Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Het is voor mij al aardig lang geleden dat ik wat stickers besteld heb. Maar zit zo eens ff te kijken, was volgens mij bij www.motorsticker.com, NL site met een net ff wat andere naam. :/

Weet dat er op FB een gast zit die allemaal decal stickers maakt en aardig aangeprezen wordt in de SP groepen, Ralph Haas is dat. Prijzen van hem weet ik dan weer niet.
laatst nog contact gehad met Ralph... hij neemt contact met me op als hij weer in Duitsland is.. kijk maar eens op z'n site dan zie je wat hij allemaal doet..:t
 
vergeet nummer 3 niet...

17 (2).jpg


celtic.jpg


1628150113161.jpeg



1628150147507.jpeg
 
laatst nog contact gehad met Ralph... hij neemt contact met me op als hij weer in Duitsland is.. kijk maar eens op z'n site dan zie je wat hij allemaal doet..:t
Ralph Haas heeft adhv mijn foto's de sticker van het celtic cross gemaakt :t
 

Daar is die van mij heren, voor wie er nog een zoekt ;-)
 
Ik ga binnenkort de special parts vervangen voor OEM. Dus geen Ohlins, BOS uitlaten, Racetorx externe ketting spanners, twin headlight module etc etc meer. Finale prijs voor alles zoals in de 1e post €7,900.

Vraag/pm mij nog niet naar de prijzen van de special parts; die post ik pas al de motor verkocht is
Zal nog niet naar de prijs vragen. Maar ik heb absoluut interesse in de kettingspanners.
 
Ik ga binnenkort de special parts vervangen voor OEM. Dus geen Ohlins, BOS uitlaten, Racetorx externe ketting spanners, twin headlight module etc etc meer. Finale prijs voor alles zoals in de 1e post €7,900.

Vraag/pm mij nog niet naar de prijzen van de special parts; die post ik pas al de motor verkocht is
Staat er nu 1 te koop voor 20 duizend. Maakt jouwe een koopje. 🤦‍♂️
 
Ik ga binnenkort de special parts vervangen voor OEM. Dus geen Ohlins, BOS uitlaten, Racetorx externe ketting spanners, twin headlight module etc etc meer. Finale prijs voor alles zoals in de 1e post €7,900.

Vraag/pm mij nog niet naar de prijzen van de special parts; die post ik pas al de motor verkocht is
Dat is wel echt een hele mooie.
 
Sommigen menen dat ik niet foto's van mijn trackday had moeten posten.
"Dan denkt men dat ie is afgeragd/gecrashed.

Dat is ie dus niet, maar ik ben een RIJDER op, geen KIJKER naar mijn SP2... :] :Y

Ik moet 'm nog poetsen....
1628780878424.png


1628780897304.png
 
"Voor terug" zal "voor erbij" zijn.
Ben ik nog niet mee bezig. Eerst SP weg, dan in September deelnemen aan de "Picos Rally week" in Noord Spanje met mijn 1953 Gilera. Die gaat op transport; ikzelf op mijn VF500F2. :]
 
"Voor terug" zal "voor erbij" zijn.
Ben ik nog niet mee bezig. Eerst SP weg, dan in September deelnemen aan de "Picos Rally week" in Noord Spanje met mijn 1953 Gilera. Die gaat op transport; ikzelf op mijn VF500F2. :]
Neem aan dat dit een event in de picos d Europa is. Mooi en uitdagend terrein ook op een motor 👍
 
Misschien iets voor iemand van hier ziet er iniedergeval wel gaaf uit zo in die kleurstelling

Zag ‘m staan, is bij mij om de hoek, maar heb ‘m nog nooit zien rijden in de omgeving…
 
Volgens mij is E-keur niet verplicht in Nederland, als je maar niet over de opgegeven geluidsnorm heen gaat.
(staat op het plaatje op je frame)
 
Terug
Bovenaan Onderaan