Het grote Honda CBR 900RR Fireblade topic...Deel 103..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net de motor maar eens even netjes schoongemaakt, Staat er weer lekker bij

Het zal alleen van korte duur zijn ben ik bang, Morgen naar Assen naar het WSBK maar de weersverwachting is niet zo best...
 
Net de motor maar eens even netjes schoongemaakt, Staat er weer lekker bij

Het zal alleen van korte duur zijn ben ik bang, Morgen naar Assen naar het WSBK maar de weersverwachting is niet zo best...

Ben vandaag geweest de hele dag..

Wat n geweld.. Erg gaaf om te zien hoe die lui hun motor onder controle hebben.
Er rijden ook buels mee.. Wat n geluid :9~

Al met al een topdag:), raad je wel aan om cash mee te nemen. Er is geen pinautomaat bereikbaar op het terrein en verassend weinig shops accepteren pin..
 
Net de motor maar eens even netjes schoongemaakt, Staat er weer lekker bij

Het zal alleen van korte duur zijn ben ik bang, Morgen naar Assen naar het WSBK maar de weersverwachting is niet zo best...

Ik heb me kaarten verkocht, 220km rijden in de regen en de hele dag nat staan was geen lekker vooruitzicht. Dan maar eurosport aan :9
 
Zal ik voor de grap eens proberen op te tellen?

-gekocht in kratten en in elkaar gestoken
-17" VTR voorwiel
-Arashi schijven voor en achter
-nieuwere radiator (nummer drie inmiddels....shhh)
-koppeling vervangen en opnieuw vervangen
-RSC koppelingshendel en Hornet kabel (zonder knik)
-Custom achterrembracket en valkooi
-Vierzuiger voorremklauw achter
-radiale rempomp, doorgelust op achterrem
-voorheen aftermarket clipons, nu fatbar
-17-54 vertanding van AFAM
-Bitubo stuurdemper op homemade bracket
-inmiddels SC33 blok met SC28 dynamo
-Renthal kevlar grips
-custom custom (heel erg custom) paintjob
-Ienimini LED koplampje
-Takkoni GSX-R demper
-Nieuwere voorvork
-Hyperpro voorvering met op maat aangepaste specs
-FZ1 achterschokbreker

Ik ben vást nog wat vergeten... en het verandert nog wel eens.
 
Laatst bewerkt:
Ben er weer bij:-)

Btw gelijk een vraagske

Bobbins op een achterbrug sc28 maken? Iemand tips standaard heeft ie er niks voor?


Grtzzs Ulleke
 
Fladder, Fladder. Na twee jaar kom ik weer eens kijken op de oude vertrouwde Fireblade Topic.

Zelfs het grote Honda .....

Groetjes uit Helmond en dat jullie dit seizoen maar veel plezier mogen hebben van jullie "blade" Heb ik ook altijd gedaan.

Doei. (XXX voor Soes)
 
De spanning op de 3 fases van de dynamo is niet zo heel hoog, echter zou dit nog wel genoeg moeten zijn.

Zitten de draden van de dynamo rechtstreeks naar de spanningsregelaar of zit er ergens nog een stekker tussen?

Is de spanningsregelaar niet gewoon gaar?

Kijk anders even op onderstaande link, dan kan je je laadsysteem stap voor stap even controleren:

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/35705//

Blijft een probleem bij de "blade" Heb zelf destijds een koelribversie gekocht en aan de achterzijde voorzien van een lange alu strip. Is vanaf dat moment niet meer kapot gegaan.

Gelukkig heb ik de foto's nog van 2011. Ik hoop dat dit helpt.

full
 
Ik heb me kaarten verkocht, 220km rijden in de regen en de hele dag nat staan was geen lekker vooruitzicht. Dan maar eurosport aan :9

Wij zijn vertrokken in de regen (vanuit de buurt van Nijmegen). net voor zwolle hebben we even een tussenstop gedaan en toen was het droog.

De races hebben we droog kunnen zien, We zaten op de hoofdtribune.

Op de terugweg was het eerst nog wat nat, maar hoe verder we weer thuiskwamen hoe droger het werd.

Ondanks dat hebben we een topdag gehad en ik heb me goed vermaakt!

Voor mij was het de eerste keer dat ik het live mee heb mogen maken, Maar dat gaat zeker vaker gebeuren! :Y
 
Fladder, Fladder. Na twee jaar kom ik weer eens kijken op de oude vertrouwde Fireblade Topic.

Zelfs het grote Honda .....

Groetjes uit Helmond en dat jullie dit seizoen maar veel plezier mogen hebben van jullie "blade" Heb ik ook altijd gedaan.

Doei. (XXX voor Soes)
heeeeeeeeeeeeee dikke x terug...leuk dat je weer ff komt kijken..ben er nog..maar ik heb zelfs dit topic ff gemist wow... nog nooit meegemaakt... _O- waren ze me toch bijna kwijt...bijna hé.. })

hoe ist met je... alles goed.. :j
 
heeeeeeeeeeeeee dikke x terug...leuk dat je weer ff komt kijken..ben er nog..maar ik heb zelfs dit topic ff gemist wow... nog nooit meegemaakt... _O- waren ze me toch bijna kwijt...bijna hé.. })

hoe ist met je... alles goed.. :j

Alles flex hier 😇 geniet bijna iedere dag van het motorrijden. Heb vandaag mijn marauder te koop gezet. Wil liever een nieuwe naked naast mijn R1. Ik weet nog niet wat.

👺
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan