HET grote Husqvarna 610 topic 3

Ik weet dat dit het 610 topic is. Maar heb een probleem met een TE 250 van 2008

Heb nodig een elektrisch schema hiervan waar ik wel de kleurcode vanaf kan lezen.

Heb er nu eentje maar te klein en dus te wazig om de kleur van de draden kunnen te lezen.

Kan iemand mij hieraan helpen?

Alvast bedankt

Heb het schema bemachtigd en hiermee het probleem gevonden *O*

Hulde aan de man Frans Vangenechten (Husgvarna dealer te Geel) die na telefonisch contact de moeite heeft gedaan om uit zijn eigen boek het schema aan 150% in te scannen en dan per post op te sturen. :]

Ook bedankt aan Grandia voor het meedenken ;)
 
Bij deze te koop, de SM wielen die op mijn TE 610E zaten.
Compleet met bandjes en al. Eventueel ook complete remmerijset erbij tegen kleine meerprijs. Voor meer info over contact, banden informatie etc:

http://link.marktplaats.nl/778165251

Richtprijs 550 voor wielen, 600 voor complete wiel en remset.
Verzendkosten neem ik voor mijn rekening, maar ophalen mag natuurlijk ook. :P
 
Laatst bewerkt:
Wat is jullie configuratie van de 40 mm dellorto? Kheb de 32 gasnaald al gemonteerd.. sproeier 185! Vervolgens met de gasnaald en luchtschroef gespeeld maar hij start koud wel na 3 keer maar warm met geen mogelijkheid! Ja alleen aanlopen met 2 man extra :p

Welke afstelling hebben jullie van de luchtschroef en gasnaald??
 
Wat is jullie configuratie van de 40 mm dellorto? Kheb de 32 gasnaald al gemonteerd.. sproeier 185! Vervolgens met de gasnaald en luchtschroef gespeeld maar hij start koud wel na 3 keer maar warm met geen mogelijkheid! Ja alleen aanlopen met 2 man extra :p

Welke afstelling hebben jullie van de luchtschroef en gasnaald??


Ik heb gasnaald op het tweede groefje van boven, en de luchtschroef helemaal in draaien, dan 1.5 slag open.
dit is de standaard afstelling.
werkt bij mij erg goed.
 
Wat is jullie configuratie van de 40 mm dellorto? Kheb de 32 gasnaald al gemonteerd.. sproeier 185! Vervolgens met de gasnaald en luchtschroef gespeeld maar hij start koud wel na 3 keer maar warm met geen mogelijkheid! Ja alleen aanlopen met 2 man extra :p

Welke afstelling hebben jullie van de luchtschroef en gasnaald??


Ff de klepspeling nameten. Is een symptoom bij te weinig klepspeling ;)
 
Ok thanks! Binnekort ga ik die afstelling proberen..

Afstelling van de kleppen is goed en hij heeft heel veel compressie!

Moet ik hem met warm starten eerst droogkicken?
 
Ok thanks! Binnekort ga ik die afstelling proberen..

Afstelling van de kleppen is goed en hij heeft heel veel compressie!

Moet ik hem met warm starten eerst droogkicken?

Gewoon kicken zonder gas geven zou afdoende moeten zijn.


Gisteren mijn Husk sinds driekwart jaar weer in leven getrapt. Het duurde ff, maar is ook niet vreemd na zo'n lange tijd stil te hebben gestaan en benzine van 2 jaar oud. Vandaag maar ff verse peut erin gegooid en hij start weer als vanouds met 1 trap :)
Wat blijft het toch een heerlijke machine :}
 
Net weer ff rondje gegumd. voor het laatst met deze achterband.. helemaal op :)
hope dat de goldspeed ook fijn rijd! Dinsdag binnen, jeeej!

Gaan er nog mensen met een 610/570 naar de supermoto meeting?
 
Past vanzelf, als er maar genoeg meegereden wordt :o zal met je ketting net wel of net niet gaan, beter een 150.
 
Mensen, men husqy kapte er gister mee. Vond um met koppelen bijna stilvallen. Toen stopte ik, sloeg tie af en wou nooit meer aanslaan.. Naa tijdje staan kicken kwam er water langs de demper op.. is een half jaar geleden compleett gereviseerd met nieuwe krukas, zuiger, enz enz .. kostenplaatje 1200.. misschien net 1000km mee gereden. 3x olie verversd.. nou heb ik er geen zin meer in om weer te sleutelen. Wil der iemand geld bieden? Excel wielen, achterband is wel op, 570 kappenset, tandwielen en remmen in goede staat. Heb een bod van 700. Iemand die meer bied?

Stuur maar een pm.
Gr. Michel
 
Terug
Bovenaan Onderaan