Het is wel gedaan, maar dan met name wanneer er een streetfighter van gemaakt is. En dan zal er ongetwijfeld meer aangepast zijn.Veranderen van remcilinder is ook puur voor de looks. Was ook al aan het zoeken geweest of ik er iets over kon vinden maar info is er amper over te vinden. Ook op katriders forum kon ik er al bijna niets over vinden. Ach ja, dat is ook niet het belangrijkste. Eerst maar even banden en remleidingen vervangen.
Wat is trouwens een beetje een normaal verbruik? Rij voornamelijk snelweg (woon-werk) en gewoon 130. Zit nu op een gemiddelde van 1op 14. Vind dat vrij hoog, zag ergens getallen van 1 op 18 voorbij komen.
600 ten opzichte van 750 scheelt toch wel wat in verbruik.1 op 14 is in mijn ogen echt veels te hoog!!!
Ik zit meestal tussen de 1 op 18 en 1 op 20 met snelweg 130 Ww, dan rijd ik lekker sportief op de snelweg zeg maar
...
Gemiddelde van 1 op 16-18 is wel normaal, naar het verbruik van DKP moet je niet kijken. Die probeert alle natuurwetten te trotseren
...
Heb nu de tijd niet om het grondig te bekijken, maar met een verbruik van 4,5L/100km (1:22,22) kom ik aan de hand van een snelle berekening uit op ruim 52mpg?600 ten opzichte van 750 scheelt toch wel wat in verbruik.
Met de 600 zat ik met sportief gebruik ook rond de 1 op 18. Bij rustig rijden op de 1 op 23.
Suzuki GSX600F MPG - Actual MPG from 22 Suzuki GSX600F owners
Suzuki GSX750F MPG - Actual MPG from 25 Suzuki GSX750F owners
Heb nu de tijd niet om het grondig te bekijken, maar met een verbruik van 4,5L/100km (1:22,22) kom ik aan de hand van een snelle berekening uit op ruim 52mpg?
1g (USA) = 3,78L?
1 mile (USA) = 1,609km?
Misschien mijzelf een account aanmaken op dat USA forum en uitpakken met een verbruik van +50mpg
Dat geloven die toch nooit
Erger nog ... dat is totáál niet belangrijk voor hun
Je kan het links boven gewoon veranderen in km/L of L/100km of wat je zelf maar wil.Heb nu de tijd niet om het grondig te bekijken, maar met een verbruik van 4,5L/100km (1:22,22) kom ik aan de hand van een snelle berekening uit op ruim 52mpg?
1g (USA) = 3,78L?
1 mile (USA) = 1,609km?
Misschien mijzelf een account aanmaken op dat USA forum en uitpakken met een verbruik van +50mpg
Dat geloven die toch nooit
Erger nog ... dat is totáál niet belangrijk voor hun
Wij zijn gewoon verwend, soms zitten er op 200m 3 tankstationsIn de USA is het bij 375km op reserve zetten alsnog paniek. Next gas station: 100 miles
Zal toch ook afhankelijk zijn van waar in the USA.In de USA is het bij 375km op reserve zetten alsnog paniek. Next gas station: 100 miles
Ja maar dan moet ik me daar eerst in aanmelden om mijn motor op te volgen?Je kan het links boven gewoon veranderen in km/L of L/100km of wat je zelf maar wil.
Zelf uitrekenen
AvondGoedenavond.
Ik had woensdag met de 750 een tankbeurtje van vijftien liter bij 290 kilometer.
Dus 1:19.33333333.
Indien je je eigen motor wil toevoegen dan moet je account aanmaken.Ja maar dan moet ik me daar eerst in aanmelden om mijn motor op te volgen?
Misschien doe ik dat wel eens
Ik heb er wel eentje gezien daar die aan 45,x mpg komt en bij omzetten naar L/100km kwam dat op ongeveer 5.2 oftewel 1:19,23. Dus mijn snelle berekening van 52mpg zal wel kloppen
In mijn persoonlijk excel file op mijn laptop waar ik al mijn tankbeurten op invoer heb ik ook cellen toegevoegd die het verbruik omzetten in NL'se weergave. Misschien nog een extra kollometje bij zetten die het in mpg aangeeft ...
Gewoon ... nieuwsgierigheidIndien je je eigen motor wil toevoegen dan moet je account aanmaken.
Maar de laatste invoer dateert van 2013.
Waarom zou je willen weten wat hij doet in miles per gallon?
Als je vaker boven de 7000tpm zit als eronder dan welIk snap niet hoe jullie dat doen, ik kom niet hoger dan 1 op 12.
Ik denk dat de oorzaak bij mij te vinden is in mijn rechterpols.
1 op 14 is in mijn ogen echt veels te hoog!!!
Ik zit meestal tussen de 1 op 18 en 1 op 20 met snelweg 130 Ww, dan rijd ik lekker sportief op de snelweg zeg maar
Met wind mee maak ik mezelf zo groot mogelijk en bij wind tegen zo klein mogelijkDe rechter pols is natuurlijk een essentiële factor in het verbruik
Ik snap niet hoe jullie dat doen, ik kom niet hoger dan 1 op 12.
Ik denk dat de oorzaak bij mij te vinden is in mijn rechterpols.
Met wind mee maak ik mezelf zo groot mogelijk en bij wind tegen zo klein mogelijk
Dan rijd je toch continue tegen de rodo zoneserieus hoor 1 op 12, hoe rijd jij dan?