Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
NAK gebroken?Goede middag iedereen.
Na 4 jaar na genoeg probleem loos te hebben gereden op mijn te 610 (2000) stopte hij er mee..
Zo te merken een vastloper, het blok draait niet meer bij het kicken. Ook niet als ik deze in de versnelling zet en duw..
Iemand hier ervaring met een complete revisie?
Ben aan het denken: zelf proberen, laten doen of een ander blok kopen...
oke dus dat is normaal dat er maar drie draden lopen.
Heeft er iemand dan nog een achterspatbord liggen plus waar het kenteken plaat aan vast zit, plus achter verlichting.
nee niet achterover geklapt, maar het was niet zo'n mooi geheel meer heb er over zitten denken om het te spuiten.
Maar het geheel vervangen wordt mooier denk ik.
Nou nee normaal niet, de stekker van de teller heeft er al meer. De mijne heeft zo ongeveer niks meer behalve een klein koplampje en een achterlichtje, that's it. Ik wil of een andere originele kabelboom of ik leg er zelf een aan. De teller zit er op voor de vorm, maar doet het niet. Ik heb hem voor de sport dus 't interesseert me verder geen bal, maar in ieder geval een werkende teller zou wel tof zijn...oke dus dat is normaal dat er maar drie draden lopen.
Heeft er iemand dan nog een achterspatbord liggen plus waar het kenteken plaat aan vast zit, plus achter verlichting.
Ik heb de cilinder er inmiddels gedemonteerd. De zuiger en cilinder lijken nog mee te vallen, het probleem is de big end die is vast gelopen. Dus dat word ook meteen nieuwe krukas lagers etc..
Een revisie zal inderdaad € 1000,- tot € 2000,- euro gaan kosten.
Nu de overweging maken of het dat geld nog waard is of niet...
Als het alleen dat is kost het zeker niet zo duur.
Dacht dat een drijfstang + lagers (dus compleet set) ruim in de €200 is, dan nog persen en ballanceren €35 (via Bon motoren) en als de zuiger goed is kan je die altijd nog even laten zitten om de kosten te spreiden.
Lagerset kost €40 en pakkingset ongeveer €60.
Dus laten we zeggen
280+35+40+60+wat werk is €500
(heb dit recent voor mijn WR moeten doen dus ken beetje de prijzen en drijfstang voor de WR was zo'n beetje de duurste die er was )
Hoe dan ook succes met de keuze.
Warm veel beterStart hij altijd slecht of gaat het beter als hij warm of koud is?
Warm veel beter
Heb er ook even een topic in techniek over gemaakt met het hele verhaal erbij, misschien kunnen jullie er wijs uitworden
Slecht starten Husqvarna TE610
Oh ja zelfde persoon, duh Tnx alvast
Ik kan nu even niet bij die stalling, dat wordt het weekend. Stroboscoop ben ik voor aan het kijken, maar was niet de bedoeling daar een fortuin aan te spenderen
Hallo
Ik heb een oogje op deze Husqy (http/link.marktplaats.nl/754842718) en ik was benieuwd of deze bekend is hier in dit topic