Het grote Honda Varadero topic!

Update, omgevallen varadero krijgt een vonk op beide cylinders en ik ruik benzine (bij starten zonder bougie erin). Kan het dan nog steeds de benzinepomp zijn want starten doet hij niet?
 
Goedemorgen Varadero bezitters. Ik zoek een woon/werk verkeer + bochtjes draai motor (voor niet al te veel) waar ik dusdanig uit de wind zit zonder al te veel herrie en gebulder rond het hoofd. Dit i.v.m. beginnend tinnitus :-(, De Varadero lijkt mij prima voor dit doel, maar ik lees dat er dan wel een hogere ruit op moet. Ik ben 1.86, kan iemand mij op weg helpen hier mee en aangeven welke ruit het beste voldoet hiervoor?

Een link naar een gelijksoortige discussie is natuurlijk ook prima!
Alvast bedankt!
 
Ola, ik heb voor naast mn vulcan 1600 een nieuwe voor mij Varadero gekocht :)
Ding is van 1999 en rijd boven verwachting hoor, teminste voordat ik hem om liet kukkelen... nu start hij niet meer en het is te koud en nat en kloterig weer om te sleutel. Dus staat hij even stil ...
.Bekijk bijlage 1840541
Update van 3 maanden verder.. Ik had geen tijd, kennis en vooral zin om het zelf uit te zoeken, dus na 3 maanden stilstaan heb ik hem laten ophalen door de local motorzaak. Daar is geconstateerd dat het inderdaad de benzinepomp was die kaduuk was. Zodra ik tijd heb haal ik hem weer op en gaat de Dero op marktplaats. (of de vulcan - ik weet nog niet welke van de 2)
 
Update van 3 maanden verder.. Ik had geen tijd, kennis en vooral zin om het zelf uit te zoeken, dus na 3 maanden stilstaan heb ik hem laten ophalen door de local motorzaak. Daar is geconstateerd dat het inderdaad de benzinepomp was die kaduuk was. Zodra ik tijd heb haal ik hem weer op en gaat de Dero op marktplaats. (of de vulcan - ik weet nog niet welke van de 2)
Bezine pomp is indd kwaal van de dero, s ik weet dat er in oostenrijk iemand zit die bouwt deze om 😉👍
 
en nu is de achter remklauw verrot/ zit vast. Wiel liep al wat zwaar teon hij weerd opgejhaald door de motorzaak, kreeg hem terug en binnen 30 minuten zat het wiel muurcast. Remblokken eruit en wile loopt vrij, maar de cylinders in de remklauw zitten muurvast (en aan de blokjes te zien al een tijdje) waar vind ik een fatsoelnijk geprijsde achter remklauw voor een 1999 xl1000?

Ik geloof dat het wiel er uit moet voordat dat eraf kan ?
 
en nu is de achter remklauw verrot/ zit vast. Wiel liep al wat zwaar teon hij weerd opgejhaald door de motorzaak, kreeg hem terug en binnen 30 minuten zat het wiel muurcast. Remblokken eruit en wile loopt vrij, maar de cylinders in de remklauw zitten muurvast (en aan de blokjes te zien al een tijdje) waar vind ik een fatsoelnijk geprijsde achter remklauw voor een 1999 xl1000?

Ik geloof dat het wiel er uit moet voordat dat eraf kan ?
Baboon parts , of indd zelf reviseren is t werk niet indd
 
Hoi, ik kwam bij opruimen van mijn garage nog een originele kuipruit tegen voor een XL1000 Varadero. Het type rond 2006. Ik heb er destijds een MRA ruit op gezet. Kan ik hier iemand blij mee maken?
 

Bijlagen

  • 20230527_131553.jpg
    20230527_131553.jpg
    339,1 KB · Weergaven: 12
Hoi, ik kwam bij opruimen van mijn garage nog een originele kuipruit tegen voor een XL1000 Varadero. Het type rond 2006. Ik heb er destijds een MRA ruit op gezet. Kan ik hier iemand blij mee maken?
Eigenlijk wel, heb ook een hoge ruit, maar wilde eigenlijk wel een keer proberen hoe de turbulentie is met standaard ruit.
 
Ben ik op zoek naar rechte riemschijf Honda varadero xl 1000 met ABS bouwjaar 2005
Gewoon weer een nieuwe bestellen, kost de kop niet, tweedehands zal ten elke tijden ingesleten zijn of vervormd tenzij niet gebruikt, maar voor zo een kleine marge zou ik gewoon online ff kijken.l, ook vwb veiligheid en betrouwbaarheid overigens, het zijn toch je remmen.
 
Gewoon weer een nieuwe bestellen, kost de kop niet, tweedehands zal ten elke tijden ingesleten zijn of vervormd tenzij niet gebruikt, maar voor zo een kleine marge zou ik gewoon online ff kijken.l, ook vwb veiligheid en betrouwbaarheid overigens, het zijn toch je remmen.
klopt maar 200 euro voor een Remschijf vind ik te duur!
 
Zoek even op ,

Ebaykleinanzeigen is de duitse marktplaats het aanbod is over algemeen veel groter dan hier 😉👍
 
Spontaan gaat FI lampje knipperen dan naar blijft continu branden !
Heeft iemand een soortgelijk probleem gehad?
 
Terug
Bovenaan Onderaan