Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Niet dat ze echt lelijk zijn, maar zo stil dat ik geen idee heb hoeveel toeren de fiets maakt zonder op de teller te kijken, dat rijdt gewoon kut.
20220824_183423.jpg

Dus deze mooie pijpen er weer op😎

20220824_193055.jpg

Maar dan wel iets stiller dankzij @grassbiker :t

20220824_193120.jpg
 
Contact gehad en hij wil minimaal 3000. Nu twijfel ik een beetje omdat ook bij deze het dasboard weg is. Er zit roest in de assen en veel verneukte boutjes hier en daar. Zwarte achterbrug wat niet orgineel is. Nog de oude rubber remleidingen. Etcetera...

Veel puntjes wat mij geen vertrouwen geeft. Aan de andere kant als frame en voorvork goed zijn verpats ik de rest wel weer....
Gewoon gaan kijken,je kan altijd nog een tegenbod doen dan,mijn ervaring is dat als je eenmaal bij de motor staat er
vaak nog wel meer mogelijk is.
 
Kan iemand mij vertellen hoe vast ik de moer van de achteras aan draai? Blijkbaar heb ik 2 digitale versies van een wphb waarin de één 88Nm voorschrijft, en de ander 127Nm.

Alvast bedankt.
 
Kan iemand mij vertellen hoe vast ik de moer van de achteras aan draai? Blijkbaar heb ik 2 digitale versies van een wphb waarin de één 88Nm voorschrijft, en de ander 127Nm.

Alvast bedankt.
Gewoon flink vastdraaien. Ik heb geen momentsleutel die dat soort waardes haalt. Ben nog nooit de moer verloren, laat staan de as.
 
Hey,
Ik ben op zoek naar een set vervangings uitlaten voor mijn 2005 Vtr
Heb er in het verleden al Laser Duo Tones op gehad maar uiteindelijk ( versleten 🤨) leverde dat een WOK-melding op. Nu dus al weer n paar jaar de originele. Ik mis de dikke ploffen. Wat is een goed alternatief? Als het kan ook nog streetlegal
0D16F4A7-CDC7-4D28-960B-3C826CFD15A5.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan