Het Grote GSX-F Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanmorgen een nieuw zadel gekocht :) zwart zadel incl. buddy voor 60 euro incl. verzendkosten lijkt me wel een aardige prijs toch ?

zadel is binnen en zit er op *O*

ps wat hebben jullie voor banden op de gsxf ? ben toe aan een nieuwe achterband heb nu een bridgestone bt 45
Let er wel op dat je niet met twee verschillende type banden gaat rijden. BT020 is een radiaal constructie en de bt45 is een diagonaal constructie.

Ook zal je moeten melden dat je een oude velg van de 750F heb, want dan leggen sommige verkopers makkelijker de 150/70r17 band om (minimale BT020 maat).
 
ik heb de BT45 op een 750 oud model, en ze bevallen erg. En erg goed in de regen, en ik hoop lang meegaand. Google BT45 maar eens, je komt op nogal wat tests, en ook op Bridgestone zelf vind je nogal wat info.
 
Hallo mede GSXF-rijders, ff een vraagje heb sinds kort ook een GSX-600F maar heb hier helaas geen handleiding bij gekregen!
Weet iemand mischien hoe ik hier aan kan komen en dan natuurlijk het liefst gratis dmv ergens te downloaden ofzo?!?
En dan ook meteen een vraagje, bij de benzinekraan staan 3 aanduidingen, RES, ON en PRI. RES is denk ik voor RESERVE, ON spreek denk ik voor zich, maar wat houdt PRI in? En met wat voor maat bougiesleutel krijg ik de bougies los heb al de standaard maat 16 geprobeerd maar deze was te klein.
 
Hallo mede GSXF-rijders, ff een vraagje heb sinds kort ook een GSX-600F maar heb hier helaas geen handleiding bij gekregen!
Weet iemand mischien hoe ik hier aan kan komen en dan natuurlijk het liefst gratis dmv ergens te downloaden ofzo?!?
En dan ook meteen een vraagje, bij de benzinekraan staan 3 aanduidingen, RES, ON en PRI. RES is denk ik voor RESERVE, ON spreek denk ik voor zich, maar wat houdt PRI in? En met wat voor maat bougiesleutel krijg ik de bougies los heb al de standaard maat 16 geprobeerd maar deze was te klein.

De handleiding is hier te vinden. Pri gebruik je als de carberateurs leeg zijn. Normaal gewoon op ON zetten. De bougiesleutel kan ik je niet vertellen. Ik gebruik de sleutel uit het standaard gereedschapsetje wat er af fabriek bij zit.

Als je zelf wilt sleutelen kan ik je de gsxf club aangevelen. Deze club heeft een forum waar veel (technische) ervaringen worden uitgewisseld, en tevens een beregezellige toerclub.
Kijk eens op www.gsxfclub.nl
 
Scot1 heeft het over een handleiding, en ik denk dat hij daar eerder een instructieboekje mee bedoeld i.p.v. een werkplaatshandboek!

Maar goed, een werkplaatshandboek is natuurlijk nooit weg, dus Scottie, downen dat boek zou ik zeggen!
 
Scot1 heeft het over een handleiding, en ik denk dat hij daar eerder een instructieboekje mee bedoeld i.p.v. een werkplaatshandboek!

Maar goed, een werkplaatshandboek is natuurlijk nooit weg, dus Scottie, downen dat boek zou ik zeggen!

GSX600F_98_OM.pdf staat in de lijst. Dit is volgens mij de Owners Manual. (instructieboekje)
 
Hoi allemaal :W :W

Kort vraagje:
Ik ben op zoek naar een werkplaatshandboek voor m'n GSX600F van februari 1994. Nu kom ik het "Peters wph" voor de modellen 1985-1993 tegen. Volgens mij is het model uit 1994 gewoon gelijk aan die van 1993 en kan ik dat wph gewoon gebruiken. toch??

Graag jullie reactie.
:W
 
@ Smoky

Ik had inderdaad ook de 150/70/17 versie van de BT020 en ik heb nooit iets nadeligs gemerkt met een diagonale voorband (dunlop blabla110F) maar die heb ik later ook vervangen door een BT radiaal ik weet even niet het type Bt45 kan het best geweest zijn.

succes met je keuze

8-)
 
@ Smoky

Ik had inderdaad ook de 150/70/17 versie van de BT020 en ik heb nooit iets nadeligs gemerkt met een diagonale voorband (dunlop blabla110F) maar die heb ik later ook vervangen door een BT radiaal ik weet even niet het type Bt45 kan het best geweest zijn.

succes met je keuze

8-)
Helaas, helaas (of gelukkig :? ) gaat de BT020 eruit. Bridgestone gaat de nieuwe BT021 uitbrengen. Ik hoop dat de band het net zo goed doet onder mijn 750F als de 'oude' BT020, heerlijke banden zijn dat.
 
Even een vraagje voor de sleutelaars.

Kwil van de winter mn 33mm carbs vervangen door 34mm met een dynojet stage 3.

Kan iemand mij zeggen of dit mogelijk is en wat de eventueel gevolgen van deze andere set-up kunnen zijn? Ik heb al meegekregen dat het vooral mn middengebied en topgebied ten goed zou kunnen komen.

Greetz
 
Hallo mede GSXF-rijders, ff een vraagje heb sinds kort ook een GSX-600F maar heb hier helaas geen handleiding bij gekregen!
Weet iemand mischien hoe ik hier aan kan komen en dan natuurlijk het liefst gratis dmv ergens te downloaden ofzo?!?
En dan ook meteen een vraagje, bij de benzinekraan staan 3 aanduidingen, RES, ON en PRI. RES is denk ik voor RESERVE, ON spreek denk ik voor zich, maar wat houdt PRI in? En met wat voor maat bougiesleutel krijg ik de bougies los heb al de standaard maat 16 geprobeerd maar deze was te klein.
Bougiemaat is 18
 
Mede-bouwers. Vanochtend vroeg heb ik eindelijk m'n helder achterlicht gemaakt. *O*

Zie hieronder het resultaat. Het is van helder giethars gegoten, dus echt doorzichtig en niet enkel wit. De rest van het achterlicht dat niet doorschijnend moet zijn zal in de kleur van de fiets gespoten worden :]

Zelfs de malletjes zijn er behoorlijk goed van losgekomen! *D

full
 
Hey mensen. :W

Ik ben misschien van plan om een ouder type GSX600f aan te schaffen voor erbij. Ben zelf geen kilometervreter, maar voor langere ritten en korte motorvakanties lijkt de GSX wel geschikt. (beter iig dan mijn kleine blauwe smurffighter) Zijn er zwakke punten die specifiek voor de GSX zijn? (ongeveer bouwjaar 1993/1995)
Zijn er ook betere plakbanden te vinden voor deze motor, dan degene die ik er meestal onder zie zitten?
Hoe is de kwaliteit van de oudere types, na zoveel jaar?

Alvast bedankt :}
 
Hey mensen. :W

Ik ben misschien van plan om een ouder type GSX600f aan te schaffen voor erbij. Ben zelf geen kilometervreter, maar voor langere ritten en korte motorvakanties lijkt de GSX wel geschikt. (beter iig dan mijn kleine blauwe smurffighter) Zijn er zwakke punten die specifiek voor de GSX zijn? (ongeveer bouwjaar 1993/1995)
Zijn er ook betere plakbanden te vinden voor deze motor, dan degene die ik er meestal onder zie zitten?
Hoe is de kwaliteit van de oudere types, na zoveel jaar?

Alvast bedankt :}

Kijk hier even. Daar staan bijna alle antwoorden op je vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan