Auw, dat doet mentaal pijnIk heb wel een wiel voor je.
Dat is idd de juiste schroef. Ik had via ebay een complete revisieset (alleen exclusief acceleratiepomp) voor de carb gevonden, gewoon zoeken op keyster en NX250. Dit is het enige merk wat ik tegen kwam die ook een nieuwe gasnaald en gasbuis mee levert.Wow, wat een verschil die carb! Ik denk dat ik er ook niet aan ga ontkomen om Mn carbs te controleren/nakijken, omdat ie nog steeds niet start sinds een stop van een paar maanden.
Ik heb alleen al problemen om de carb drain plug te vinden, heb al in Mn WPH gekeken en in die schema's online, maar kan nergens iets vinden met een dergelijke benaming of iets dat in de buurt komt. Is het die platschroef op het laagste punt van de carb waar je recht tegenaan kijkt vanaf de linker zijde van de motor? Ding zit moervast, maar eigenlijk wil ik wel even verifiëren of het überhaupt de juiste is
Vele jaren het hele jaar rijden en gaatjes/gaten gewoon oplappen. Uiterlijk is niet belangrijk, het moet gewoon functioneren.Ik snap eigenlijk ook niet goed hoe dat ding in zo'n staat komt..
Aan het geluid te horen (en zover ik door de gaten kon zien) is het binnenwerk nog in best goede staat. het beestje klinkt nog steeds lekker beschaafd.Hoe ziet het binnenwerk eruit? Is dat niet net zo goed aan het wegroesten als de buitenkant zo ver heen is?
Intussen heb ik sinds 13 september evenveel gereden als het jaargemiddelde tot nu toe. Het arme motortje weet niet wat aan zich is haha.
Als ik er ooit zo een kan bemachtigen...