HET grote Husqvarna 610 topic 3

kogeltje is wel gemonteerd... dit kan toch maar op 1 manier?? kogeltje erin en dan de drukstift erop!

Kheb Paul bon gebeld en hij heeft hem nog getest voordat ik het blok heb opgehaald!

Hij kon het heveltje gewoon bedienen.. hij zegt dat het mischien de kabel verkeerd ligt.


Maar ik kan de hevel ook heel moeilijk bedienen zonder kabel... kost heel veel kracht
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk is het eerst drukstift dan kogeltje. Geen idee of dat veel uitmaakt eigenlijk, maar gezien het probleem zou ik het even proberen :+
 
Laatst bewerkt:
update: de koppeling voelt weer soepel aan! alleen ontkoppeld hij nog steeds niet en ik krijg hem ook niet meer uit de versnelling!! wtf...
 
De hevel met de losse hand bedienen moet ook veel kracht kosten. Bij mij was het (toch) een kwestie van kromme platen. Paul heeft ze net vervangen.
 
Goeie kans dat de veer van het schakelpookje los is geschoten, da's een kutding en hij schiet snel verkeerd als je met dat deksel rommelt.
 
dat is het ook niet want de pook veert wel gewoon terug....

Enige oplossing is loshalen dus.. pffff! elende :P
 
ik rij met deze.
Speciaal gekocht vanwege de ventilatie gaten omdat ik anders een boei van een hoofd prijg.
Ook de prijs was gunstig. Daarnaast een fox main bril en ik heb nooit meer last gehad van een beslagen bril


- 24mx.nl
 
Ik weet dat dit het 610 topic is. Maar heb een probleem met een TE 250 van 2008

Heb nodig een elektrisch schema hiervan waar ik wel de kleurcode vanaf kan lezen.

Heb er nu eentje maar te klein en dus te wazig om de kleur van de draden kunnen te lezen.

Kan iemand mij hieraan helpen?

Alvast bedankt
 
Beste mensen, ik ben toe aan nieuwe banden op men 2001 610TE SM. Nou vind ik de goldspeed street ... Heel dik profiel hebben. Maar heel af en toe zit ik op het gras/zand is misschien dan de goldspeed intermediate een betere optie? Zijn er hier mensen met ervaring van die banden?
Alvast bedankt!
 
Zoiets lijkt me ook wel wat.
full
 
Mooi ding. Meer zicht dan door een crossbril en comfortabeler bij regen.
 
Mooi ding. Meer zicht dan door een crossbril en comfortabeler bij regen.
 
Das een mooi helmpje !! Zitten die crossehelmen een beetje comfortabel ?

Ik vind van wel en heb hem toch in alle weersomstandigheden op. Nu rijd ik zelf enduro/off road dus dan heb je die ook wel nodig.
Ik ben er erg tevreden over. Volgende helm ga ik alleen kijken om nog meer ventilatie gaten te hebben. Ik krijg het al snel warm en dan is dat wel erg fijn.

P.s ik heb ook SM gereden en dan verkies ik ook een crosshelm met losse bril
 
Laatst bewerkt:
Zoiets lijkt me ook wel wat.[afbeelding]

Mooi helmpje maar wat ga je er mee doen?
Ik zou zoiets voor enduro en SM niet kopen.
Ik zou bang dat er een steen tegen het vizier aan komt en deze versplintert in je oog.
Bij SM is dat natuurlijk een minder groot risico dan bij enduro waar de kiezels en stenen je nogal eens rond de oren vliegen. Geen prettig idee met een hard visier
 
Mooi helmpje maar wat ga je er mee doen?
Ik zou zoiets voor enduro en SM niet kopen.
Ik zou bang dat er een steen tegen het vizier aan komt en deze versplintert in je oog.
Bij SM is dat natuurlijk een minder groot risico dan bij enduro waar de kiezels en stenen je nogal eens rond de oren vliegen. Geen prettig idee met een hard visier

Ik ben toch meer van t rijden op de weg. Rijden jullie wel met de sm in t zand? Lijkt me nog te zwaar zon 610 in t zand met wegbanden...
 
Goedemiddag

Heb vorige week een TE610(1992)gekocht,nou zoek ik nog een zijstandaard(met bevestiging)die op de achterbrug gemonteerd moet worden,Iemand nog wat liggen?

Gr.Gerard
 
Laatst bewerkt:
Ik ben toch meer van t rijden op de weg. Rijden jullie wel met de sm in t zand? Lijkt me nog te zwaar zon 610 in t zand met wegbanden...

Heb met mijn 610 alles gereden. Natuurlijk niet in het zand als in strand, maar gewoon onverhard. Op veel SM banen hebben ze ook onverhard erin verwerkt.
Als je beetje goede SM banden hebt is dat wel aardig te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan