Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

E keur is gewoon in de hele EU verplicht sinds 2004 hoor.
Alleen hoe lang een lidstaat het gedoogt verschilt.
 
Ik heb nog yoshimura dempers liggen. Staat een E nummer op.
Heb je daar misschien een foto van?
Anders heb ik misschien wel interesse mocht lasso88 dat niet hebben!
Ben eigenlijk opzoek naar een set akrapovic maar die zijn eigenlijk niet te vinden
 
Vandaag even een beste rit door de Hoeksche Waard gemaakt, maar eerst even een plaatje schieten in Rotterdam...
20210815_112325.jpg


20210815_112522.jpg
 
In theorie ja. Bij mij echter niet. Geen idee waarom.
Dus ipv (wat is het) 94dba kom ik met 104 dba weg...
 
Heb een witte sp2 en ga de benzine tank opnieuw laten spuiten ,mijn vraag is, weet iemand van hier van de oem wing stickers links en rechts (rode ook met ook logo honda) de bestel nummers?? Bij de honda dealer niet op de fiche te vinden
 
Heb een witte sp2 en ga de benzine tank opnieuw laten spuiten ,mijn vraag is, weet iemand van hier van de oem wing stickers links en rechts (rode ook met ook logo honda) de bestel nummers?? Bij de honda dealer niet op de fiche te vinden
Geen idee of ze nog te krijgen zijn. Heb toendertijd oem stickers bij Motoport Rockanje besteld voor mijn Fireblade, wellicht kunnen zij die wel vinden. En anders Ralph Haas contacten, die kan ze maken.
 
Ja oke had er een paar besteld die wel rood zijn van een nieuwe bike uit de showroom, i.p.v de witte ondergrond nu matzwart ,ga die wel gebruiken als de oem niet meer te krijgen is ,tanks de emblemen staat wel op de fiche maar de bestelnummers ontbreken ,raar he ?
Als ze niet meer te leveren zijn ,dan staat er meestal een streepje door het nr lijkt wel of ze die vergeten zijn , komt goed!
 
Ja oke had er een paar besteld die wel rood zijn van een nieuwe bike uit de showroom, i.p.v de witte ondergrond nu matzwart ,ga die wel gebruiken als de oem niet meer te krijgen is ,tanks de emblemen staat wel op de fiche maar de bestelnummers ontbreken ,raar he ?
Als ze niet meer te leveren zijn ,dan staat er meestal een streepje door het nr lijkt wel of ze die vergeten zijn , komt goed!
 
Ja oke had er een paar besteld die wel rood zijn van een nieuwe bike uit de showroom, i.p.v de witte ondergrond nu matzwart ,ga die wel gebruiken als de oem niet meer te krijgen is ,tanks de emblemen staat wel op de fiche maar de bestelnummers ontbreken ,raar he ?
Als ze niet meer te leveren zijn ,dan staat er meestal een streepje door het nr lijkt wel of ze die vergeten zijn , komt goed!
En evt de wing delen laten spuiten als de tank toch gespoten wordt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan