A
Anoniempje177
Guest
- Onderwerp starter
-
- #1.301
Waarom? Laat die maar op uwen rug trappelen! Het is een wat hardere massage, maar kan deugd doen.Kan prima, de eerste dagen erna wel zwijnen zoveel mogelijk vermijden
Dan begrijp ik dat je '98 tanktBij grote toeren en veel kilometers bvb naar ardennen heen en terug, gaat er E10 in, maar als de motor een paar weken gaat stilstaan dan wordt die afgetankt met 98. Ik rij enkel recreatief, en de motor staat altijd volgetankt in m'n hok. tja brandstof wordt duur .
Het is natuurlijk maar wat je gewend bent, maar uitdrukken in aantal km's per liter is naar mijn idee in het dagelijks gebruik het meest praktisch: "ik heb nog 5 liter, hoe ver kan ik daarmee daadwerkelijk komen?" tegenover "hoeveel liter zou ik verbruiken als ik 100 km zou rijden?"Btw: hoe komt het eigenlijk dat men in NL het verbruik uitdrukt in aantal km's per L, en niet in aantal liter per 100km zoals op de meeste plaatsen, EN zoals de boordcomputer het aangeeft?
Dan zou ik gaan voor een kleiner setje; het is ook een beetje jammer als je een set koopt waarvan je driekwart niet gebruikt.Dank je,
Een momentsleutel heb ik dan weer wel. Geloof 10-210 oid. Maar nog niet gebruikt.
Maar als ik je zo hoor kan ik beter een ander setje afwachten of wat lossere (kleinere) setjes afwachten. Heb wel wat steeksleutels e.d. maar niet van die grote doppen om een wiel te verwijderen bijv. Maar verwijderen (en monteren van een wiel) wilde ik nog even niet aan beginnen.
Dan zou ik gaan voor een kleiner setje; het is ook een beetje jammer als je een set koopt waarvan je driekwart niet gebruikt.
Zelf heb ik tot nu toe, op het achterwiel na, alles kunnen doen met dit setje van de Lidl (18 euro, kan je nauwelijks een buil aan vallen), een paar steeksleuteltjes (8, 10, 13), een losse kruiskop nr 2 en een los (punt)tangetje. Zo'n tangetje zou ik aanschaffen op het moment dat je er behoefte aan hebt, dan weet je ook welke vorm het handigst is.
De kleine momentsleutel die ik daarnaast heb gebruik ik omdat ik nogal de neiging heb om bouten veel te vast te zetten. Wanneer iemand zijn krachten echter wat beter onder controle heeft kan het ook zonder.
Wellicht heeft het meerwaarde om ook eens een basis sleutelcursus(je) te doen, bijvoorbeeld bij Erik van Lent. Ik heb de basiscursus gedaan; is leuk, hands-on en geeft je een beeld van wat je zelf zou kunnen doen (veel) en van wat je zelf wil doen. Daarna kan je misschien een meer overwogen keuze maken qua gereedschap.
Filipijnse vrouwtjes vergelijken met zwijnen lijkt me voor u een gevaarlijke bezigheidWaarom? Laat die maar op uwen rug trappelen! Het is een wat hardere massage, maar kan deugd doen.
Laatste vakantie ook, hebben ons laten masseren, en die vrouwtjes lopen over je rug. Dan kan dat met een zwijn toch ook wel?
Filipijnse vrouwtjes vergelijken met zwijnen lijkt me voor u een gevaarlijke bezigheid
Hehe ...Haha die Burnett is scherpFilipijnse vrouwtjes vergelijken met zwijnen lijkt me voor u een gevaarlijke bezigheid
Pas zoiets op tv gezien. Jij ook?Kan prima, de eerste dagen erna wel zwijnen zoveel mogelijk vermijden
Aaaiii niet goed, wel goede actie van jou.
Ik zit nog steeds op de luchthaven. De sneeuwruimers staan al weer binnen. Alles is "clean" en er valt geen sneeuw momenteel, en het vriest niet. Maar we moeten wel blijven tot 11u. Dan komt de volgende ploeg.Aaaiii niet goed, wel goede actie van jou.
Ik moet straks een bezoeker van onder Brussel krijgen.
Gisteren dacht ik al, dat wordt lunch bestellen.. zal wel later komen.
Over dat ongeval; wat ik niet begrijp is dat ertoch zo veel zijn die gewoon doorrijden.
Ik stond bij mijn collega op de middenberm, waar passanten ons in eerste instantie niet kunnen zien. Dus zien ze niet dat er reeds hulp aanwezig is. Verbazend, en vooral zorgwekkend, hoe weinig er stopten om te kijken of er hulp nodig was ..
Ja vreemd he, alsof hulp verlenen en een beetje menselijkheid tegenwoordig alleen nog maar door professionele hulpverleners gedaan hoeft te worden, om nog maar te zwijgen over het feit dat het tegenwoordig in NL heel 'normaal' is om als omstanders de hulpverleners aan te vallen. Maar je moet igv. een duidelijke ongevalssituatie inderdaad altijd even stoppen en te kijken of je iets kunt doen. En als je niet weet wat te doen zijn alarmeren en het slachtoffer laten blijken dat er iemand is toch het minste dat je kunt doen. Zeker in de winter merk je dan wel de beperkingen als motorrijder. Niet zoveel EHBO materiaal bij je en je zet jezelf ook letterlijk in de kou. Maar goed gedaan en goed opgepakt door de professionele hulpverleners en jouw baas.Dat zijn dingen waar ik me niet over verbaas. tegenwoordig in het verkeer maakt niks meer uit behalve dat jij lekker snel thuis bent... Goede actie van je hopelijk geeft je baas je een dag vrij voor je goede daad! En nog belangrijker dat je collega snel hersteld!
Update: had net nog naar het werk gebeld om te informeren naar mijn collega. Maar ze waren niet op de hoogte van hoe het nu verder is. Maar dat is begrijpelijk, intussen al een andere ploeg aan het werk.
Dan maar een berichtje naar zijn moeder (mijn collega had die nummer aan mij gegeven zodat ik haar kon melden dat hij naar Leuven gevoerd werd), om te vragen hoe het met hem gaat.
Krijg ik volgend antwoord copy paste uit het bericht):
Dag patrick eerst en vooral 10000 keren bedankt voor hem te helpen ik ben zo blij dat je gestopt zijt dank je wel echt merci hij moet uit ziejenhuis wegens gebrek aan plaats hij heeft zijn beide armen in de gips heeft een whiplash en schouders en rug gekneusd hij heeft veel pijn maar komt straks naar huis je bent altijd welkom nogmaals bedankt he
... ik kan me niet voorstellen dat ik hem daar alleen had achtergelaten
Klopt, mee eens, maar als met één persoon die iets later komt de boel direct in de soep loopt is er wel heel strak gepland met personeel.Wat die manager betreft, ik zou er niet eens meer over nadenken wat een pannenkoek is dat. Maar kan het misschien ermee te maken hebben dat als het vliegveld niet goed sneeuwvrij is een vliegtuig kan crashen? Indien dat het geval is zou ik me enigszins kunnen voorstellen dat die dat aanvankelijk zei.
Goede keuze, ze bevallen mij ook erg goed.michelin pilot power road 3
Yep ... ik werd toch ook even stil als ik het lasdan ligt die behoorlijk in elkaar zeg.
Wat die manager betreft, ik zou er niet eens meer over nadenken wat een pannenkoek is dat. Maar kan het misschien ermee te maken hebben dat als het vliegveld niet goed sneeuwvrij is een vliegtuig kan crashen? Indien dat het geval is zou ik me enigszins kunnen voorstellen dat die dat aanvankelijk zei.
Desondanks goed gedaan DKP!!
Zie mijn vorig berichtKlopt, mee eens, maar als met één persoon die iets later komt de boel direct in de soep loopt is er wel heel strak gepland met personeel.
Er kan namelijk altijd iemand ziek worden of om een andere reden (hulp verlenen, zelf betrokken bij een ongeval, motorpech, compleet vast in de file) wat later of helemaal niet meer komen.
Er zou iets meer buffer of een backup plan in die planning mogen zodat zoiets op te vangen is. ZEKER in geval van iets heel belangrijks zoals een vliegveld ontdooien.. Iemand die wat later of zelfs helemaal niet meer komt is namelijk niet ondenkbeeldig.
Maar afgezien van het feit dat Patrick de GSX op de middenbok (of zijpoot) bij het ongeval heeft geparkeerd om hulp te verlenen Dag patrick eerst en vooral 10000 keren bedankt voor hem te helpen ik ben zo blij dat je gestopt zijt dank je wel echt merci hij moet uit ziejenhuis wegens gebrek aan plaats hij heeft zijn beide armen in de gips heeft een whiplash en schouders en rug gekneusd hij heeft veel pijn maar komt straks naar huis je bent altijd welkom nogmaals bedankt gaat het al een tijdje niet meer over GSXen ...