reign-in-pain
MF'er
- Onderwerp starter
- #51
Zou je van die van mij ook kunnen zeggen, maar zonder koffertjes..vink m toch best sporty...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BEZITTERS
1. reign-in-pain
2. FreeBee
3. Ivan (Nl)
4. Inbox4me
5. Emile007
6. Beekie
7. Dirk130
8. gsxffie
9. ~Vincent~
10. Speedy_J
11. MrHawkeye
12. (jouw naam hier? Geef het even aan)
ik heb nu 1 maand m'n rijbewijs en ook 1 maand m'n GSX600F. is uit 1991 heet 38000 gelopen. Motor bevalt me perfect. Is redelijk snel met z'n 86pk. Zeker om mee te beginnen. Ritten van 100+km zijn geen enkel probleem. Een keer gassen ook niet. Die Carrera kon me iig niet bijhouden
De motor is dus helemaal niet duur. Een goeie kan je voor 1500 euro al kopen particulier. Ik heb voor de mijne 1250 betaald. Is uit 91 met 38000 op de teller. Nieuwe accu en grote beurt gehad. Heeft wel lichte schade. Maar dat maakt niet uit. Is toch maar een motor om het op te leren. Wil toch circuit gaan leren rijden, dus zal zelf ook wel een paar keer onderuit gaan.
ff een fototje:
(Afbeelding)
Tja, vering en een merkbare dip in de vermogenscurve zijn normaal gezien een nadeel van de F.Ik me ook maar aanmelden dan? Mijne is uit '94
Mijne is werk aan. Heb een nieuwe rechterspiegel nodig alsmede een nieuw ruitje.
Verder is er werk aan de kuip en heb ik rode verf nodig en lak. Maw kheb hem om laten pleuren. Gelukkig geen structurele schade. Krijg wel veel looks omdat de kuipruit met ducktape wordt samengehouden. BLING BLING muhfuggah
Wat betreft de GSX600F. Ik vind hem iets te zwaar sturen en dit vooral bij ofwel erg lage snelheden (bijzondere verrichtingen) ofwel hogere snelheden (autosnelweg). Verder heeft hij genoeg power (met name boven de 6K) zonder dat hij bijt bij lage toeren. Ohja en de veringen van MIJN gsx zijn afgrijselijk slecht. Al bij al tevreden over maar als ik het allemaal over mocht doen kocht ik als eerste fiets een GS500
p.s. Ik wil niet miere(n)neuken maar alsjet mij vraagt is de gsxf geen sportmotor
Als de laatste vraag voor mij bedoeld is, dan is dit mijn antwoord: zelf ontworpen en gemaakt net als de soloseat en de hugger (fender).hmmmmm
nog geen echt goeie foto
maar laat ik zegen dat er steeds minder F blijft
als je ooit een marlboro machine ziet langs flitsen en je hebt tijd om te zien dat het een 600F is met Marlboro
en je naar dokter moet voor een gehoortest omdat je het niet helemaal meer vertrouwd... dat was ik
stage 3 K&N licht klaar
Laser Pro'Race 4-1 carbon
Bt-014s (net 5000km op achterband en hij moet er onderuit door uitje naar oosterijk)
nog veel dingen die gaan gebeuren
moet voetsteunen verder naar achter hebben (ben beetje lang)
buddy nieuw stofferen
achterbrug + velgen coaten ( heb 2de brug en set velgen gekocht zodat ik door kan rijden zelfde voor buddy :D)
Digitaal tellers + plaats voor navigatie/gps speedo
undertail op maat maken
nog meer ideeen ???
greeetz speedy
btw Undertail.. hoe kom je er aan ?
Zo kan je de F ook maken als je handig bent met het maken van nieuwe kuipdelen, spuiten en verdere aanpassingen.
Op dit moment wordt er nog veel meer aangepast en daarvan zal dan ook wel een foto van in dit topic geplaatst worden.
(Afbeelding)
[arrogantie]Wil jij een sportrijder mijn kant op sturen, dan zal ik die laten zien dat een F een sportmoter is. [/arrogantie]
hallo gsx-f rijders
heb er zelf ook een n.l. een importje uit belgie.
heb er nog maar 1 meer van zien rijden in nederland
MrHawkeye
en waarom doe je hem nu weg?
peterkps heeft ook een GSX-750F
....en heeft net de laatste hand gelegd aan de GPS navigatie...
Ik ben nu alleen nog op zoek naar een nette connector voor de voeding van de Ipaq.
Ik heb ze zelf ontworpen en gemaakt. Ook heb ik de fender (hugger) en de achterzijkappen zelf gemaakt en zelf gespoten.Wat kosten de undertail en seat cover? en hoe kom je eraan?
[me]Speedy_J heeft hoge behoefte om zijn f sportiever te maken[/me]