Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.837
- 16.577
Mijn Raptor heeft al 124.000 op de klok en verbruikt geen druppel (Action) olie.[..] Heeft ook al 120.000 gelopen. Loopt nog steeds als een zonnetje. Ik heb wel begrepen dat de GSX-F reeks dit ook makkelijk kan
Daar ben ik het mee eens...
45kg....... Je moet wel wat hebben om vast te houden he
Maar ook hier ben iknhet helemaal mee eensIeder zijn smaak
BoerenMestWagenBakMetWater BlikMetWielenzo ken ik er wel nog een aantal
Blijft wel een degelijk merk
Ik heb (zoals je in mijn onderschrift kan zien) een BMW K1200S (2007) gehad.Qua naam wel, maar de BMW S1000RR is niet zo betrouwbaar gebleken. (Ergens wel gelukkig voor mij)
Te zwaar in de omgang? Of alleen het verbruik?Verder was die niet zo praktisch voor woon werk, en daar ligt de fout nu net bij mij.
Met een proefrit had ik dat geweten.
Die vind ik nu net zo lelijk... Toch vind ik de S1000RR wel een vette motor.
Zie vorige ... asymetrie ...Ik vind de meeste BMW motoren zo lomp.
Ik ben 1,82m, en heb daar dus geen probleem mee. Toch had ik graag kleiner geweest, 1,75m had ik ideaal gevonden.Aangezien ik zelf niet groot ben, is het dan meteen te zwaar.
Bij mijn vader, enkele appartementen verder, heeft er een oude man een K75(metnogeenlettertjeachterdenkikmaarweetnietmeerwelke), waarvan ik een half jaar geleden standje 277.000km op zag staanNou heeft mijn schoonvader een BMW K1100RS. Qua lompheid valt die nog mee. Heeft ook al 120.000 gelopen. Loopt nog steeds als een zonnetje.
Dat kan zekerIk heb wel begrepen dat de GSX-F reeks dit ook makkelijk kan
Niet bepaald te zwaar. Denk dat ie amper meer woog dan onze GSX F'en.Te zwaar in de omgang? Of alleen het verbruik?
Ik had voor de winter van 2015 een ZX12R gekocht toen ik van huis en werk veranderde.
Dat was me teveel gedoe om die bak ijzer s'ochtend door de steeg te duwen.
Het superbike stuur werkte ook niet mee, te korte slag met de originele elektra.
Met amper 1.000 km weer verkocht..
Prioriteiten stellen hewat een reacties. Krijg nooit op alles tegelijk gereageerd.
Dit kan ook natuurlijk... ik ben bijna even klein als mijn vriendin
Haha!VEEL SPIEREN
En hoe stond het op de teller? Geblokkeerd op 99.999? Of is die ergens gereset geweest?... een Gele GSX600F 98+ type. Had op dat moment ergens in de 120000 gelopen. Hij stond daar voor een beurt.
Dat dus... die ik niet even door de Eifel heen zie rijden. Echte toerbuffels. Maar ik weet dat je ook met zo'n motor behoorlijk wendbaar kunt zijn.
Is ook voor mij zo. Vind heel wat supersports heel mooi, maar het zal nooit in mijn garage terecht komen, ook niet als ik de lotto zou winnen.Een echte supersport motor is niks voor mij. Zithouding is verkeerd [voor mij]
Honda en Suzuki zijn DE motorenQua betrouwbaarheid, goeie vraag. Bij suzuki blijven. Volgens mij zijn suzuki en honda toch echt het betrouwbaarste.
Honda is lelijk en vaak rood.Honda net iets beter dan Suzuki.
Maar Suzuki is dan weer zuiniger
Maar rode zijn toch de snelste?Honda is lelijk en vaak rood.
Dat is dan al helemaal niet mijn type motor.Hoewel de nieuwe CRF1000L Africa Twin best te pruimen is..
Ja naar het schijnt zou de NC700/750 reeks wel heel zuinig zijn.Er zijn nu natuurlijk wel ultrazuinige Honda's sinds enige jaren.
Ze zijn er met 350.000+ km's die nog lopen alsof ze net van de band kwamen.Had je hem bijna gekocht voor erbij?
hmm.. Toch vind ik de S1000RR wel een vette motor. Ik vind de meeste BMW motoren zo lomp. Aangezien ik zelf niet groot ben, is het dan meteen te zwaar. Nou heeft mijn schoonvader een BMW K1100RS. Qua lompheid valt die nog mee. Heeft ook al 120.000 gelopen. Loopt nog steeds als een zonnetje. Ik heb wel begrepen dat de GSX-F reeks dit ook makkelijk kan
Ik had eigenlijk maar één droommotor, een MV Agusta F4 met radiale remmen, beetje recent model.Had je hem bijna gekocht voor erbij?
hmm.. Toch vind ik de S1000RR wel een vette motor. Ik vind de meeste BMW motoren zo lomp. Aangezien ik zelf niet groot ben, is het dan meteen te zwaar. Nou heeft mijn schoonvader een BMW K1100RS. Qua lompheid valt die nog mee. Heeft ook al 120.000 gelopen. Loopt nog steeds als een zonnetje. Ik heb wel begrepen dat de GSX-F reeks dit ook makkelijk kan
Via België had ik er een paar op het oog, maar de eigenaren konden geen enkele duidelijkheid geven over het vermogen. (Afgevoerd)
En drie waren er al geschorst om een vage reden. Nummer vier was alleen Franstalig, en daar kon ik geen export afspraak voor elkaar krijgen.
Die was het gezeur zat en verbrak alle contacten. (En de advertentie)
Ik heb wel eens eerder een Bimota uit Duitsland gehaald, en vervolgens was ik een jaar bezig om in te voeren.
Vandaar ik voorzichtig was..
Dezelfde ochtend zag ik de RSV4 gewoon in Nederland te koop, dus die gelijk gehaald zonder verder onderzoek.
Ik wilde nu eigenlijk ook wel iets makkelijks zonder verder gedoe met keuren/importeren..
Toen ik hem had aangemeld en gaan inlezen @MF en ben me kapot geschrokken over de vastgelopen blokken en andere schoonheidsfoutjes.
Vervolgens zag ik een schitterende BMW, die was een paar dagen later op MP gezet.
En ik wilde een motor die het altijd deed, beetje olie verversen en klaar.. dus die BMW leek me wel wat.
Maar de Appie kreeg ik zo snel niet meer verkocht.
Alleen nu ik mij wel een beetje inlees bij de BMW lees ik daar ook enorm veel problemen @circuit en andere vaagheden.
En laatst in het topic gevraagd welke motor nou eigenlijk betrouwbaarder is.. de Appie dus.
En wie probeert het topic nu vol te spammen?Prioriteiten stellen he
reageren op MF is prioriteit nr 1
FixedHonda is lelijk en vaak rood en duurder.Honda net iets beter dan Suzuki.
Maar Suzuki is dan weer zuiniger
Hoewel de nieuwe CRF1000L Africa Twin best te pruimen is..
Er zijn nu natuurlijk wel ultrazuinige Honda's sinds enige jaren.
httpsDat is dan al helemaal niet mijn type motor.
Alhoewel, een goede all roader zou ik wel willen op de Fliperijnen
Maar dan lichter, zo ergens tussen de 300 en 500cc
Ik heb een half jaar woon~werk gedaan op een Majesty 250.Beter dan mijn GSX F, maar nog lang niet zoals die Kymco RKS 150 die ik vorig jaar bereden heb.
Toen heb ik gereden zonder aan het verbruik te denken, dat ding echt afgeragd, echt off road en doorgaan, en dikwijls met twee erop ook.
Na 600km stond de benzinemeter eindelijk in het rood ... en ging er net geen 14L in
Dat is ruim 1:42! Ik stel mij nog de vraag, hoe laag het verbruik geweest zou zijn als ik daar rustig(er) mee zou hebben gereden. Durf te denken dat 1:50 haalbaar was ..
Oh ja, die getallen kan ik mij ook nog vaag herinneren @introductie.
Ze hebben alleen een stuuruitslag van 0,0 maar heb dat ook altijd een prachtige machine gevonden.
De eerdere modellen S1000RR hadden een motorblok garantie tot 100.000 km en tot 80.000 km voor alleen circuit gebruik. Weet eigenlijk niet of dat nu nog zo is.
Fixed
Kan het linkje niet goed openen op mijn smart phone
Was de tank toen eindelijk leeg?Ik heb een half jaar woon~werk gedaan op een Majesty 250.
Na 17.000 km was mijn geduld wel op.
Niet slecht ... maar ik vind dat teveel voor een 250
Het leeuwendeel (NL uitdrukking?) was wel snelweg.Niet slecht ... maar ik vind dat teveel voor een 250
Dan liever mijn 750 aan 1:22 dan een 250 aan 1:27
Als ik zie hoe ik die 150cc echt afgeragd heb en dan probleemloos beter dan 1:40 deed ...
Al zou ik daar liever een 250 hebben en dat die dan 1:30 rijdt zou ik best kunnen verdragen.
Smooth as butter.Kan het linkje niet goed openen op mijn smart phone
Later op de laptop eens bekijken.
Maar dat is nu eens een merk dat ik nog niet heb gezien pp de Filipijnen.
Al zou het er wel gebruikt kunnen worden denk ik zo.
Yeah, 120 km/u voelde als stukrijden.Was de tank toen eindelijk leeg?
Of bedoel je dat dat ding gewoon niet vooruit te branden was
Dacht dat het een en/en geen of/of constructie was.Oh ja, die getallen kan ik mij ook nog vaag herinneren @introductie.
Misschien dat er ook nog twee jaar totaal aan vast hangt.. lees onder meer wel kapotte versnellingsbakken <30.000 km.
httpsDat is dan al helemaal niet mijn type motor.
Alhoewel, een goede all roader zou ik wel willen op de Fliperijnen
Maar dan lichter, zo ergens tussen de 300 en 500cc/royalenfield.com/motorcycles/himalayan/
Kan, maar wij gebruiken die uitdrukking ook.Het leeuwendeel (NL uitdrukking?) was wel snelweg.
Ik droom er al lang van eens een actieradius van 555,5 km te halenMet veel geduld en uitlopen als honderden meters verderop het stoplicht op rood stond.
Tenenkrommend zuinig gereden.
Daarom dat ik blij ben dat het vanwege mijn rustige rijstijl geen kwaad kan de olie om de 10.000km te doen ipv de voorgeschreven 6.000km.En met 3.000 km per maand iedere maand nieuwe olie volgens het boekje.
Tja ... als ie zelf al zegt "voor weinig geld" en "motor start niet" en "kopen op eigen risico" vind ik 400€ bieden nog best hoog begonnen.