Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hierbij nogmaals de verzamelpost voor in de OP, kom maar op met de linkjes
Even samengevat, even aanvullen als er nog meer linkjes beschikbaar zijn (van wat foto's ofzo ). Wordt de link van het totaal in de meeting lijst van de OP gezet
Assen meeting 22 en 23 augustus 2017:
Foto's
bikemotel:
BikeMotel.nl
Circuit-filmpjes:
JBT:
sneedee:
mc sp1:
vtr sp1 assen sessie 3
vtr sp1 assen sessie 4
vtr sp 1 assen 23 08 sessie 5
vuurbloed:
2 sec in 3 bochten racecracks 23-8-2017
racecraks assen 23-08-2017 sessie 4 niveau 2
YouTube
racecracks assen 23-08-2017 sessie 2 niveau 2
wokkelz:
TT Circuit Assen [Session 1]
TT Circuit Assen [Session 2]
TT Circuit Assen [Session 3]
TT Circuit Assen [Session 4]
TT Circuit Assen [Session 5]
Honda VTR SP1/2 TT Circuit Assen PitBox impressie (box impressie)
Hierbij nogmaals de verzamelpost voor in de OP, kom maar op met de linkjes
Even samengevat, even aanvullen als er nog meer linkjes beschikbaar zijn (van wat foto's ofzo ). Wordt de link van het totaal in de meeting lijst van de OP gezet
Assen meeting 22 en 23 augustus 2017:
Foto's
bikemotel:
BikeMotel.nl
Circuit-filmpjes:
JBT:
sneedee:
mc sp1:
vtr sp1 assen sessie 3
vtr sp1 assen sessie 4
vtr sp 1 assen 23 08 sessie 5
vuurbloed:
2 sec in 3 bochten racecracks 23-8-2017 vergelijk Milco peter 3 bochten
racecraks assen 23-08-2017 sessie 4 niveau 2 sessie 4
YouTube sessie 5
racecracks assen 23-08-2017 sessie 2 niveau 2 sessie 2
wokkelz:
TT Circuit Assen [Session 1]
TT Circuit Assen [Session 2]
TT Circuit Assen [Session 3]
TT Circuit Assen [Session 4]
TT Circuit Assen [Session 5]
Honda VTR SP1/2 TT Circuit Assen PitBox impressie (box impressie)
Moet ff kijken wat de oorzaak is, want volgens mij is dat na de voorvork upgrade gekomen (althans, daarna is het me pas opgevallen). Misschien dat de pasbussen omgedraaid zijn ofzoAls een tikkie niet helpt, laten waar ie zit.
Geen BFH gebruiken....
Big
Fucking
Hammer
Vuurbloed, heb de manual erop nageslagen en moet constateren...: Je hebt gelijk, index line vooras moet gelijk aansluiten aan buitenkant voorvork.
Dank voor je opmerking!
Moet ff kijken wat de oorzaak is, want volgens mij is dat na de voorvork upgrade gekomen (althans, daarna is het me pas opgevallen). Misschien dat de pasbussen omgedraaid zijn ofzo
Ziet er goed uit[afbeelding]
Ja gelukkig wel! Is toch het mooiste!
Ook nog een Carbon voorspatbord weten te scoren en een setje frame covers! Nu nog wat kleine dingetjes en dan is het wel weer ff prima
Dat je met een reserve dynamo en sr op pad moet, is wel enorm ruk. Lijkt me dat je dan niet echt relaxt op je bike zit terwijl je met zo'n mooie rit bezig bent.Hallo Sp1 rijders,
Ben normaal gesproken meer een lezer als een schrijver maar nu wil ik toch graag het volgende (bekende) probleem voorleggen.
Ben op dit moment aan het rijden in de Dolomieten met mijn vader. Allebei al 10 jaar in het bezit van een SP. Nu is voor de tigste keer hier de dynamo stuk gegaan.
Spanningsregelaar staat op een koelplaat met een fan erop.
Dynamo doorgemeten en maakt sluiting (stekkerpolen verbinden met massa op frame geeft bij elke spoel weerstand)
Laadspanning 14.3 volt. Bij rijden met licht aan start de motor niet. Na rijden zonder licht laad de accu weer op. Ik denk dat er meer uit gaat dan erin met licht aan.
Ben er vrijwel zeker van dat het komt door filerijden in de hitte. Blok werd maximaal 113 graden heet.
De vraag is nu: gaat toch de spanningsregelaar stuk door de hitte en daardoor de dynamo of gaat de dynamo gelijk stuk door een te heet blok. Dat zou je kunnen weten als je kan bepalen of de spanningsregelaar stuk is maar dat lastig te meten.
Ik ga al op vakantie met een reserve dynamo en spanningregelaar bij me
Iemand enig idee?
Alvast bedankt,
Jeroen