oi oi
flux heeft zn nieuwe spiegels erop zitten..... nieuw 1 spiegel kostte origineel suzuki....... 171 €...
dealer heeft voor besparing van mijn portemonnee maar imitatie besteld die op 56 euro PER SET uit kwam.. alleen is wel breder/langer het stuk om vast te zetten dus sluit niet perfect aan op de kappen.. maar ik kan iig weer veilig spiegelen en zien of er cops achter me rijden
oi oi
flux heeft zn nieuwe spiegels erop zitten..... nieuw 1 spiegel kostte origineel suzuki....... 171 €...
dealer heeft voor besparing van mijn portemonnee maar imitatie besteld die op 56 euro PER SET uit kwam.. alleen is wel breder/langer het stuk om vast te zetten dus sluit niet perfect aan op de kappen.. maar ik kan iig weer veilig spiegelen en zien of er cops achter me rijden
httpDeel 3
Gelijk een vraagje!!!
Ik zoek een hugger voor mijn 750F uit 2000. Zijn deze ergens nieuw te koop??
Saludos...
Loco
http/www.hollandmotorsports.nl/HMSwebshop/enter.html
goede middag ik ben hier niew op dit forum even voor stellen.
ik ben patrick ben 27 jaar en kom uit almelo en rij al 4 jaar op een gsx 600f bj 90.
ik heb al zo'n beetje de hele motor vervangen (schade motor gekocht) frame, fork, stuur. achter brug en velgen zijn nog orgineel de rest is vervangen.
ik heb de voor veren vervangen voor powerplay veren en ik heb er een slag dikkere olie in gedaan(werkt perfect) maar mijn vraag is voor de achter schokbreker wat kan ik hier aan veranderen of is er een ander soort voor te verkrijgen.
wie kan mij helpen alvast bedankt
goede middag ik ben hier niew op dit forum even voor stellen.
ik ben patrick ben 27 jaar en kom uit almelo en rij al 4 jaar op een gsx 600f bj 90.
ik heb al zo'n beetje de hele motor vervangen (schade motor gekocht) frame, fork, stuur. achter brug en velgen zijn nog orgineel de rest is vervangen.
ik heb de voor veren vervangen voor powerplay veren en ik heb er een slag dikkere olie in gedaan(werkt perfect) maar mijn vraag is voor de achter schokbreker wat kan ik hier aan veranderen of is er een ander soort voor te verkrijgen.
wie kan mij helpen alvast bedankt
Nu we het er toch over hebben, heeft er nog iemand een digitaal bij voorkeur nederlands, engels of duits.(in die volgorde) werkplaats handboek?
Je link werk niet, volgens mij moet je hem houden
Vandaag even 1,5 uur over de Utrechtse Heuvelrug gereden, voorafgegaan door een stukje Lekdijk... Was erg lekker weer... Ik merk alleen wel dat m'n bochtentechniek nog wat bijgeschaafd moet worden. Zat op een gegeven moment op een rotonde bijna in de berm, omdat ik niet goed keek en m'n snelheid niet goed had.
Ik heb bij m'n rijlessen geleerd om de snelheid te regelen met de achterrem voor langzame, scherpe bochten (bijv. halve draai), maar de achterrem op deze motor is nogal zwak. Ik moet echt ver doortrappen om echt merkbaar een remwerking te krijgen. Ik vemoed dat dat komt omdat ik gewoon nieuwe remblokken nodig heb, of is de achterrem op de gsx-f hoe dan ook wat zwakjes?
En ik moet nog een keer een goed plekje vinden om dingen als halve draai een beetje te oefenen, want ik merk dat ik nog niet genoeg vertrouwen in mezelf en de motor heb voor dat soort verrichtingen.
hallo dirk130
is dat een gewone veer net als een 600f of heeft die een aparte regel module aan het frame hangen net als een gsx 750r uit 94 en past die er gewoon onder of moet je nog wat aanpassen
en dat de kont iets hoger staat maakt mij niks uit heb de voorkant ook al 1,5 cn laten zakken en dat was een enorm verschil met sturen in positieve zin
Toen ik mijn rijbewijs en motor net had, ging ik zon 3x per week een groot verlaten parkeerterrein op (industrieterrein) en oefende daar gewoon een minuutje of 20, langzaam rijden, zeer langzaam rijden, halve draai, complete cirkels noodstop, etc etc.Vandaag even 1,5 uur over de Utrechtse Heuvelrug gereden, voorafgegaan door een stukje Lekdijk... Was erg lekker weer... Ik merk alleen wel dat m'n bochtentechniek nog wat bijgeschaafd moet worden. Zat op een gegeven moment op een rotonde bijna in de berm, omdat ik niet goed keek en m'n snelheid niet goed had.
Ik heb bij m'n rijlessen geleerd om de snelheid te regelen met de achterrem voor langzame, scherpe bochten (bijv. halve draai), maar de achterrem op deze motor is nogal zwak. Ik moet echt ver doortrappen om echt merkbaar een remwerking te krijgen. Ik vemoed dat dat komt omdat ik gewoon nieuwe remblokken nodig heb, of is de achterrem op de gsx-f hoe dan ook wat zwakjes?
En ik moet nog een keer een goed plekje vinden om dingen als halve draai een beetje te oefenen, want ik merk dat ik nog niet genoeg vertrouwen in mezelf en de motor heb voor dat soort verrichtingen.
Ik heb bij m'n rijlessen geleerd om de snelheid te regelen met de achterrem voor langzame, scherpe bochten (bijv. halve draai), maar de achterrem op deze motor is nogal zwak. Ik moet echt ver doortrappen om echt merkbaar een remwerking te krijgen. Ik vemoed dat dat komt omdat ik gewoon nieuwe remblokken nodig heb, of is de achterrem op de gsx-f hoe dan ook wat zwakjes?
Uitzonderingen daargelaten natuurlijkEn bok001 waarom is remmen in de bocht not done? zolang je zachtjes bijremt en niet vol die rem inknijpt is er toch niets aan de hand... tuurlijk je hoort voor de bocht klaar te zijn, maar soms heb je weinig keus en moet je wel bijremmen...