Het grote `Hoe maak je een rearwheel slide` topic

hmm een kennis van mij kent gewoon puur driftend door de bocht, op een Rieju RR?!?! 50cc?!?!?! niemand snapt het.... gewoon voorrem vast, achterwiel laten spinnen, en langzaam de voorrem los laten en contstant een beetje late remmen....


Klinkt bij mij gewoon als een rolling burn out????????
 
hhhmmmm een rolling burnout dus, ook als hij dan zo bochten maakt waarbij z'n achterwiel uitbreekt? ach wa stikt mij ut ook, iig mooi om te zien :]
heb nu ook een manier om driftend door de bocht te gaan: gewoon bij het stoplicht onbewust met je achterwiel in een plas olie gaan staan en bij groen met teveel gas door de bocht gaan en recht houde......'t is me gelukt, maar vraag nie hoe.......ik denk datter ook 'n flinke dosis geluk bij nodig is :P
 
Vorig weekend heb ik rijdend een complete 360 graden gedaan met ongeveer 80 km/u (vierde versnelling in ieder geval).

Ongecontroleerd welliswaar, en op terrein, en ik eindigde naast de motor maar het was wel tof. *D

Ik raapte mijn motor op en ik merkte dat de schakelas compleet afgebroken was. Gelukkig kon ik de motor starten in versnelling. Hij staat nu vast in de vierde.

Hmmm, daarom zijn er zaterdagen. . . om te repareren wat je de zondag daarvoor kapot hebt gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan