijd sinds oktober 2013 op een GSX650F uit 2008 (daarvoor een GSX600F uit 1996) dus ik kom hier voortaan meelezen en misschien ook af en toe wat posten. Ik ben benieuwd
Groetjes!
Mij viel vooral die liter prijs op
ik tank hier aan 1,489€/L momenteel
Nederland is Europees kampioen!
Helaas op het verkeerde gebied, de benzineprijs is de hoogste van Europa.
In Roemenië en Tsjechië ook ...Italie zitten de dieselprijzen op het niveau van benzine ook nog
3e plaats zal wel volstaan zeker
Brandstofprijzen.info - Actuele benzine, diesel en LPG prijzen in Europa
Noorwegen is de duurste, gevolgd door Italië, dan pas Nederland ...
Maar ... wat is er gebeurt!?!?!? België staat terug beter ... 11e
Het zal er allemaal een beetje vanaf hangen wanneer de vergelijking werd gehouden, en idd, met welke landen er gerekend werd. Noorwegen is wel degelijk een Europees land, maar maakt geen deel uit van de EEG. En ook door het ontbreken van nog enkele andere landen staat in uw afbeelding B idd op de derde plaats.
Bij veel dingen, aankoop van een motor, aankoop van een huis.Feit blijft, B is gevoelig goedkoper dan NL
Er worden appels met peren vergeleken zeggen we hier.Edit: in mijn lijst gezien dat B op 11 staat ... jaja, ze rekenen Turkije en Israël ook mee ... dan kunnen we de maan ook bij de EU gaan rekenen als we dan toch bezig zijn ...
Ik dacht juist dat verzekering ook hier goedkoper wasBij veel dingen, aankoop van een motor, aankoop van een huis.
Alleen (motor)verzekeringen en belastingen(grond bij huis) zijn weer een ander verhaal.
Mijn GSX-F kost iets van drie euro in de maand.Er worden appels met peren vergeleken zeggen we hier.
Ze hebben nogal een hoge startspanning begreep ik.Batterij vervangen, die uit mijn oude gehaald. Nog niets uitgemeten, maar hij start wel merkbaar vlotter, dus deze batterij is beter.
Maar het probleem met die pinkende xenons bij stilgelegde motor blijft ... vraag mij toch af hoe dat komt ...
Yep, ik dacht ergens rond de 23000V, waarvoor die ballast dus dient.Ze hebben nogal een hoge startspanning begreep ik.
Ik ken wel mensen die ze pas starten tijdens het rijden.
Zelf vanmiddag en vanavond even de GSX-F uitgelaten richting Brabant.
Heerlijk gereden, stopje bij een concert met Jantje Shit die na één nummer moest stoppenivm dreiging van onweer. Mocht nog wel een snelle toegift doen.
Rapido honderd kilometer in de regen terug over de A15 met 150 km/u.
Wat rijdt de GSX-F toch fijn.
Klopt helemaal, boutje los, liefst helemaal eruit, desnoods (liever niet) na de eerste slag of twee een klein tikje met de hamer op de borgbout en dan de as linksom (van links gezien) losdraaien.Het betreft het voorwiel. Met andere woorden: hoe haal ik het wiel er uit?!
Als ik het boutje los draai wat de as klemt zou ik in principe de as er toch uit
moeten kunnen draaien? Toch?
@boudtje: Worldbeater bedoelt dus ... gewoon compleet uitbouwen die voorvorkGeen idee.
[~[url="http/img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/GSX600F/DSC_0321.jpg"]afbeelding~][/URL]
Nog een mooie voorvork 2003 kopen?