Iemand heeft vast wel eens in 'normale' kleding cq. niets anders dan een helm + handschoenen in korte broek en t-shirt op de motor gereden. Verantwoord is het niet, maar ik móét echt even uitwaaien binnen de bebouwde kom. Zolderkamer begint flink op te warmen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Eigenlijk vraag ik hiermee gewoon om goedkeuring ofzo, weet het ook niet
Eigenlijk vraag ik hiermee gewoon om goedkeuring ofzo, weet het ook niet
Ik rij zo naar de Zevenhuizerplas .. zweet in het motorpakkkie.. snel het water in.Voor een open koelkast zitten dan maar
Zelfs niet eens de moeite genomen hem droog te maken.
Zonder tuinslang zou ik zelfs kunnen denken dat die in de regen heeft gestaan
Ik ben net aangekomen op mijn werk. (Op gesprek voor een andere functie binnen het werk zelfIemand heeft vast wel eens in 'normale' kleding cq. niets anders dan een helm + handschoenen in korte broek en t-shirt op de motor gereden. Verantwoord is het niet, maar ik móét echt even uitwaaien binnen de bebouwde kom. Zolderkamer begint flink op te warmen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Eigenlijk vraag ik hiermee gewoon om goedkeuring ofzo, weet het ook niet
Misschien de fiets van Jezus?
Niet met motor en al tochIk rij zo naar de Zevenhuizerplas .. zweet in het motorpakkkie.. snel het water in.
Vast nog te koud..
[afbeelding]
En pak uit met warm weer gaat ook traag./Rot zon!
Hoe verder afgelegen hoe minder we aan hebben en hoe minder we ons iets van regels aantrekken
Oh, die offert zich op zodat wij geen regen hebben?Misschien de fiets van Jezus?
Drijvertje naar de GSX-F monteren.Niet met motor en al toch
als je aanloop groot genoeg is kom je misschien nog aan de overkant
Pak krijg ik altijd wel makkelijk uit, alleen de onderkleding die verzopen is
Maar wel handig al de Spijkenisserbrug weer eens in storing staatOh, die offert zich op zodat wij geen regen hebben?Drijvertje naar de GSX-F monteren.
[afbeelding]
Want deze is me wat duur.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel even in het water jumpen dan.Maar wel handig al de Spijkenisserbrug weer eens in storing staat
Moet wel te vinden zijn denk ik?Weet iemand of er benzinkraan revisiesets te koop zijn voor een GSX 750 F uit 2000? Kan ze wel vinden voor eerdere bouwjaren, maar niet voor dit bouwjaar.
Ging hem net doorposten.
Valt me op dat veel motorfietsen in de 30xxxx zitten voor verkoop.
Vorig jaar bij de Suzuki dealer naar gevraagd voor mijn 2004 fiets, volgens de dealer zijn die er niet (daarom een nieuwe kraan gekocht voor 125 euro oidWeet iemand of er benzinkraan revisiesets te koop zijn voor een GSX 750 F uit 2000? Kan ze wel vinden voor eerdere bouwjaren, maar niet voor dit bouwjaar.
jawa634rijder schreef op 17 mei 2017 @ 22:55:
Weet iemand of er benzinkraan revisiesets te koop zijn voor een GSX 750 F uit 2000? Kan ze wel vinden voor eerdere bouwjaren, maar niet voor dit bouwjaar.
Bij cmsnl.com lijkt het ook zo te zijn dat je de kraan in zijn geheel moet bestellen, behalve de dichting tussen de tank en de kraan zelf, die staat wel apart genummerd en kost twee keer niks.Vorig jaar bij de Suzuki dealer naar gevraagd voor mijn 2004 fiets, volgens de dealer zijn die er niet (daarom een nieuwe kraan gekocht voor 125 euro oid).
Suzuki GSX750F 1996 (T) (E02 E04 E18 E22 E24 E25 E34) FUEL COCK - buy original FUEL COCK spares onlineMaar de kraan ziet er wel uit alsof je 'm uit elkaar kunt halen. Als je je fiets niet dagelijks nodig hebt zou je dat kunnen proberen en kijken wat je tegenkomt.
Wellicht passen onderdelen uit een revisieset voor de oudere modellen. Nieuw kopen kan altijd nog.
Advies is wel om de 'ringetjes' van de brandstofkraan niet te her-gebruiken; de dingen die eruit zien als ringetjes (rond de bouten waarmee je 'm vast zet aan de tank) zijn nl. pakkingen.
Als ik op Ebay zoek op "GSX750F" kom ik oa dit tegen:
http://www.ebay.com/itm/KR-Suzuki-K...ash=item2380c4372e:g:5ioAAOSwTM5Y1S-4&vxp=mtr
De kraan is voor fietsen van 1998 tot 2006.
En:
http://www.ebay.com/itm/Fuel-Gas-Va...ash=item3f6579d9a4:g:FykAAMXQBlJR-t4W&vxp=mtr
Het laatste revisie setje geeft aan 1988 tot 2006, zouden de kranen dan toch dezelfde zijn?
Bij cmsnl.com lijkt het ook zo te zijn dat je de kraan in zijn geheel moet bestellen, behalve de dichting tussen de tank en de kraan zelf, die staat wel apart genummerd en kost twee keer niks.
Suzuki GSX750F KATANA 2001 (K1) USA (E03) FUEL COCK - buy original FUEL COCK spares online
Maar, is dat zo een soort rubberen O-ring? Ik dacht altijd dat de dichtingen tussen de tank en de benzinekraan, en de vlotter, zo een soort "papieren" dichtingen waren zoals die tussen de twee zijdelingse carterdekseltjes.
Als dat wel zo een rubberen O-ring is, is die misschien nog wel goed.
Moet ik eens bekijken.
Btw: nooit gedacht dat die benzinekraan zo duur zou zijnhttps /www.cmsnl.com/suzuki-gsx750f-1996-t-e02-e04-e18-e22-e24-e25-e34_model13713/partslist/FIG-35.html#results
Het onderdeelnummer (1), heeft een ander nummer, dan in de jongere modellen; Maar dat wil nog niets zeggen.
Het is immers heel goed mogelijk dat ze dezelfde zijn, of dat het revisiesetje voor beiden dezelfde is. Moeilijk te zeggen zo ...
Maar er zijn wel heel wat onderdelen die in beide modellen gewoon dezelfde zijn.