Ja dan was ie voor die 500 km rit eigenlijk al aan het eind van zijn Latijn.Had hem voor die lange rit gesteld en hij stond niet te strak.
Ketting was al bijna aan het eind van zijn levesduur, zaten wat harde stukken in en was ook ovaal versleten doordat er op sommige stukken minder speling inzat na het stellen.
Na die rit kon ik weer stellen en reed er nu pas weer mee.
Wist dat hij er dit seizoen aan zat te komen.....
ik stuur je zo een downloadlink van mijn dropbox via PB.
niet veel te zien, maar wel geinig om jezelf eens te zien rijden
succes vannacht! lig ik heeeerlijk te maffen
De achterband zou ik lekker laten zitten!. . . en dus ook de achterband los te halen . . .
Je verhaal klopt natuurlijk als een bus, het is alleen geen carterontluchting.Ik weet het niet zeker, maar ik verwacht dat de losse slang ergens aan je luchtfilterhuis vast zou moeten zitten. Het ding dient eigenlijk alleen het milieu. Er bestaat de kans dat olie dievia de carterontluchting in het luchtfilterhuis komt (en in principe zou moeten verbranden door aanzuigen in de carbs) kan ontsnappen naar het milieu. Het zwarte ding waar de slang naartoe gaat (wat je op de foto hebt) bevat een soort 'spons' die olienevel opvangt zodat het niet wegwaait.
Wordt zeker als je veel in de regen rijdt een vieze emulsie.
Slang hoeft niet naar de airbox (je kunt het ding missen), maar kijk wel of er via die open poort aan de airbox in dat geval geen zooi in de aibox kan komen, dat zou ongefilterd je carbs ingaan. evt een langere slang aandoen en naar een veilige plek leiden.
.
Het is idd wel aan de arme kant. En na het plaatsen van een K&N zal het nog armer worden.Groot gelijk, kijk maar waar je strand hoor, top als het je lukt en anders doen we het samen.
Welk blokje wil je precies loshalen, het hele deksel? Of een deel daarvan.
Ik ben gisteren begonnen met de grote beurt, luchtfilter vervangen voor een van k&n, de kleppen gesteld waren er maar 5 net te ruim, en de bougies vervangen. Vandaag nog ff de olie en het oliefilter en dan kunnen we weer ff vooruit.
Nu viel het me op dat m'n bougies vrij licht van kleur zijn, ik denk dat ze te arm loopt?
1-2-3-4
4
Dat blok waar je schakelpedaal aanzit moet er toch helemaal af om bij de voorste tandwiel te komen? het blok met die 13 (6 in het midden 7 boven) cirkeltjes erin dus.
Merk je nu een verschil nu je een luchtfilter van K&N hebt? Bij auto's hoor je soms paar pk winst maar is dat ook met de motor?
Bij normaal gekleurde bougies zou ik dat ook wel aandurven. Mocht die dan toch iets armer gaan lopen is het nog steeds niet TE arm. Maar aangezien het bij jouw al redelijk arm loopt is het niet bevorderlijk als ie nog armer zou gaan lopen. Vandaar het afstellen of in ieder geval laten meten zodat je zeker weet dat die niet schadelijk arm loopt.Ik heb de k&n niet voor de extra lucht maar voor de langere levensduur, deze kun je namelijk uitspoelen en weer met olie behandelen ipv vervangen.
Volgens de doos van het filter zou deze geen verschil moeten maken met het origineel qua luchtdoorstroom.
Op géén van mijn vier vorige ben ik dat tegengekomen.
DoneWas ik idd vergeten!Mis in topic titel nog de link naar deel 10.
Zal hem erbij voegen van zodra het 10e deel op slot is
Er is inderdaad al een reactie geweest dat het Suzuki's versie van de 'naverbrander' is.Lijkt mij iets te zijn wat toegevoegd/verplaatst is bij de facelift in 2003, gezien het feit dat die van jou van 2004 is.
Maar aan het slangetje te zien lijkt het mij de bedoeling dat het gewoon in "open lucht" uitkomt?
Lijkt mij hier om te gaan:
http://www.cmsnl.com/suzu...ist/BLCK0001.html#results
Specifiek op zoek naar een 1100cc?dames en heren, ik wil even wat aan jullie voorleggen: mijn vrouw wil graag achterop, mee naar Duitsland e.d., maar dat is op mijn huidige motor niet zo comfortabel. Ik ga mijn huidige schatje(motor bedoel ik) niet inruilen om erachter te komen dat ze zelden achterop gaat en het eigenlijk niks vindt.
Oplossing: een low budget toerbuffel met opbergruimte dmv koffers waar we allebei comfortabel op zitten. na wat zoekwerk moet het dan de gsx1100f worden. Tenzij jullie me ervan af kunnen houden met goede argumenten, maar ik verwacht een 'wij van wc-eend' verhaal
Waar moet ik op letten als ik er een zoek? Ik had al ergens gelezen dat de uitlaten roesten. Is een hoge kmstand een probleem voor de gsxf? Zat te vinden op internet, van 600 tot 2000 euro.
Specifiek op zoek naar een 1100cc?
Een jongere 750 bijvoorbeeld zit ook best comfortabel. Heeft vermogen genoeg, en blijft ook wendbaar met twee personen en bagage.
Hangt ook af van wat je wil uitgeven. Als je tot 2000€ wil gaan, er staat een mooie te koop met minder dan 25.000km
... gewoon iets omhoog kijken ...
Zo een oudere 1100 is ook niet mis uiteraard, en als het verbruik niet uitmaakt is het ook een goede keuze. Maakt het verbruik je wel uit, zoals bij mij, ben je beter met de jongere 750
In dat geval zal een 1100 best een goede keuze kunnen zijn.Sorry, het budget ligt rond de 1000, ik moet ook nog kleding voor de vrouw aanschaffen en daar wil ik niet op bezuinigen.
leeftijd of verbruik maakt me dan weer niet uit. koppel wel, vandaar de 1100. Zeker als je 150kg co2 opslag met bepakking een berg op wil trekken doe ik dat het liefst zo lui mogelijk.