Het grote Honda CBR 900RR Fireblade topic...Deel 103..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeieavond:) Weer een nieuw topic:)! Gaat hard zo met de topics:) Misschien heb ik het gemist maar is er al een datum geprikt voor een fireblade meeting eigenlijk:)?
 
Goedenavond :W

Nieuwe topic ook gevonden *O*

Vandaag de blade weggebracht om er nieuwe bandjes om te laten gooien.
Voor de verandering de motor ook maar eens een beetje gewassen, ziet ie er nog een beetje fatsoenlijk voor de mfmm :+
 
Hier zitten jullie dus, dacht dat het zo stil was met de reacties dat ik het blade-topic (deel 102) niet meer in het rijtje zag staan van "topics waarin ik heb gereageerd". Zitten ze al tig pagina's in deel 103 :X

Maar ben er weer bij *D

:W
 
Laatst bewerkt:
checking in in deeltje 103!

imageschack vraagt knaken voor het gebruik om foto's te uploaden :( weet iemand nog een andere goeie site hiervoor?

Motor is inmiddels een heel eind op kleur stickers zijn bijna allemaal geplakt, blanke lak moet nog.... zou mooi zijn als die voor het weekend weer rijdt, ik meende dat er dan van het weekend een RR meeting was? Gaat iemand van hier nog daarheen?
 
Kloteklappers!!!

ik zat ook nog in het oude deel hahahaa


maarruh mijnalbum.nl of Photobucket of megaupload iets????
 
Deze heb ik nog gratis kunnen uploaden, toen was die voor de helft klaar :9

z4ck.jpg
 
checking in in deeltje 103!

imageschack vraagt knaken voor het gebruik om foto's te uploaden :( weet iemand nog een andere goeie site hiervoor?

Motor is inmiddels een heel eind op kleur stickers zijn bijna allemaal geplakt, blanke lak moet nog.... zou mooi zijn als die voor het weekend weer rijdt, ik meende dat er dan van het weekend een RR meeting was? Gaat iemand van hier nog daarheen?
RR meeting? Komen meer dan alleen RR's in Veenendaal.

En ik gebruik gewoon Motorstek
 
Laatst bewerkt:
checking in in deeltje 103!

imageschack vraagt knaken voor het gebruik om foto's te uploaden :( weet iemand nog een andere goeie site hiervoor?

Motor is inmiddels een heel eind op kleur stickers zijn bijna allemaal geplakt, blanke lak moet nog.... zou mooi zijn als die voor het weekend weer rijdt, ik meende dat er dan van het weekend een RR meeting was? Gaat iemand van hier nog daarheen?
Ik gebruik een account op www.mijnalbum.nl en dat werkt ook gewoon goed.
 
Avond :W
Vandaag de motor weer opgehaald, vers rubber eronder in de vorm van pilot road 3. Rijd prima, voor het kleine stukje dat ik ermee gereden heb.
Ook de remblokjes vervangen en man man man, wat een verschil zeg! *D
 
Ben er weer bij:-)

Btw gelijk een vraagske

Bobbins op een achterbrug sc28 maken? Iemand tips standaard heeft ie er niks voor?


Grtzzs Ulleke

Standaard is het niet mogelijk. Bij mij gaan ze er dit weekend toch eindelijk dan eens op.

Een maatje van me is alu lasser. Hij heeft hiervoor speciale lasaparatuur wat er voor zorgt dat het niet te warm wordt (wat bij alu nog al eens gebeurd en er dan gaten in vallen).

Voor iets van 75 euro ben je klaar (inclusief bobbins)

Vereiste is wel dat je motor daar een nachtje slaapt, of dat je alleen je achterbrug brengt. Je hele electrische systeem moet namelijk los gehaald worden (om te voorkomen dat dit beschadigd).

Laat via een PM maar weten of je interesse hebt. (Roosendaal - Dordrecht is niet zo ver :] )
 
goedemorgen,

Even een vraag. Ik heb gisteravond de koppeling vervangen (binnen + buitenkorf / platen en lagers).

Alles op (volgens mij + wphb) de goede manier in elkaar gezet en op de juiste waardes aangedraait.

Echter, als ik het deksel erop doe en de koppelingskabel op het heveltje van het deksel installeer grijpt hij pas op de laatste 5mm aan. (dit was eerst niet het geval).
Ook moest ik de koppelingskabel helemaal tot het eind opdraaien alsof hij bijna aan vervanging toe is, terwijl de kabel nog nieuw is.

Wat zou dit kunnen zijn, zit de drukstift dan niet goed?
Ben er nu bijna 3 uur mee bezig geweest en begin een beetje radeloos te worden, zeker omdat ik zondag graag naar Veenendaal wil... :(
 
goedemorgen,

Even een vraag. Ik heb gisteravond de koppeling vervangen (binnen + buitenkorf / platen en lagers).

Alles op (volgens mij + wphb) de goede manier in elkaar gezet en op de juiste waardes aangedraait.

Echter, als ik het deksel erop doe en de koppelingskabel op het heveltje van het deksel installeer grijpt hij pas op de laatste 5mm aan. (dit was eerst niet het geval).
Ook moest ik de koppelingskabel helemaal tot het eind opdraaien alsof hij bijna aan vervanging toe is, terwijl de kabel nog nieuw is.

Wat zou dit kunnen zijn, zit de drukstift dan niet goed?
Ben er nu bijna 3 uur mee bezig geweest en begin een beetje radeloos te worden, zeker omdat ik zondag graag naar Veenendaal wil... :(
dat heveltje pakt het soms niet goed........dus blijven proberen
 
dat heveltje pakt het soms niet goed........dus blijven proberen

maar hoe kan ik het beste doen dan, ik heb het deksel er denk al 10x afgehad, stift naar buiten getrokken, hevel naar links (dat de punt van de stift erin valt, en dan de hevel langzaam naar rechts draaien en dat hij naar mijn gevoel erin valt.

Het beroerde is, dat toen ik vorig jaar de lagers ging vervangen, alles in 1 keer goed ging. FRUSTRATIE ALOM grrr :(
 
Standaard is het niet mogelijk. Bij mij gaan ze er dit weekend toch eindelijk dan eens op.

Een maatje van me is alu lasser. Hij heeft hiervoor speciale lasaparatuur wat er voor zorgt dat het niet te warm wordt (wat bij alu nog al eens gebeurd en er dan gaten in vallen).

Voor iets van 75 euro ben je klaar (inclusief bobbins)

Vereiste is wel dat je motor daar een nachtje slaapt, of dat je alleen je achterbrug brengt. Je hele electrische systeem moet namelijk los gehaald worden (om te voorkomen dat dit beschadigd).

Laat via een PM maar weten of je interesse hebt. (Roosendaal - Dordrecht is niet zo ver :] )

Dat dacht ik al. De bobbins heb ik al, alu lassen kan ik ook regelen. Zal een tweetal adaptors maken voor de bobbins.

bedankt voor de tip in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan