Een van de drie darmpjes die onder de tank zitten dient voor de vacuüm. Ik dacht dat het een van de twee aan de benzinekraan is. Bij mij is die ooit losgekomen en toen draaide de motor ook precies op drie cilinders. Op de pri stand ook nog niet ideaal, maar dan draaide die wel beter.nice!
Update van mijn gsx.. het uitvallen was dus toch niet het luchtfilter. Vanmiddag een stukje gereden en de machine viel een aantal malen uit.
Volgens de monteur dan mogelijk het nieuwe luchtfilter niet goed. Dus de oude er weer ingezet, maar ook geen uitkomst. Motor blijft uitvallen.
De eerste keer dat mij dit overkwam was toen de tank leeg begon te raken (dichtbij rode deel).
En nu weer dat de tank bijna leeg is. Besloten om te tanken, tank is nu driekwart vol, ongeveer dezelfde snelheden gereden.. en de machine blijft het doen.
Toen hij uitviel de stand pri uitgeprobeerd, tot mijn grote verbazing startte hij erna wel weer.
Ik begin dus de oorzaak benzine te weinig te vermoeden. Benzine filter is vervangen door een nieuwe...
Iemand tips om duidelijker te achterhalen wat dan de oorzaak kan zijn? Volgens de monteur was de tank schoon..
Het nieuwe bezinefilter misschien van bagger kwaliteit dat de flow niet door kan?
vaccuum issues?
Zora de tank vol is, bijna geen klachten... is hij bijna leeg dan valt ie met regelmaat uit.
Holy crap! Mad Max!Onder constructie
Holy crap! Mad Max!
.. je tank is gewoon leeg voordat ie bij rood komt. Op res had ie het ook weer gedaan.
De GSX-jes nemen het niet zo nauw met waar rood (res) eigenlijk hoort te beginnen. Je moet even onthouden waar op de meter 'gewoon' leeg is en dan op res over of tanken.
Doet ie het op res ook niet goed, tjah dat heb ik ook, zal wel vervuiling in leidingen of carbs zijn. Kan ie nog heel oud mee worden.
Edit: dat heb ik trouwens geleerd van DKP, die heeft zoveel GSX-jes versleten
Dit issue loopt bij mij ook nog. Heb de vraag hier laatst ook al eens gesteld. Denk dat montage op het balhoofd een goede optie is. Dit systeem bedoel je:Laatst al eens zitten kijken naar een telefoonhouder....
Enige goede optie voor navigatiehouder wat ik zag is balhoofd.. maar daar blijf ik liever van af. Wat gebruiken jullie?
Op het rempotje lijkt mij geen goede oplossing. Hele fijne schroefdraad. Twijfel sterk dat die bestand zijn voor een cameraatje te dragen....
Misschien is dit nog een optie:
[afbeelding]
Ik vraag me alleen af hoe het zit met de krachten die op de boutjes komen als er een telefoon op gemonteerd is qua windvangen en momentkrachten.
Ik blijf inderdaad ook benieuwd of er andere creatieve ideeën zijn. Ik weet eerder nog iemand die speciaal een plaatje aluminium had laten maken. Dure oplossing.
Draad tappen in het brok aluminium tussen contactslot en de balhoofdmoer? Ik doel op het minimaal verhoogde deel van de plaat waar de stuurhelften aan vast zitten.
Ik heb dat ook ooit zo gedaan en een buisje op de kroonplaat gemonteerd. Wil ik opnieuw doen. Zal er later eens wat foto's van zoeken.dat vind ik eigenlijk nog niet eens zo'n gek idee! ik heb nog een draaitap setje liggen...
thanks!
Hey, dat is een goeie!Vroeg daar iemand om een creatieve oplossing?