A
Anoniempje177
Guest
- Onderwerp starter
-
- #1.976
Na 6,5 weken Filipijnen (3,5 jaar geleden intussen), had ik er ook problemen mee. Carbu's en zelfs brandstofleidingen staan droog. Duurt effe voordat er het juiste mengsel in de cilinders terecht komt.Zo, de Suuz net afgetankt met Competition102, accu eruit, Verheul erover, accu op zolder aan de druppellader. Wachten tot het voorjaar.
Wat me wel opviel was dat de motor nu een maand stilgestaan had en hij niet wou starten. Uiteindelijk aan de startkabels gehangen en na heel lang elke keer even starten kwam hij pas weer tot leven. Wat zou dit kunnen zijn en hebben jullie dat ook .
Ik hoop dat ik hem in het voorjaar nog weer aan de praat krijg als het nu al na een maand zoveel moeite kost!
Kan je uitmaken of het het kraantje zelf is dat lekt, of dat het lekt aan een van de externe dichtingen?Ik kom erachter dat mijn benzinekraan een beetje begint te lekken als hij op de jiffy staat. Wat is wijsheid. Nieuwe erin of reviseren. En is eventueel reviseren erg lastig?
Gr peter
Op het einde van de uitlaatcollector zit een klem met een aangelaste beugel. Daarin komt de buis van de einddemper.DKP ik zag dat je dit gezegd had
Bij een GSX F is de verbinding tussen uitlaatcollector en eindbuis echt een zwak punt
Wat bedoel je hier precies mee?
Ps Zorg je er wel voor dat het duidelijke led knippers zijn en niet die je niet ziet.
Welkom in het grote GSX F topicGsx 600 f 1989 beetje verbouwd[afbeelding]
Leuke Soes, ik heb ook zo'n ding staan zonder kuipen, ook uit '98. Wat heb je er allemaal aan gedaan?Gsx 600 f 1989 beetje verbouwd[afbeelding]
Jammer ... ik heb wel wat met R5. Mijn eerste auto was een R5. Een Renaul R5 Super Carhaha nee , heb vroeger een Subaru gehad vandaar
Zijn er nog specifieke dingen waar je op moeten letten bij deze motor?
Hele mooie wagens. Ik heb de grotere broer van de 5 GT-Turbo gehad. De 11-Turbo. Zit dezelfde motor in als in de 5. Wat een pocketrockets die dingen.Jammer ... ik heb wel wat met R5. Mijn eerste auto was een R5. Een Renaul R5 Super Car
Zolang de reïncarnatie net zo zwaar, veiliger, en niet groter is dan het origineel. Bij de Fiat 500 hebben ze een panda chassis gebruikt en die is toch groter dan de originele cinquecento.
Alhoewel de oude panda 4x4 naar mijn mening nog steeds de beste offroad is en het een mooie koekblik blijft.