Het grote Honda Varadero topic!

Heren ,welke banden zijn er goed voor de Varadero 1000 ?
Mijn voorband begint te cuppen en wil graag een goeie set erop monteren .
Alvast bedankt voor jullie reacties 💪
 
Mijn kameraad heeft er Bridgestone A41 onder laten leggen voor en achter. En dat bevalt volgens mij perfect.
 
Mocht iemand op zoek zijn naar originele varadero uitlaten van een 2007 model.
De motor is hier reeds weg, maar de uitlaten heb ik nog steeds. In vrij mooie staat.
Geef maar een seintje mocht je interesse hebben
 
mannen/vrouwen: in het verleden had ik een varadero, vandaag de garage op geruimd en ik vond ( ik ben de naam kwijt) wie wil het hebben?
Afbeelding.jpeg
 
Heren ,welke banden zijn er goed voor de Varadero 1000 ?
Mijn voorband begint te cuppen en wil graag een goeie set erop monteren .
Alvast bedankt voor jullie reacties 💪
 

Bijlagen

  • 7318BD43-8745-4B6C-AFA4-A662ED9133F6.jpeg
    7318BD43-8745-4B6C-AFA4-A662ED9133F6.jpeg
    508,5 KB · Weergaven: 41
  • 74AE3D50-ADD1-4BD8-8C04-636A39965473.jpeg
    74AE3D50-ADD1-4BD8-8C04-636A39965473.jpeg
    688,7 KB · Weergaven: 35
beste allen,
na de volgende motoren:

yamaha xv920
yamaha 900 div
susuki gsx 1400
Kawasaki zzr1400
honda pan european 1300
honda vfr1200
susuki hayabusa
ben ik nu uitgekomen bij de honda xl 1000 varadero.

motoren gebruikt voor woonwerk en toeren.
waren jaren bij met 20000 km per jaar
was voor alle motoren geen enkel probleem.
wil nu weer eens lekker rechtop zitten en het bevalt prima.
even wennen aan minder vermogen maar dit is natuurlijk een heel ander type motor.
km stand was 14550 miles dus we kunnen weer even vooruit.
gr eric
 
Onlangs heb ik een varadero '99 gekocht en bevalt nog prima. Deze heb ik met o.a. accesoires nu behoorlijk mooi kunnen maken. Echter wil ik graag zadeltassen ipv koffers plaatsen. Vanuit de motorschop begrijp ik dat dit lastig is. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan dit zonder beugels?
 

Bijlagen

  • inCollage_20210106_095318179.jpg
    inCollage_20210106_095318179.jpg
    208,1 KB · Weergaven: 30
Hey hallo mede varadisten. Mijn varadero stopte net voor het stoplicht toen ik iets langer moest wachten dan normaal. Stationair liep het netjes maar voelde steeds warmer aan. Toen ik wou optrekken hield ze in en leek het alsof mijn motor verzoop als ik gas gaf. Ik dacht oke warmte kan gebeuren met dit mooie weer. Maar op de dijk terwijl ik reed deed ze het even later weer. Rijdend! Tussen de 2 voorvallen zat drie kwartier. Kan iemand mij uitleg geven wat dit zou kunnen zijn? De warmte sensor gaf gewoon 3blokjes
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1621878861315.jpg
    FB_IMG_1621878861315.jpg
    205,9 KB · Weergaven: 22
Hey hallo mede varadisten. Mijn varadero stopte net voor het stoplicht toen ik iets langer moest wachten dan normaal. Stationair liep het netjes maar voelde steeds warmer aan. Toen ik wou optrekken hield ze in en leek het alsof mijn motor verzoop als ik gas gaf. Ik dacht oke warmte kan gebeuren met dit mooie weer. Maar op de dijk terwijl ik reed deed ze het even later weer. Rijdend! Tussen de 2 voorvallen zat drie kwartier. Kan iemand mij uitleg geven wat dit zou kunnen zijn? De warmte sensor gaf gewoon 3blokjes
En Niels wat was je probleem?
 
Aww...dan moet de crash bar er ook af..oké thanks voor de info !
Ik heb de crashbar er op gelaten. Ik had de kap los geschroefd en ook het deel bij de voorvorken weggehaald en toen met mijn hand er tussen.
Wel even een doek tussen de crashbar en kap tegen beschadigingen.
Succes!
 
Volgens mij zit dat aan de binnenkant vast. Ik moest de zijkant los schroeven.
Ik heb het wel eens van binnen uit gedaan, plastic berachermkap thv je radiateur eraf halen en dan kan je er bij komen. Makkelijk is het overigens niet op die manier:N

Edit: Iets te snel met reageren. Mooi dat het gelukt is op die manier*O*
 
Goedemorgen allen,

Ik zoek me helemaal het schompes op internet en ben inmiddels al 7 motor zaken af geweest zonder resultaat..

Heeft iemand toevallig nog zo’n bout liggen voor de koppelingsveer van de Honda varadero?:
image.jpg
 
Laatst bewerkt:
BOLT-WASH,6X32 for XL1000V VARADERO 2008 (8) EUROPEAN DIRECT SALES - order at CMSNL Deze?

Controleer ff of het model goed is, maar dit moet hem zijn. Ik snap trouwens niet waarom mensen hier niet gewoon de dealer voor bellen. Of moet je hem snel hebben?
Kan wel janken je bent mijn held, de dealer duurt 2 weken en ben vandaag en morgen vrij om onderhoud aan de motor te doen en toen brak dus die bout, het liefst zou ik em vandaag hebben maar ga nu bestellen in deze en dan hopen dat het er snel is.

Dank je!!
 
Graag gedaan hoor! Erg handige site trouwens, verzenden duurt wel een paar dagen maar geen 2 weken gelukkig. Succes ermee!
 
Graag gedaan hoor! Erg handige site trouwens, verzenden duurt wel een paar dagen maar geen 2 weken gelukkig. Succes ermee!
Omg 😱…ik heb werkelijk het meest stupide moment in de geschiedenis van onderhoud gehad geloof ik…ik ben werkelijk uren bezig geweest met opzoeken en bellen en naar zaken rijden terwijl ik verkeerd heb gekeken…..

Ik dacht dat het nummer op de tekening enkel de washer aangaf en niet de bout dus heb me rot gezocht naar die bout….ja…het is dus bout én washer 🤦🏻‍♂️
1C984F37-2AC9-425A-814C-A0CBD47B349C.jpeg


Nogmaals dank voor je redding ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan