Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.838
- 16.577
D-ring koppeling of Wellnut zocht ik niet..
Wel van die plastic pinnen die je er in moet drukken om de voorkant van de kuip te monteren. (zit nu met bouten / vorige eigenaar)
Maar hoe heten die ook alweer? Historie op Ebay gaat niet verder dan 2015. Heb ze eerder gekocht.
Edit Rivet pin clip .. etcetera.
Goede manier zo met die fiches.zoals nr 17?
die heten 'clip'
(dezelfde zitten onderaan het voorste deel van de kuip, maar daar kan ik zo snel geen afbeelding van vinden).
[afbeelding]
17 09409-08308-5ES CLIP (BLACK) € 1,33
/edit: let op het onderdeelnummer; van nieuwere modellen bestaan clips die er vergelijkbaar uitzien, maar van kleinere afmeting zijn.
/edit2: volgens Winparts heten ze 'druknagel'. Zo'n sjieke naam mag ook wel bij 5 stuks voor 17 euro (3,40 per stuk).
Edit too./edit3: gezien de verzendkosten via ebay (voor de 'originelen') kan je ze misschien beter bij Motostore in Barendrecht gaan halen, die hebben ze (iig hadden ze in oktober) op voorraad. Voor1,40 p.st. ofzo€ 1.52 p.st. (prijs op 8 november 2016).
Iets met de carburators? Of met de ontsteking?Net een stukje gereden om te zien of mijn (langere) handgrepen van de handvatverwarming mede oorzaak waren van de trillingen in het stuur (antwoord: ja; met de originele erop nu aan de linkerkant was het veel beter; waarschijnlijk de stuurgewichtjes die met origineel beter aansloten).
Ben net 5 kilometer van huis, merk ik met terugschakelen een reutel geluid en minder oppakken van de motor. In hoge toeren geen last.
Thuis de temperatuur van de uitlaatbochten stationair gemeten: cilinder 3 doet stationair niet meer mee
Ken de zooi weer uit elkaar.
De enige aktiefoto's die ik heb zien er zo uit (deze is van vorig jaar):BTW: geen fotootje voor in de OP?
Net een stukje gereden om te zien of mijn (langere) handgrepen van de handvatverwarming mede oorzaak waren van de trillingen in het stuur (antwoord: ja; met de originele erop nu aan de linkerkant was het veel beter; waarschijnlijk de stuurgewichtjes die met origineel beter aansloten).
Ben net 5 kilometer van huis, merk ik met terugschakelen een reutel geluid en minder oppakken van de motor. In hoge toeren geen last.
Thuis de temperatuur van de uitlaatbochten stationair gemeten: cilinder 3 doet stationair niet meer mee
Ken de zooi weer uit elkaar.
Tja... als het karma is zal 'k het wel verdiend hebben, binnenkort eens navragen bij m'n exenHet zit je ook gewoon niet mee hè? Sterkte ermee!
Dat demonteren gaat anders wel steeds sneller als je het vaker doet.Morgen ga ik 'm wegbrengen, ben het kuip demonteren inmiddels een beetje zat.
Zaterdag ophalen en volgende week weer redelijk mooi weer, dus dan hopelijk ook een mooie OP-foto!
Beetje afhankelijk of die gevlochten is, dan zal je m niet over de nippel gaan krijgen.@DKP
Heb op cmsnl.com gezocht, en kwam daar een slang tegen die 7x12 was. Heb de huidige slang opgemeten en die heeft een buitenmaat van 9. Als ik dan naar de standaard kijk dan kom ik op 6 binnen uit. Heb die nu besteld, zal denk ik niet zo'n probleem zijn als de binnenmaat een mm kleiner is?
Dan als ik toch bezig ben, weet iemand of er een hoofdremcilinder van een gfx-r op de motor past, en waar ik dan op moet letten?
Zoveel dingen die ik nog wil doen en zo weinig tijd (en ervaring met motoren)
Het zit je ook niet mee.Tja... als het karma is zal 'k het wel verdiend hebben, binnenkort eens navragen bij m'n exenHet zit je ook gewoon niet mee hè? Sterkte ermee!
Maar 't is wat het is. Toen de tank er af was voor de vorige reiniging heb ik het brandstofkraantje vervangen (dat druppel-lekte), misschien dat daarbij wat vuiligheid in de tank is gaan zweven.
Het positieve is dat ik alle pech van een heel jaar nu al heb gehad, nog voordat de mooie rij-dagen aanbreken
Weer dikke buien.. buienradar gaf droog op vanochtend.
Voor €0,91free shipping twee stuks banjobouten gekocht.
Die op de klauwen zijn wat verweerd.. ik dacht eerst even testen.
[afbeelding]
Krijg ik een mail dat als ik vijf sterren waardering geef ze er nog eens twee verzenden.
Dat die foto van vorig jaar is maakt niet uit voor in de OP hoor
Maar ik heb dan toch maar deze genomenDeze is wel aardig, maar vooral vanwege de dubbele koplamp (hier nog H4). Van de rest van de fiets zie je niet zoveel...
[afbeelding]
Ik zou zo direct niet weten wie het zou kunnen zijn, maar je weet maar nooit.Vandaag tussen 2 en 3 uur een hele tijd opgereden met een blauwe GSX600F met, aan de paardenstaart zien, een dame er op. Was route A50, A12, A50 en A1 richting Deventer. Klein kansje maar ff kijken of je hier mee leest. Was zelf overigens ingeblikt.
Niet waar, want je houd de Phone niet aan je oor, en zit er niet op te typenNee, was best druk verkeer en dan ga ik niet met een telefoon zitten kloten. Dan doe ik hetzelfde als wij in de regel de gemiddelde blikker van beschuldigen.
Denk dat de enige manier is om te weten of de remcilinder past is om ze te vergelijken.Thanks Burnett. Zal de binnenmaat wel even nameten.
Voor wat betreft de remcilinder de ruimte heb ik ervoor en met dat ik de remcilinder wil vervangen neem ik gelijk de remleidingen mee. Worden dan stalen leidingen en dan ipv de originele 1 nar 2 leiding vanaf remcilinder wil ik naar 2 leidingen vanaf cikinder.. Neem dan ook gelijk de achterrem mee.