Tnx, het moet beter kunnen weet ik van mijn voruige GSX-F.Ik had al in je topic gereageerd maar:
Mijn motor (GSX600F) heeft exact hetzelfde, als ik de choke erop zet dan loopt ze gelijk 4000+ toeren, zet ik hem lager dan werkt de choke niet. Die van mij staat ook wat aan de arme kant afgesteld.
Dure accu.Beschrijving http://link.marktplaats.nl/m1075615225
Zeer nette en goed onderhouden Suzuki GSX 750 F van het bouwjaar 2006 met een lage km stand.
Diverse extra's zoals een sportuitlaat voor een mooi vol en zwaar geluid, een donker windscherm, xenon verlichting voor beter zicht, witte knipperlichten, stalen remleidingen.
Zo goed als nieuw schijfremslot, mooie tanktas en een afdekhoes.
De motor heeft onlangs een nieuwe accu gekregen twv 350 euro.
Met de motor is alleen in de zomer gereden en heeft altijd binnen gestaan, daarom ziet de motor er ook nog als nieuw uit. De motor is uitstekend onderhouden en geeft je de komende jaren veel rijplezier zonder extra kosten.
Sommige injectie motoren lopen bij koude start ook rond de 4000 toeren om sneller van de choke af te kunnen.Tnx, het moet beter kunnen weet ik van mijn voruige GSX-F.Ik had al in je topic gereageerd maar:
Mijn motor (GSX600F) heeft exact hetzelfde, als ik de choke erop zet dan loopt ze gelijk 4000+ toeren, zet ik hem lager dan werkt de choke niet. Die van mij staat ook wat aan de arme kant afgesteld.
Maar goed om te weten dat het vaker/ snel gebeurd bij dit type.
Ze zijn er idd 'helaas' niet met injectie.De motor bevalt erg goed, heb nu 600 km gereden, wil er eigenlijk wel iedere dag mee rijden.
Op de choke na geen klachten, stuurt ook prima, gewoon een perfect ding uit 1999.
Maar net toch nog even naar een nieuwere GSX-F750 gekeken. (Jammer dat ze er niet zijn met injectie?)
Dure accu.Beschrijving http://link.marktplaats.nl/m1075615225
Zeer nette en goed onderhouden Suzuki GSX 750 F van het bouwjaar 2006 met een lage km stand.
Diverse extra's zoals een sportuitlaat voor een mooi vol en zwaar geluid, een donker windscherm, xenon verlichting voor beter zicht, witte knipperlichten, stalen remleidingen.
Zo goed als nieuw schijfremslot, mooie tanktas en een afdekhoes.
De motor heeft onlangs een nieuwe accu gekregen twv 350 euro.
Met de motor is alleen in de zomer gereden en heeft altijd binnen gestaan, daarom ziet de motor er ook nog als nieuw uit. De motor is uitstekend onderhouden en geeft je de komende jaren veel rijplezier zonder extra kosten.
Kan best bewust gedaan zijn, ik kwam laast in een motor zaak waar ik vertelde dat mijn motor dreigt stil te vallen voor de stop licht (dat ik daarom die bougies en lucht filter nodig had) volgens de monteur was het een bekent probleem en kon je hem wat hoger in zijn toeren kunnen afstellen.
Moet nog bellen naar de zaak durf het zelf niet aan, maar goed kan zijn dat dit bij jouw motor ook bewust is gedaan?
Afgelopen twee weken dus mooi weer gehad.Weer terug van vakantie in het zuiden des lands
Sommige injectie motoren lopen bij koude start ook rond de 4000 toeren om sneller van de choke af te kunnen.
Ze zijn er idd 'helaas' niet met injectie.
Goedkopere variant van de Tesla upgrade?
Heb op een allergie na voor het plaatselijke kraanwater idd zeer weinig te klagen.Afgelopen twee weken dus mooi weer gehad.
Ik had de twee weken daarvoor, bijna alleen maar regen, afgewisseld met twee dagen zon maar koude harde wind.
Mijn TL1000R liep voortreffelijk op de choke, max. 2.000 Rpm, goed regelbaar, niet te laag, niet te hoog, lekker rond lopen.
Die kon ik gewoon rustig in de tuin starten en daarna de motor de steeg uitduwen. (100 meter)
En het blok is nog koud, de olie dik, 4.000 Rpm .. liever niet.
Kraanwater? Oh, je bedoelde met zuid Nederland dus Turkije.Heb op een allergie na voor het plaatselijke kraanwater idd zeer weinig te klagen.
Bij mn 600 was het ook goed te regelen bij nieuwe is het iets lastiger maar nog steeds goed te doen.
Heb het zelf liever ook niet als die koud is. Veertje trekt de schuif wel soepel terug?
Kraanwater? Oh, je bedoelde met zuid Nederland dus Turkije.
Schuifje voelt goed, de gaskabel zelf blijft wel hangen, maar dat is best handig op de snelweg.
De gasschuiven of gasklep gaat wel goed, de laatste dagen moest ik af en toe gas bijgeven met starten.
Anyway, tot donderdag weer veel kilometers erop gezet. Spint en loopt als nieuw.
Oh, apart. Ik heb dit jaar nog wel mijn tanden gepoetst in Armenie en in Portugal.Dan had ik wel thuis kunnen blijven
Kan blijkbaar niet tegen de toevoegingen die ze gebruiken in het kraanwater in Zuid LimburgKrijg er van die mooie blaren van
Euh... stationair staat mooi laag, de motor loopt zo netjes als hij warm is.Apart euvel is het, starten zonder choke lukt niet?
Drinken ging prima, alleen op de huid niet. Had het liever andersom gehadOh, apart. Ik heb dit jaar nog wel mijn tanden gepoetst in Armenie en in Portugal.
Alleen daar koop je als toerist wel water bij de supermarkt om te drinken.Euh... stationair staat mooi laag, de motor loopt zo netjes als hij warm is.
Misschien moet ik die eens op 1.500 Rpm zetten, wordt hij minder afgeknepen met koude motor.
Maar de winter komt er aan, dan moet hij ook netjes op de choke starten..
Is het van een bepaald bouwjaar een grote centrale moer?Moer aan voorste kettingwiel lossen met wiel erin en oude ketting er nog op.
Klaar voor grote krachtinspanning, naar aanleiding van de verhalen die ik vaak lees over vastzittende moeren.
Wat blijkt : de moer van m'n voorste kettingwiel zat los op de as.
Lekker.Weg schokkerig rijden bij lage snelheid in de stad. Hier in Ieper liggen van die kinderkopjes en vroeger kon ik daar niet overrijden zonder dat de motor te snel, te traag, schokkerig reed. Ik dacht dat het aan de gasbediening lag, maar nu gaat rijden vloeiend en de gashendel laat de motor gewoon mooi op toeren draaien.
'k zoek enkel nog een goeie manier om het achterwiel uit te lijnen . Ik vertrouw die merktekens op de achterbrug voor geen (milli)meter.
"Wat blijkt : de moer van m'n voorste kettingwiel zat los op de as. "Ziet er strak uit!
Kreeg jij de moer van het voorste tandwiel los met die kleine sleutel???
Oh.. dacht al.. wat valt me nou op.Ziet er weer keurig uit, onderkuip ook zelf gespoten?
"Wat blijkt : de moer van m'n voorste kettingwiel zat los op de as. "
Die van jou idd, heb ze namelijk nog nooit in volledig zwart gezienIk had geen dop 32 voorhanden.
Daarom eerst maar eens proberen met de sleutel.
Kwam die niet los dan ging ik bij de buurman wel een dop 32 gehaald hebben.
Maar met de sleutel hoefde ik zelfs geen kracht te gebruiken.
Ik kon met één hand de moer eraf draaien.
@burnett: mijn onderkuip? of worldbeater's?
~Net ook goodies in mijn postbakje gehad.
Andere bar-ends.. en 2 tanden groter kettingwiel voor minder toeren @woon~werk snelheid.
Tandwiel gaat de gearing aanpassen zodat ik niet meer in zes door de file rij.
Ik schakel vaak nog door naar zeven ook.. als die er was.
Hoewel je eigenlijk in NL niet meer dan twee versnellingen nodig hebt.